{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Kørekort - Hvad skriver man til køreskolen {{forumTopicSubject}}

Hej i dejlige mennesker smiley
Landet ligger sådan at jeg snart har mulighed for at tage kørekort (yay!) men, men, jeg har ingen ide om hvad jeg skal skrive til køreskolen.
Lige nu har jeg på min liste - pris, dumpeprocent og om de har hold i slutningen af april.
Hvad mangler der af spørgsmål (det skal lige siges at der ikke står noget interessant på deres hjemmeside).

Håber i fantastiske mennesker kan hjælpe mig og at i har en god dag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørekort - Hvad skriver man til køreskolen
  • #2   2. apr 2014 pris?? husk man kan godt forhandle lidt pris.. dengang jeg skulle have sagde jeg bare at jeg kun havde 9500 kr, så det fik jeg det til, selvom prisen rigtig var 12000.. så man kan godt spare lidt.

• #3   2. apr 2014 Det er bare det at jeg har læst forskellige anmeldelser om skolen og de siger at den skulle være rigtig god. Men selvfølgelig kan der også være lidt snyd indblandet.
    Ingemann - Det råd husker jeg smiley

• #4   2. apr 2014 Jeg ved ikke om det er mig der er en grønskolling.
    Kan i få mere information ud af siden: http://www.ba-trafikskole.dk/

• #6   2. apr 2014 Er det ikke bare at finde den køreskole du gerne vil starte på, også give dem et ring.
    De starter altid nye hold op, og hvis ikke de gør, kan du helt sikkert komme på et hold der er igang indtil der startes et nyt smiley
    De fleste køreskoler har hjemmesider;-)
    Vil som udgangspunkt heller ikke sige at man kan prutte om prisen, da de ikke tjener ret meget på det. Der er mange udgifter som de skal betale for. Men der sker aldrig noget ved at prøve smiley
    Jeg fik kørekort her i midten af marts til både bil og trailer, så har lige været igennem det smiley

Kommentér på:
Kørekort - Hvad skriver man til køreskolen

Annonce