{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.425 visninger | Oprettet:

Nervøs - sygdom {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Sagen er den, at jeg har været ved lægen for noget tid siden. Der viste min boldprøver, at mit levertal var for højt. Så fik jeg taget en blodprøve igen, og der viste de, at mit levertal lå fint. Min læge sagde, at det var normalt den svingede lidt for nogen mennesker..

- Så til problemet. Min kæreste har ofte sagt til mig "skat, du er altså ret gul i øjnene". Jeg har altid bare sagt "nå ja, det tror jeg da at jeg altid har været", og kigger mig så i spejlet uden rigtig at kunne se noget, da det gule jo er mest i siderne, og det er svært selv at se. Så i dag siger min mor "Stine, du er meget gul i øjnene"... Jeg kigger mig så i spejlet, og denne gang kan jeg godt se jeg er okay gul i øjnene :S

Hvad kan det betyde? Jeg har faktisk haft ondt i maven her på det sidste, sådan lidt mens smerte agtigt, bare højre oppe... Næsten ved solar plexus, men det har jeg så ikke i dag.. Hm.. Er bange for der er noget galt med mig:/ Jeg ringer til lægen på fredag, for de har lukket nu og i morgen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nervøs - sygdom
Kommentér på:
Nervøs - sygdom

Annonce