{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

Hestens fødselsdag :3 {{forumTopicSubject}}

Hej kære HG'er smiley
Jeg tænkte vi kunne lave sådant er lille hygge emne i dag smiley
Min hest har nemlig fødselsdag, så tænkte at vi kunne lave er emne hvor vi delte vores billeder af vores fødselsdags børn :3
Om det så er billedet fra i år eller mange år siden smiley skriv også gerne skrive hvad du laver med hesten på dens fødselsdag smiley
Jeg kan da umuligt være den eneste, der er så nederen at holde fødselsdag for hesten xD
Min egen hest fylder 8 i dag smiley og hun for fri da jeg skal på arbejde om lidt.. Men nåede lige at tage et par billeder, efter skybruddet og tordenvejret var stoppet :b
-Grøndahl :)))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hestens fødselsdag :3
  • #1   23. maj 2014 Hvor hyggeligt:) og tillykke med den!
    Min pony fylder 4 år D 27 juli, hvor vi kommer hjem fra Frankrig dagen inden, men har alligevel tænkt mig, at lave en lagkage til stalden, hvor der står "Diva 4 år" smiley og så tror jeg bare vi skal lege i hallen, det elsker hun nemlig!:P


  • #2   23. maj 2014 Havde hende også til hendes 3 års fødselsdag, men har købt hende fra et sted hvor hun blev mishandlet, så hun var først ved at blive vant til mennesker på det tidspunkt, så ku ikk rigtig fejre den med hende.

  • #3   23. maj 2014 Tillykke med hende smiley
    Jeg holder også fødselsdag for Merlin, her d. 11. blev han 12 år, venter spændt på billeder smiley

    Vi rider altid barrel race, da det er hans ynglings disciplin, så får han flag i manen, og rød sløjfe om halsen.
    Laver en lagkage af tørret rugbud, gulerødder og æbler, og så får han en gave, som han elsker, at pakke op - i år kunne jeg desværre ikke nå, at købe en gave til ham, så det blev ekstra gulerødder, æbler fra nogle andre på gården, og en masse godbidder fra hende der ejer gården smiley
    Han nyder at have fødselsdag, og få en masse opmærksomhed smiley Men det er altså kun den ene gang om året, jeg får lov, at pynte ham så meget, og bruge så lang tid på det, ellers vil han helst bare gerne ud og lave noget smiley


  • #5   23. maj 2014 Tillykke smiley

    Ni-naf er næsten lige blevet 10! D. 28/4 havde hun fødselsdag, en måned og 4 dage efter mig. smiley Jeg hyggede bare med hende, tog billeder og hun fik kage.
    Luckas fik en forsinket gave, skulle finde noget til ham ved hingsteshowet i Herning i marts, han har fødselsdag 1/1... Ikke særlig meget fødselsdag, da jeg glemte den... smiley
    Laban har en ukendt fødselsdag, så vi har fundet på, at det er den 4/7. Ikke holdt før...
    Måneskin bliver 21 til sommer, der står den på masser af hygge og tricks! smiley

    Kan ikke finde billederne fra Naffes fødselsdag, men gå ind på hendes profil "Jagten" er fra hendes dag. Hun havde fået sin kage, og Luckas måtte bare ikke smage! smiley


  • #6   23. maj 2014 Tillykke!

    Her er vores hoppe med hendes fødselsdagskage. Man kan godt nok ikke se meget af den, men hun syntes ihf. godt om den smiley

    Dette var på hendes 7 års fødselsdag.


    profilbillede
  • #7   23. maj 2014 Jeg har så lavet en guide til hvordan jeg har lavet den. Sådan så den ud inden hun fik den.

    Det er sådan set bare et rugbrød delt i 4, og så med lag af gulerod, æble og banan.


    profilbillede
  • #8   23. maj 2014 Lykke: sikke en god ide! Vil jeg måske gøre:) bare med lidt mindre rugbrød, da hun i forvejen har meget energi bare af det vitamin-foder hun får smiley

  • #9   23. maj 2014 Haha, det skal måske lige siges at Pearl ikke fik det hele selv. Hun delte selvfølgelig med sine fødselsdagsgæster - de 3 foldkammerater smiley

  • #10   23. maj 2014 Haha ja okay smiley

  • #11   24. maj 2014 Hvor lyder det hyggeligt alle sammen, det O laver med jeres heste;)
    Jeg tror muligvis jeg vil lave en lille kage næste år måske :3


Kommentér på:
Hestens fødselsdag :3

Annonce