{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
433 visninger | Oprettet:

lejlighed {{forumTopicSubject}}

hej Hg'er

det her er mest rettet til jer som er udeboende smiley

jeg går så småt og skal begynde at se på lejlighed, jeg har et par gange, små diskuteret men min far, om unge som er udeboende. jeg vil gerne høre hvad i mener om unge som skal flytte.
kan det betale sig for unge at flytte?
jeg kigger i forbindelse med min videregående uddannelse om et par år smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af træ stub 1.000 kr.
  • Beskæring af æbletræer 650 kr.
  • Rengøring af altan efter duer 1.160 kr.
  • Hænge en TV bænk op+ et TV 300 kr.
  • Ophæng af spejl 550 kr.
  • opsætning af Elfa skinnesystem 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lejlighed
  • #1   8. jun 2014 Om det kan betale sig for den unge, at flytte? Nej, slet ikke, det er dyrt, at bo for sig selv! Husk, at når du bliver over 21, skal du også selv have indbo forsikring.
    Men tilgengæld kan du gøre lige hvad det passer dig, og det er en stor frihed.
    Dog er du jo så også alene om det sure arbejde, men det vænner man sig næsten til smiley

• #2   8. jun 2014 Følger lige med

• #3   8. jun 2014 jeg skal til århus om et par år, med hensigt på uddannelse. på det tidspunkt vil jeg være 19, ville det kunne betale sig for mig at flytte ind til byen, eller bo i nærheden og have en bil? smiley

• #4   8. jun 2014 Jeg kender desværre ikke priserne i jylland, tror slet ikke man kan sammenligne med priserne på sjælland smiley Men oftes er det dyre at bo i centrum.
    Du kan jo gå ind og se hvad lejlighederne ligger på i pris i byen, og udenfor byen, og så vil du kunne se om du har råd til en bil, hvis du bosætter dig udenfor byen smiley

• #5   8. jun 2014 Det kommet an på hvor langt væk du flytter. Flyttede hjemmefra sidste år som 20 årig, hvilket var det bedste for mig. Ellers skulle jeg bruge over 2 timer på offentlig transport hver dag. Desuden ville jeg gå glip af alt det sociale, ved stadig at bo hjemme. Det er dyrt at flytte hjemmefra, ja.. Men en bil og jo også mega dyr i benzin, forsikring og afgifter.

• #6   8. jun 2014 Jeg synes at hvis man som ung, er klar til at flytte hjemmefra og føler for det, så skal man gøre det. Jeg er lige "flyttet" op til min kæreste, har dog ikke fået min adresse flyttet, men jeg har ikke boet hjemme det sidste halve år, og må indrømme at det blev ret stressende, at have hest og skole i Frederikshavn, bo i Skagen, ordne tingene derhjemme osv. Jeg har pt. ingen hest, da jeg sparer op til en ny. Men det er rigtig dejligt med et pusterum, så jeg kan koncentrere mig om tingene herhjemme, for der er altså meget man lige pludselig selv skal gøre smiley

Kommentér på:
lejlighed

Annonce