{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.226 visninger | Oprettet:

Er jeg gal på den ? {{forumTopicSubject}}

Ville lige høre om andre synes jeg er helt galt på den angående dette:

Vi har en stor hund og bor i lejelejlighed (hunden må vi gerne have) når vi skal uden for kan vi enen gå ud på parkerings pladsen eller mosat vej og ud i center.. og her er dilemmaet så, når jg fx skal handle er det klart nemmest at gå center vejen og ofte har jeg hunden med når jeg skal handle..

Når man kommer ud af center døren kan man gå til højre til såan et gang system der løber mllem bygningerne.. her må du gerne gå med hund.. eller du kan gå til venstre ind i selve centret,hvor hunde ikke er tilladt..

Fra vores udgangs dør (sidste opgang inden centeret) er der sådan et lidt åbent stykke, som hverken er det ene eller andet, altså hverkengang eller center.. og hvor det slutter og selve centeret begynder er deren udgangsdør, denne er jo klar den nemmeste at benytte, også fordi hunden så kun er indendørs i ca 15 sekunder.. derfor plejer jeg at gå de 10-15 meter fra vores dør, over "ingenmandslandet" og ud af døren..

De fleste siger intet eller smiler, holder altid hunden kort og prøver at undgå at han genere nogen.. og han ed han er inden for og kunne aldrig drømme om at lette ben eller lignende..

Skal jeg gå ned gennem gangen og ud så skal jeg langt ned, da jeg oftest har klapvogn med, og der er trapper ved de fleste udgange..

Jeg har så nu et par gange olevet at (oftest) ældre damer råber op og skælder ud, for man må ikke have hunde i centret og jeg forklare pænt at vi ikke skal ind i centeret, blot hen til vores opgang, men de høre oftest slet ikke efter, men skælder blot ud..

Jeg har flere gang mødt ansatte fra boligselvskabet (både håndværkere og administrative) og ingen af dem har sagt noget.. jeg føler jo ikke selv at vi går ind i centeret men kun til kanten og kan ikke se hvordan det skulle genere nogen at vikrydser e 10-15 meter til vores opgangs dør..

Men hvad siger i ? mener i jeg er helt gal på den ? ville i brokke jer over at hunden kryser over et lille stykke mellemgang fr dør til dør ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er jeg gal på den ?
Kommentér på:
Er jeg gal på den ?

Annonce