{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt hjælp til opgave?:)
  • #1   7. apr 2014 Kun mig der bliver forvirret. I skal skrive om madkultur, men skal vide noget om tøj? Giver ikke helt mening i mit hoved smiley

  • #2   7. apr 2014 Nej sad også og studsede lidt. Kan du lige forklare dig lidt bedre TS og hvad mener du med om Amerika har indflydelse på DK, på hvilket område?

  • #3   7. apr 2014 Nej heller ikke mig , det hedder madkultur men det er om kultur i Danmark i den tid der o.o
    Men også omkring maden, hvordan vi har levet, spist, tøj, osv. o.o


  • #4   7. apr 2014 Det er sådan set alt hvad Amerika har indflydelse på, tøj, mad, ord, osv.

  • #5   7. apr 2014 I må da ha en lidt mere specifik tilgang til det?
    Kig evt. på hvor de sidste 14 års top designere kommer fra og hvor meget det betyder for det tøj man går i til hverdag - dertil kig på hvem de store kæder lader sig inspirere af.
    Af ord, er det jo tydeligt med engelsk indeførte ord,slang osv. Fuck, computer, burger osv.
    Kig evt. på fastfood kæder som McDonalds der opstod i USA og hvilken indflydelse det har haft på DK


  • #6   7. apr 2014 Det er jo en kææææmpe opgave I er blevet sat på. Det skal da begrænses for, at I skal kunne komme til bunds i bare nogle af problemstillingerne.

  • #7   8. apr 2014 Mange tak!:)
    Det er en stor opgave, og så er det jo omkring vores levetid vi skal skrive, men det er ret svært, synes jeg, at skrive omkring tøjet, når det ikke er noget jeg går så forfærdelig meget op i, samtidig jeg ved ikke hvem der er designere osv., så det var da rart du kunne komme med idéen til at vi kunne undersøge det !;) Tak.


Kommentér på:
Lidt hjælp til opgave?:)

Annonce