5.808 visninger
|
Oprettet:
Pasning af nye huller i ørene? {{forumTopicSubject}}
Er der nogen herinde der ved, hvordan man bedst passer huller i ørene? Jeg prikkede to nye, øverst i mit ene øre igår, men nu er jeg lidt i tvivl om hvordan jeg skal passe dem, og om jeg må/skal dreje med dem. Nogen der er har styr på sådan noget?
- Skal siges at jeg meget nemt får betændelse.
dec 2007
Følger: 128 Følgere: 102 Heste: 8 Emner: 60 Svar: 672
Du kan dog godt - efter min menig, dreje dem ca. hver anden dag, evt i forbindelse med rensning/rensevæske. Jeg har aldrig haft betændelse i mine huller, selvom jeg drejede dem en gang i mellem
Det handler jo bare om at det skal være rent, og der ikke kommer bakterier i
feb 2011
Følger: 29 Følgere: 29 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 424
dec 2006
Følger: 43 Følgere: 40 Heste: 4 Emner: 2 Svar: 112
Jeg har altid fået at vide, at man bare skal lade det være/ikke pille ved det. Hvis du bruger sæbe/hårvask i badet (hvilket de fleste jo gør), så sørg for at få vasket det "væk" ved ørerne det første stykke tid.
Har aldrig haft betændelse i mine og piller aldrig ved dem. Renser kun til tider..
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 34 Svar: 3.576
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 3 Emner: 111 Svar: 1.002
Det jeg er mest i tvivl om, er det med at dreje på dem eller lade være. Enten drejer man, så der går betændelse, eller også lader man være, og så gror de fast..
Jeg er lidt bekymret for det, da jeg i alt har haft 11 huller, hvoraf 9 af dem døde af betændelse; og nu har jeg jo selv lavet de to nye her.
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 34 Svar: 3.576
maj 2006
Følger: 85 Følgere: 82 Heste: 6 Emner: 75 Svar: 1.669
Og der er ikke gået betændelse i nogen af dem.
Tror det er meget individuelt hvordan ens huller reagerer, men hvis du har døjet med betændelse ville jeg rense morgen og aften.
Lad være med at pille piercingen ud de første dage.
Pasning af nye huller i ørene?