{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

Kirke - Konfirmation - billeder - Indstillinger {{forumTopicSubject}}

Okay. Sagen er den jeg skal tage billeder af en konfirmand i morgen . Både ude og inde. Udenfor kan jeg sagtens klare med indstillinger osv. Men det kniber indenfor. Jeg er godt klar over alt efter hvor meget lys der kommer ind af vinduerne / lys der er tændt i selve kirken. Men hvilke indstillinger vil i vælge at bruge hvis i skulle tage billeder i kirken?
Tak på forhånd smiley

- Lynet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kirke - Konfirmation - billeder - Indstillinger
  • #1   3. maj 2014 erhm.. altså jeg ville nok bruge AV eller TV? Altså de samme som jeg bruger i ridehuset? smiley Men jeg ved ikke.. Da jeg tog billeder til en konfirmation sidste år var det mest udenfor og jeg var ikke med i kirken men der plejer at være rigelig med lys derinde smiley

• #2   3. maj 2014 Tak for svaret :-). Skal også tage billeder udenfor af konfirmanden) Men hun ville også godt have nogle sammen med de andre, og vidst også sammen med døbefonden.
    Men bare ISO på auto så eller? og hvad med blænde? (AV)
    Lukkertid? (og ISO igen, bare auto eller) (TV)
    Ja, det plejer der jo. Men er bare totalt lost, da det er første gang jeg skal tage billeder derinde, og vil jo helst gøre det så godt som muligt jo smiley

• #3   3. maj 2014 Jeg ved ikke helt hvad der ville passe derind?:) har du facebook så skriv evt i den her gruppe smiley de er rigtig gode til at hjælpe smiley

• #4   3. maj 2014 Har prøvet at skrive derinde.. men.. de har ikke kommet med nogle brugbare svar, desværre smiley

• #5   3. maj 2014 nåå... okay.. men jeg har ikke helt styr på det med blænde og lukkertid endnu smiley

• #6   4. maj 2014 Du har mulighed for at gå ind i kirken og knipse løs, med de forslag du har... og så kan du inden selve konfirmationen finde den rette... vi plejer at bruge AV eller TV indendørs i store rum, som ridehal, men jeg tror det bliver på (den grønne firkant) når det nu er, for den dækker oftest det hele også inde i en kirke hvor lyset ofte er godt smiley

skriv endelig hvad du finder ud af ... vi skal knipse om 3 uger nemlig smiley

• #7   4. maj 2014 Hey ! Prøvede sådan lidt af hvert - AV/ CA (Jeg har Canon) Det var helt klart CA ( Med forskellige indstillinger der, der fungerede bedst for mig smiley

• #8   6. maj 2014 Jeg har et EOS 350D - af ældre dato smiley og der sidder sådan en fin knap ovenpå der kan drejes... men har jeg flere indstillingsmuligheder end den? jeg har slet ikke sat mig nok ind i det, men vil jo gerne have perfekte billeder i kirken smiley

Kommentér på:
Kirke - Konfirmation - billeder - Indstillinger

Annonce