{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Føler alle andres liv er bedre! {{forumTopicSubject}}

Hej HG
Jeg er bare lidt trist, fordi jeg føler at alle andres liv er bedre end mit liv;-( Altså, flere penge, bedre heste, bedre skole, bedre veninder;-/ Ved ikke hvorfor jeg har det sådan:-/ Alle siger mig hest er sød, flot og god , vi er heller ikke helt fattige, det er en fin skole og jeg har nogen gode veninder, både i skolen og på rideskolen. Jeg bliver heller ikke mobbet eller noget.

Er der nogen der ved hvorfor jeg har det sådan?
Eller har prøvet det selv?
Tror i det går væk?

Tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Føler alle andres liv er bedre!
  • #1   19. mar 2014 Kunne ikke lade vær med at tænke på sangen "let her go" smiley

• #2   19. mar 2014 Sådan havde jeg det også i en periode. smiley

Nogle gange er nogen der praler lidt for meget med deres liv, og i sær veninder. Det er ofte dem der i virkeligheden ikke har nogle, og virkelig er så kede af det, at de overdriver det lidt...

• #4   19. mar 2014 Tusinde tak Maja L smiley

• #5   19. mar 2014 Jeg er stadig, selvom jeg er noget ældre end dig, forfærdelig dårligt til at glemme med at sammenligne mig selv med andre, men jeg vil sige at det bliver mindre og mindre med alderen (i hvert fald for mit vedkommende). Man lærer at det alligevel ikke nytter noget og ikke er til gavn for nogen, vær glad for hvem du er, og hvad du har, der er så mange der sådan ville ønske de var ligesom dig (-:

• #6   19. mar 2014 Jeg så lige på din profil at du er 13 år. Jeg kan berolige dig med, at det hører din alder til, og det er faktisk slet ikke så ualmindeligt. Jeg var igennem stort set det samme da jeg var i din alder. Det skal nok gå over igen - du må bare kæmpe med det, så du ikke falder ned i et dybt hul af selvmedlidenhed smiley - for det kan blive svært at komme op igen.

• #7   19. mar 2014 okay smiley Tak Mimre smiley

• #8   19. mar 2014 Tja jeg har det også sådan af og til i en alder af 19 år.
    Mit gennemsnit kunne være det samme som jeg ved ikke hvad, det går ikke super godt herhjemme, jeg har det ikke super godt i min klasse, jeg savner "min" gamle hest, jeg er hele tiden træt og ugidelig.
    Vender jeg den om så består jeg formentlig til sommer alligevel, jeg skal i hvert fald dumpe noget endnu for jeg ikke gør. selvom jeg ikke altid har det super godt herhjemme, så har jeg det jo fint. Jeg har det ikke super godt i min klasse, men nu har jeg altså kun 3 måneder tilbage og jeg har nogle gode veninder ud over. Ja jeg savner min gamle fyr og finder aldrig noget tilsvarende, men jeg har alligevel 2 heste jeg kan komme og ride som jeg vil. Og ja jeg er træt og ugidelig, men det er bare at hanke op bagi og så overstå de sidste 3 måneder og så er jeg student.

Det kan være svært, men man skal så vidt muligt vende den om, det skaber mere overskud og energi til at klare hverdagen smiley
    Og så skal man generelt lade hver med altid at sammenligne sig selv med andre, man er som man er. Der vil altid være nogle man misunder, ligeledes vil der også altid være nogle der misunder en selv.

• #9   19. mar 2014 tak smiley

• #10   19. mar 2014 Har der præcis på den samme måde, tror det bare er en periode man lige skal over, vi skal bare huske på at værdsætte det vi har, og huske på det vi har er guld værd. Håber det går over, for ved selv lige nu hvor pisse trælst det er. smiley

• #11   19. mar 2014 Ja det er ret træls smiley smiley

• #13   19. mar 2014 Kan sige der er MANGE der har det værre end dig smiley

• #14   19. mar 2014 Som BS så fint sagde i tv, så gør noget ved det du kan, og det du ikke kan gøre noget ved, glem det.
    Jeg synes faktisk det er utaknemmeligt at være utilfreds med det du har. Der er altid nogle der har det 100 gange værre end dig.

• #15   20. mar 2014 Jeg er skam slet ikke utaknemlig for alle mine ting smiley Jeg er rigtig glad for alle mine ting og derfor syndes jeg det er underligt at jeg har den følelse smiley

Kommentér på:
Føler alle andres liv er bedre!

Annonce