{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.408 visninger | Oprettet:

NatasiaU
NatasiaU
Følger: 3 Emner: 21 Svar: 85

Øjenvipper (Dyb sorg) {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg i dyb sorg...
4 dage til sidste skoledag og mine øjenvipper ligner noget der er løgn.
Mine puder i min øjenvippebukker er gået i stykker. Jeg var så nede i Matas for at købe nogle nye.
Jeg prøvede den så med de nye puder, og halvdelen af mine øjenvipper knækkede (På mit ene øje) )-:

Da jeg er så glad for mine øjenvipper, er jeg næsten grædefærdig efter det her.

Kan jeg klage til Matas?

FOR DET KAN DA IKKE VÆRE RIGTIGT AT MINE ØJENVIPPER KNÆKKER EFTER EN ØJENVIPPEBUKKER?!?!?!?!?!?!??!?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øjenvipper (Dyb sorg)
  • #1   24. maj 2014 Syntes du skal gå ned og sige det, Du kan vel altid bruge falske øjenvipper sidste skoledag hvis det er smiley Du kan også spørge hvad der vil hjælpe nede i matas

• #2   24. maj 2014 Du kan desværre ikke klage, da du ikke kan bevise, at det lige præcis er pudernes skyld. - husk at dine øjenvipper vokser ud igen, det tager tid, men de vokser.
    Jeg har selv haft mistet nogle og knækket næsten alle mine grundet eyelash, så kender den følelse, som du står med lige nu. I Matas nye tilbuds katalog, har de en kur, som skulle hjælpe på vipperne. smiley

• #4   24. maj 2014 Du brugte forhåblig øjenvippebukkernen før mascara ikke? ;S Tror ærligt ikke du får så meget ud af at klage, men du kan da altid prøve. (:

• NatasiaU
    NatasiaU Tilmeldt:
    sep 2013

#5   24. maj 2014 Bukkede dem uden mascara.
    Tænker ikke at det er puderne, men måske selve bukkeren... Er bare usikker da jeg har brugt den mange gange med den ødelagte pude og der skete der ingenting, men det er dælme træls!
    Tænker også på kunstige.
    Har også hørt vaseline hjælper lidt? smiley

• #6   24. maj 2014 Lige præcis det som Lotte siger! (: Du kan bruge en base inden din mascara som behandler dine øjenvipper.

• #7   24. maj 2014 Det kan jo også godt være den ødelagte der har knækket dem sådan halvt, og så da du brugte den nye at den så lige knækkede det helt? smiley

• NatasiaU
    NatasiaU Tilmeldt:
    sep 2013

#8   24. maj 2014 Nu har jeg brugt den ødelagte i et halvt år, så jeg tvivler på det smiley

• #9   24. maj 2014 Nå okay. Håber du får det fikset inden sidste skoledag. ellers kan du jo altid bruge de falske hvis det går helt galt smiley

• NatasiaU
    NatasiaU Tilmeldt:
    sep 2013

#10   24. maj 2014 Ja, må lige se på det .. smiley

• #11   24. maj 2014 Har hørt at man ikke må bruge vaseline, men jeg gør det alligevel. Jeg syntes det hjælper rigtig meget! Jeg gør det hver aften inden jeg skal sove, og mine øjenvipper er blevet stærkere. smiley

• NatasiaU
    NatasiaU Tilmeldt:
    sep 2013

#12   24. maj 2014 Okay! Mange tak smiley

• NatasiaU
    NatasiaU Tilmeldt:
    sep 2013

#14   24. maj 2014 Hvordan kan det være mine øjenvipper?

• #15   24. maj 2014 Hmmm .. det lyder underligt. Nu kan jeg ikke svare på hvad der skete, men hvis du ikke vil købe noget til flere 1000 kroner, så gå ned i din matas og køb New Lash. Den lille pakke mener jeg koster 600 et eller andet. Det virker. Jeg arbejder selv i matas som elev og vi har mange ældre der f.eks. har haft kræft og mistet alt via kemo. De køber dem og i løbet af en uge - 14 dage så kan man se deres øjenvipper fint kommer tilbage og bliver lange og flotte. Der er rigeligt i en lille pakke til dig.

