Årh.. At føle sig fortabt.. :/ {{forumTopicSubject}}
Arh altså..
Kender i ikke den der følese med at alt bare går i den forkerte retning, og ens heste er det eneste positive pt. ?
I dag har jeg brugt 3 timer på at rydde op i hele huset, mens min familie ikke var hjemme. 3 timer, på at rydde op efter at de havde gæster i går. Udover det, har jeg sat mad klar, det tog en time. Dækket bord. Støvsuget. Vasket gulv. Tørret borde af. Sat vaskemaskinen + opvaskemaskinen igang, og derefter tømt dem. Er så smadret. Fordi jeg gerne ville gøre dem glade i dag, fordi jeg ville forkæle dem i dag.
Så bliver man ringet op - De kommer ikke hjem og spiser, kommer nok først sent hjem i aften.
Kommenterede det ikke, og sagde bare det var ok, for derefter at lægge på.
Så nu står jeg her, med et kilo oksekød der er krydret og formet, parat til at lægge på panden. Mens flødekartoflerne er i ovnen. Havde da heldigvis ikke nået at lave kage til dessert.
Øv, øv øv øv. Sikke en skoddag! Hold da op. i det mindste er der da rigeligt med mad til i morgen så.. Men stadigvæk, Øv.
Andre end mig der har en totalt skod dag? Syntes godt nok min har været den værste i hele ugen..
/Lolita.
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.155
Men jeg har heller ikke haft den fedeste dag i denne uge, men de andre har også været ret gode. Men jeg har været på arbejde 7-15 hvor al tålmodighed bare blev suget ud af mig, og nu hygger jeg ellers med en AT synopse der skal være klar til i morgen
nov 2006
Følger: 42 Følgere: 885 Heste: 16 Emner: 75 Svar: 1.780
Når du ikke har sagt til dem du har mad til dem kan de vist ikke vide det...
Men det kan vel spises i morgen ??
ellers må de nøges med opvarmet mad
Du er ellers flink du gider ryde op og gøre rent
VH
Annette
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 3 Emner: 111 Svar: 1.002
aug 2006
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 1.698
apr 2010
Følger: 58 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 150 Svar: 1.550
Det jeg syntes er virkelig træls, er at det nok er 6-7 gang det sker, bare i dette her år.. Så jeg er begyndt at føle lidt, at de nok ikke vil tilbringe så meget tid sammen med mig, og det er dét som gnaver i mig..
maj 2007
Følger: 133 Følgere: 137 Heste: 1 Emner: 80 Svar: 542
dec 2012
Følger: 28 Følgere: 22 Heste: 3 Emner: 104 Svar: 477
Årh.. At føle sig fortabt.. :/