{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
465 visninger | Oprettet:

Årh.. At føle sig fortabt.. :/ {{forumTopicSubject}}

Arh altså..

Kender i ikke den der følese med at alt bare går i den forkerte retning, og ens heste er det eneste positive pt. ?

I dag har jeg brugt 3 timer på at rydde op i hele huset, mens min familie ikke var hjemme. 3 timer, på at rydde op efter at de havde gæster i går. Udover det, har jeg sat mad klar, det tog en time. Dækket bord. Støvsuget. Vasket gulv. Tørret borde af. Sat vaskemaskinen + opvaskemaskinen igang, og derefter tømt dem. Er så smadret. Fordi jeg gerne ville gøre dem glade i dag, fordi jeg ville forkæle dem i dag.

Så bliver man ringet op - De kommer ikke hjem og spiser, kommer nok først sent hjem i aften.

Kommenterede det ikke, og sagde bare det var ok, for derefter at lægge på.

Så nu står jeg her, med et kilo oksekød der er krydret og formet, parat til at lægge på panden. Mens flødekartoflerne er i ovnen. Havde da heldigvis ikke nået at lave kage til dessert.

Øv, øv øv øv. Sikke en skoddag! Hold da op. i det mindste er der da rigeligt med mad til i morgen så.. Men stadigvæk, Øv.

Andre end mig der har en totalt skod dag? Syntes godt nok min har været den værste i hele ugen..

/Lolita.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Årh.. At føle sig fortabt.. :/
  • #1   16. mar 2014 åh ja jeg kender det, dog skal der nu noget mere til for at jeg ligefrem føler mig fortabt smiley

Men jeg har heller ikke haft den fedeste dag i denne uge, men de andre har også været ret gode. Men jeg har været på arbejde 7-15 hvor al tålmodighed bare blev suget ud af mig, og nu hygger jeg ellers med en AT synopse der skal være klar til i morgen smiley

• #2   16. mar 2014 Sådan syns jeg min verden så ud for år siden smiley
    Når du ikke har sagt til dem du har mad til dem kan de vist ikke vide det...
    Men det kan vel spises i morgen ??
    ellers må de nøges med opvarmet mad
    Du er ellers flink du gider ryde op og gøre rent
    VH
    Annette

• #4   16. mar 2014 På den lyse side er der mere mad til dig! smiley

• #5   16. mar 2014 Ævs! Jeg nyder en lækker dag på sofaen med min dyne, tv og mit marsvin. Har haft en travl uge, så det er lækkert at bruge søndagen sådan smiley

• #6   16. mar 2014 Jeg sagde til dem i formiddags kl 10 inden de kørte, at jeg ville lave en rigtig hyggelig dag for dem og en overraskelse.. Så de er blevet 'advaret'..

Det jeg syntes er virkelig træls, er at det nok er 6-7 gang det sker, bare i dette her år.. Så jeg er begyndt at føle lidt, at de nok ikke vil tilbringe så meget tid sammen med mig, og det er dét som gnaver i mig.. smiley

• #7   16. mar 2014 Org, det var da godt nok ærgerligt for dig - når man rigtig vil gøre en forskel og så bliver det ikke værdsat.. Op med humøret, der er lækre rester til i morgen smiley

• #9   16. mar 2014 Jeg har ikke kunnet sove de sidste to nætter, pga jeg misforstod noget min veninde skrev... Jeg skrev til hende om det var træls at jeg skrev med hendes veninder, og de spurgte om vi var bedste veninder, hun skrev så "Ja det er irriterende og det er vi" (det vidste jeg godt vi var, men vidste ikke om hun havde fortalt det) Jeg havde forstået det som at det var træls atvjeg skrev med hendes venner, for jeg var lige blevet gode venner med dem, men hun mente at det var irriterende at de spurgte, og havde ikke set mit andet spørgsmål! *Pyha*

Kommentér på:
Årh.. At føle sig fortabt.. :/

Annonce