Håber det bedste for dig (: ..

• #16   24. maj 2014 Gå ned og sig det!
    Min veninde havde også købt en øjenvippebukker i Matas. Efter hun havde brugt den, var ALLE hendes øjenvipper faldet af.
    -Det tog 1 år før de voksede helt ud igen smiley

• NatasiaU
    NatasiaU Tilmeldt:
    sep 2013

#17   24. maj 2014 Wtf?! Det er dælme underligt Mølkjær!

Laurent 600,- er dog en smule dyrt, men hvis det er det der skal til.. smiley

• #18   24. maj 2014 Hun fik pengene tilbage, da Matas havde fået flere klager smiley

• #20   24. maj 2014 Jo mere og i længere tid man bruger mascara hvor kortere og mindre modstandsdygtige bliver de... Jeg var "kendt" for mine utrolige laaange øjenvipper da jeg var teenager og de fleste (ved jeg høres selvglad ud men sådan var det..undskyld..) kunne ikke stå for mine Bambi øjne.. Jo ældre jeg blev jo kortere blev de (brugte mascara hver dag) i dag har de den gængse længde og angrer lidt over at jegikke kun brugte mascara til fest for så havde jeg nok stadigvæk haft mine fantastiske vipper smiley

Mvh TT

• NatasiaU
    NatasiaU Tilmeldt:
    sep 2013

#21   24. maj 2014 Hmm, kunne være man skulle gå efter det neutrale look så smiley

• #22   24. maj 2014 Til hverdag så ville det ikke være dumt smiley Dog er det rigtigt svært at få tilbage den længde man havde før de knækkede smiley Men spar mascaraen til fest/møder..Det gør jeg i dag smiley

Mvh TT

• #23   25. maj 2014 Hvis det er er det et produkt fra mavala der os er en øjenvippe serum som hjælper. Den ligger til de 140 kr ca. Den virker så vidt jeg er informeret af kunder men det er selvfølgelig ikke det samme som new lash. Men prøv den som alternativ (:

Et andet råd er, lad vær at brug en øjenvippe bukker. Lige meget hvad så slider det på dine øjenvipper da de små hår tvinges til et unaturligt buk. Hvis det er så køb heller en go mascara (Helena Rubenstein) f.eks. Det kan godt være du betaler 270 for en mascara men den virker os det bedre, og du kan få en en f.eks. fra Helena Rubenstein den (leopard plettede gule), den giver stor lækker volume og bukker dine vipper på en langt blødere måde.

Men syns klart du skal gå ned i butikken og snak med dem, da det er en forfærdelig fejl der er sket. Evt lad vær med at ta mascara på og prøv en eller to mascara dernede indtil du finder den perfekte. Men vil sige af erfaring at de dyre mascara holder altså bedre og give det mere end de billige gør. Der er altså forskel.

Jeg skal ikke lege ekspert og være bedre end nogen og forstå mig endelig ikke som om jeg bare ved det hele. Men vil dog indrømme jeg kun kan tale ud fra erfaring.

Håber du finder en løsning (:

• NatasiaU
    NatasiaU Tilmeldt:
    sep 2013

#24   25. maj 2014 Mange tak!
    Jeg vil helt sikkert kunne bruge det til noget når jeg kommer i Matas igen smiley
    Vil i en periode bruge vaseline for at se om det styrker mine øjenvipper smiley Ellers må jeg finde en god kur

• #25   25. maj 2014 Lyder godt (: .. Håber i hvert fald det bedste ..
    Det er noget skidt det andet. Men ha' en god aften smiley

Som vi siger i matas: Det gode råd, gør forskellen. hehe
    Hvis det er du vil have et lille råd med på vejen en anden gang inden du skal i matas, så skal du være velkommen til at skrive til mig (: .. Så vil jeg se om jeg kan svare dig, eller hjælpe dig på anden måde ..

Kommentér på:
Øjenvipper (Dyb sorg)

Annonce