{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

Ridelejr: Paradisgaarden eller Camilla Stormont {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley

Mig om min veninde (Barki & Rikke) står i den situation, at vi ikke kan vælge mellem ridelejr hos Camilla Stormont eller hestehotel på Paradisgården.

Vi havde egentlig besluttet, at tage på Paradisgaarden, men er kommet i tvivl af flere årsager. Meningen var, at vi i alt skulle have undervisning i HMS og akademisk 4 gange, men vi har hørt rygter om, at Marianne (underviseren) skulle være meget(!) ligeud - hvilket ingen af os er så gode til at håndtere. Så er der også det, at vi skulle have været afsted os 2 + 3 andre piger, men de har meldt fra af forskellige årsager. Og det er jo ikke det samme, når man kun er 2... Men vi har glædet os til den frihed der er. Det ville være hyggeligt selv at lave mad, bo i hytte og bare selv sætte dagsordnen. Jeg havde også glædet mig til rigtigt at komme igang med det akademiske, men er lidt nervøs for Marianne...

Nu overvejer vi så at tage afsted på Camilla Stormonts ridelejr, hvor 2 af de andre piger tager hen. Det ville være fedt at møde Camilla, Nyt Hesteliv, og prøve Camillas "metoder". Så ville det jo også være hyggeligt, at vi alle 4 kunne være afsted sammen. Udover det skulle Camilla også være rigtig god til at undervise.

Så for at stille det kort op.

Paradisgården
Positivt: Frihed, akademisk, fede faciliteter og så er det jo bare en drøm.
Negativt: Uden de 2 andre piger og "ligeud" underviser.

Camilla Stormont
Positivt: Møde Camilla og Nythesteliv, med de 2 andre piger, træne med Camillas "metoder" og møde andre piger.

Negativt: Ikke frihed på samme måde

Hvad har i af erfaringer med Marianne og Paradisgården?
Hvad har i erfaringer med Camilla Stormont, og hvad laver man generelt?

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridelejr: Paradisgaarden eller Camilla Stormont
Kommentér på:
Ridelejr: Paradisgaarden eller Camilla Stormont

Annonce