{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HEST&RYTTER - Hvad skal i have?
  • #1   2. mar 2014 FRIDA:
    1. Pessoa longesystem.
    2. Hingstekæde.
    3. Tilskud til foder.
    4. Todelt bid - Fullcheek, Baucher.
    5. RBH Platinum Black dressurunderlag, Cabernet.

ANDET:
    1. Støvletaske.
    2. Ridebukser, højtaljede.
    3. Sikkerhedsvest med lameller str. XS.
    4. Swarovskisten m. hotfix + hotfix jern.
    5. Pandebånd m. rille. Svung.
    6. String til stick.
    7. Karabinhager.

MAGGIE:
    1. Martingal.
    2. Pebermynte.

Det er det jeg gerne vil have, men som man kan se, er det nummereret, da noget er vigtigere end andet smiley
    - Og så har jeg alligevel ikke råd til alt det der er 1. prioritet x3

• #2   2. mar 2014 Alt muligt smiley

• #4   2. mar 2014 Jeg skal desvære ikke med. Jeg har ikke pengene til det. Men skulle jeg med ville jeg nok bare købe småting. Jeg har aldrig været afsted så jeg ved faktisk ikke hvad man kan få der.

Jeg ville nok købe et pandebånd med røde sten som minimum. Hvis jeg kunne komme i nærheden af det for rimlige penge så et helt dressur sæt med underlag, gamacher og klokker. Gerne et nyt springsæt. Og ellers nok bare tøj og sådan til mig selv, jeg kunne godt bruge nogen jakker/bluser at ride i til sommer da jeg lige pt. kun har en vinterjakke der er kun hestetøj. Og så selvfølgelig en MASSE godbider til hesten smiley

Jeg ville super gerne afsted men det må blive næste år hvis pengene er der

Men som sagt, jeg aner ikke hvad man kan få der og om der er mere jeg ville købe (det er der helt sikkert men mangler ikke noget men ønsker mig en kapsun, lammeskindssadel og rebgrime men det ved jeg ikke om man kan få der, kapsunen måske)

• #5   2. mar 2014 Emma: Rebgrimer kan man i hvert fald, jeg købte sidste år en stick + string og en rebgrime + snor, for sammenlagt 400 kr. smiley

• #6   2. mar 2014 Cecilie: mon ikke man så kan få lidt af det andet også.. Det er bare lort jeg ikke har råd til at tage afsted. Det frister virkelig

• #7   2. mar 2014 Det er altså også begrænset hvor mange penge jeg har med! Men skal altså afsted smiley Vil ikke gå glip af så mange gode tilbud.

• #8   2. mar 2014 Grunden til at jeg mangler så mange ting er også kun fordi min kat. 1/hest (bliver tre om 25 dage, så hun er ikke færdig med at vokse endnu), altså ikke kan passe alt min shetlænders udstyr x3
    Bid, trenser og grimer kan hun godt, men resten af udstyret går ikke helt x3
    - Og så fordi udstyret generelt er dejligt at have, da jeg har brug for noget af det på andre heste/ponyer smiley

- Og så er det jo kun en gang om året smiley

Men hvor mange penge tager I med derned?
    Selv tager jeg omkring 1000-1300 kr. med, men bruger næppe dem alle, det er for nærig til x3

• #9   2. mar 2014 Horseware overgangsdækken, grime og klokker skal jeg have med hjem. Derudover har jeg flere ting jeg skal kigge lidt efter, men ikke noget jeg nødvendigvis skal have med hjem smiley

• #10   2. mar 2014 hmm.. Tror faktisk også jeg er oppe på 1300.- smiley

• #11   2. mar 2014 Showshine
    Nye gode rebgrimer + tov!
    Noget specielt godt shampoo.
    Gerne noget lammeskibd af en art. (Eller andet pels/skind)
    Og en helt masse ting jeg egentligt ikke bruger! smiley

• #12   2. mar 2014 Hov, og hvis BOT-shop har tilbud på deres handsker, strømper eller knæbandage m. spænde skal jeg også lige derhen x3
    Har problemer med at være i stalden om vinteren fordi mine hænder og fødder fryser så meget så det gør ondt, og har haft problemer med mine knæ i 7-8 år, så skal have fat i endnu en knæbandage, så jeg har en til hvert knæ smiley

• #13   2. mar 2014 Jeg skal ikke derop og selv hvis jeg skulle ville det nok gå som de andre år.
    At jeg stort set intet interessant finder.

På 3 år er det kun blevet til
    2 dækner og en kørepisk.

• #14   2. mar 2014 Jeg skal have 2 par Animo ridebukser med grip, John Whitaker polo, handsker, Horseline trense + bid og et Rbh underlag til mine nye Rbh gamacher smiley

• #15   2. mar 2014 Jeg ved ikke lige om pengene er til det, men hvis de er skal jeg have:
    - Pink spring-sæt
    - Kongeblåt dressur-sæt
    - Martingal
    - Lidt forskellige strigler.

smiley Men jeg tror ikke jeg lige har pengene til det hele. smiley

• #16   2. mar 2014 Skal ikke med.

• #17   2. mar 2014 Jeg skal ikke afsted. Jeg var dernede sidste år efter mange års pauser. Hold op jeg blev skuffet. Jeg synes ikke der var sådan vilde tilbud og indgangsbillet til udstyr er godt nok steget gevaldigt.

God tur til jer der skal afsted.

• #18   2. mar 2014 Regner med at skulle have en lækker vest til at ride i smiley

Er det egentlig muligt at betale med mastercard der ude, eller skal jeg hæve inden? smiley

• #19   2. mar 2014 Emilie G : det er ikke alle stande man kan betale med kort ved, men jeg mener der er en "hævestand"!hvor man kan hæve penge fra sit kort smiley

• #20   2. mar 2014 Super dejligt, mange tak smiley

• #21   2. mar 2014 Sidste år havde vi ihvertfald kort med smiley

• #22   2. mar 2014 Der er hæveautomat lige udenfor indgangen. Så man kan bare gå derud og hæve hvis de ikke tager kort

• #23   2. mar 2014 Det er dog bedste aT have kontanter med, da der altid er sygt lang kø ved hæveautomaterne! Og så kommer man heller ikke til at bruge for mange penge smiley

Kommentér på:
HEST&RYTTER - Hvad skal i have?

Annonce