{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Ondt i mit knæ {{forumTopicSubject}}

Hej derude

Jeg har de sidste tre måneder haft problemer med mit knæ, og jeg håber at I måske har oplevet noget ligne, eller ved hvad der er galt. smiley

Sagen er at jeg i februar var på skiferie, hvor jeg hoppede et lidt større hop end dem man finder i kanten. Da jeg lander mister jeg balance og er ved at vælte bagom, men gør det ikke, men jeg mærker et slags 'brist' i knæet samt en lille smerte, men ikke noget jeg ikke kan løbe på ski for, for resten af ferien. Jeg kunne dog godt mærke at der var 'sket' noget i knæet, men jeg kunne gå osv.

Men efter dette hop, kan jeg simpelthen ikke støtte på mit knæ, hvis det har været bøjet i mere end 3-5 minutter, jo længere tid det er bukket des større er smerten, som sidder BAG i mit knæ. Jeg har svært ved at sidde i hug, og kan overhovedet ikke støtte på det bagefter.

Smerten går over hvis jeg langsomt strækker mit ben, efter nogle sekunder.

Det er virkelig træls, da det er blevet værre og værre på det sidste. Håber I har et bud til hvad det er.

Jeg vil self. tage til lægen, men min læseferie skal først lige begynde. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ondt i mit knæ
  • #1   19. maj 2014 mine knæ er også lidt "ødelagte" efter et par styrt med hest såvel som cykel.
    lægerene kan dog ikke finde noget nævneværdigt med mine.

men jeg oplever også at hvis jeg sidder med benene under mig, eller på hug i for lang tid ja så giver benene altså efter når man rejser sig. (har været en tur på gulvet mange gange af den grund)

men ja lyde som en god ide at få det undersøgt og se om lægerne kan finde noget. for kan de det er der en reel chance for at det kan fikses. modsat mine. smiley

• #2   19. maj 2014 Hvis det har stået på i tre måneder så er det da i hvert fald ikke for tidligt at tage til lægen. Undrer mig meget over at du ikke har været det noget før.,.

• #3   19. maj 2014 Du kan have forstrukket en sene i knæet :-). Det kan tage tid at komme sig over, og der er egentlig ikke noget at gøre. Forstrakte en sene i albuen, da jeg sidste år blev ramt af en bil og jeg er endnu ikke kommet mig over det. Lægen kunne ikke gøre noget ved det, og jeg fik bare at vide, at jeg skulle forsøge at bruge armen som normalt.

Kommentér på:
Ondt i mit knæ

Annonce