{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Konfirmationsunderholdning - hjælp
  • #2   29. apr 2014 Altså til min ene var der klaver til sangene, og så stod jeg og læste alle kortene højt og åbnede gaverne på en lille scene smiley
    Til min anden skulle jeg hænge nogle ting på en snor, samtidig med der var sang._.
    Undskyld de hørte under sang, noget af det:P

• #3   29. apr 2014 Du kan f.eks. lave en quizz med konfirmanden, hvor denne skal svare på spørgsmål om sig selv eller om sjove situationer I har haft.

Hvis du har god forstand på IT, så kan du jo lave et diashow med billeder op gennem årene hvor der måske kan nævnes sjove kommentarer.

Personligt så synes jeg, at en god sang ofte kan vække morskab. Prøv f.eks. at lave en sang på melodien "Tørresnoren" og hæng så alverdens sjove ting, som konfirmanden vil kunne få brug for, når denne skal til at være voksen, op på en lang tørresnor. Mens man synger sangen, skal snoren vandre mellem bordene, så alle ser og rører den.

Ellers kan man jo altid betale sig fra underholdning smiley Man kan få en sjov person til at komme ind uanmeldt og begynde at fortælle om sjove episoder fra konfirmandens liv. Underholderen skal helst være klædt grimt ud og tale underligt. Det virker hver gang smiley

God fornøjelse !

• #4   29. apr 2014 Til min storebrors
    Lejede vi et rodeotyr som alle elskede for der var noget for alle. smiley smiley

• #5   29. apr 2014 folkedans

jeg elsker legen kludermor så kunne alle gæsterne kludre sammen og så skal konfirmanden filtre ud

• #6   29. apr 2014 jeg var til en konfirmation som var min kusines vi legede en leg som hed hvadf kan Nanna bedste li fx der er en person fra familien som sagde hvad kan Nanna bedst li at tage på Mac donald eller på cafe så samles alle folkene inde på midten og så er det der en fra familien skal læse op så er højre nej og venstre ja og så skal man kunne vide lidt om det hvad konfirmanten bedst kan li og til sidst er ert der kun en person til bage inde på midten og den kan vinde fx her vandt line og hun fik 3 stk mac donald biletter ja det er en leg Alle kan lege og der er bare rigtig sjov smiley

• #7   29. apr 2014 Den er faktisk ret sjov, Caroline! smiley

Kommentér på:
Konfirmationsunderholdning - hjælp

Annonce