{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

Hjælp mig! {{forumTopicSubject}}

Hej HG! smiley

Jeg skal have ny mobil, og overvejer at få Iphone. smiley
Jeg er bare ikke den person der ved særlig meget om mobiler, tekniske ting osv. Jeg vil høre hvilken Iphone har i, og hvorfor har i valgt den? Hvilken prisklasse lå den i, og hvor købte i jeres?
Så ville jeg høre, er 8 GB meget? Er det for lidt ? Hvor mange GB har i?
Jeg tænker at jeg skal bruge den til normale ting: Ringe, sms, gå på nettet, høre musik mm. Evt spil osv. Ville 8 GB så være nok? smiley

Jeg glæder mig til at høre svar fra jer!
På forhånd tak! smiley

Knus Julie smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp mig!
  • #1   6. mar 2014 jeg anbefaler dig ingen ifone, det er noget skidt! næh en murstens nokia ved man hvad er smiley
    Men 8 GB er ret meget, det normale folk har på deres iphone, jeg tror i hvert fald det er rigeligt til dit forbrug smiley


  • #2   6. mar 2014 Jeg er på min 4. Iphone og jeg er fan.! Har haft 3, 4, 5 og nu har jeg en 5s. Jeg havde kun 8gb på 3'eren og den fik jeg hurtigt fyldt op. De andre 3 har jeg haft hhv 32gb, 64gb og 64gb. Og det passer mig meget bedre. Billeder og video klip kommer hurtigt til at fylde. Mine forældre har iøvrigt arvet mine tidligere iphones og de fungerer bare. På trods af at de jævnligt ryger på gulvet.

  • Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 18
    #3   6. mar 2014 Jeg har en HTC one s.. den er super god smiley

  • #5   6. mar 2014 Jeg har en iPhone 5 med 18 GB (tror jeg). Min er dog lidt underlig, men jeg kender ikke andre, der har iPhones der opfører sig ligesom min, så den vil jeg klart anbefale! smiley Min er købt med et bundet abonnement, så det var en lidt underlig pris, men de kan fås billigere nu, da iPhone 5 C er kommet ud.

  • #6   6. mar 2014 8 gb er meget eller lidt, afhængig af ens behov.
    Min første rigtigt smartphone var en iphone 4s med 16gb - og det troede jeg aldrig at jeg kunne fylde ud... og jeg blev så klogere.
    Når man får fyldt lidt musik på og er glad for apps, så ryger der en del plads - og jeg bruger så sjældent min mobil til billeder (synes ikke mobiler tager gode nok billeder når jeg er vant til spejlrefleks).
    Nu har jeg en iphone 5s med 32gb - og har indtil videre ikke haft brug for at rydde ud i apps pga plads. Med de 16gb, så måtte jeg engang imellem sidde og vurdere hvad jeg helst ville beholde.


  • #7   6. mar 2014 Jeg har en iPhone 3s på 8 gb og jeg er glad og tilfreds, dog er den enormt langsom til at tænde

  • #8   6. mar 2014 Har en iPhone 5s med 16 GB og har aldrig være mere glad for en telefon før, ved dog ikke pris fordi det var en gave, men vil gå ud fra det er en 5000-6000 kr smiley

  • #9   6. mar 2014 Måske en smule mindre - min 5s med 32gb kostede vist deromkring

  • #10   7. mar 2014 Der var nu også bare ca:-) for da min kæreste købe sin iPhone 5 med 16 gb gav har næsten 6000 smiley

Kommentér på:
Hjælp mig!

Annonce