{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt gardiner op 1.150 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Samling af TV reol 1.150 kr.
  • Pladearbejde Peugeot Expert 9.000 kr.
  • Installation af stikkontakt ( afbryder) 1.250 kr.
  • Fræse jord langs hæk 2 x 20 meter 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lejlighed
  • #1   8. jul 2011 Uh, jeg bor sammen med min kæreste, og selve huslejen med vand og varme hedder 4.300. Så kommer der el og tv oveni det. Samlede udgifter er omkring 7000.
    Jeg er på SU, og har fritidsarbejde ca 11 timer i ugen, hvilket giver ca 3500 efter skat. Min kæreste har fuldtidsarbejde..

• #2   8. jul 2011 Okay, det må alligevel være lidt stramt. (:

- er først færdig med gymnasiet om et år, men sad bare lidt for sjov og kiggede på lejligheder, så tænkte lidt på hvilke prisleje man kunne tilllade sig at kigge på(:

• #3   8. jul 2011 Det er det også smiley Men det hjælper jo lidt når kæresten har fuldtidsarbejde smiley Man skal i hvertfald tænke på at det er dyrt at have hest, hvis man også skal have det.

• #4   8. jul 2011 jeg bor med kæresten i midten af Frederikssund.
    Vi har en husleje på 6000 med vand og varme. Så kommer el og tv oven i. så minumum 7000 ryger vi op i .).
    Jeg er på udeboende su på maks beløb.

• #5   8. jul 2011 Bor godt nok med min kæreste nu.. Men for ½ år siden havde jeg egen lejlighed, hest og bil.. Lejligheden kostede ca. 4500 inkl. tv, strøm, vand, varme, el og licens.. Havde også 3 jobs på et tidspunkt smiley

Men du kan jo prøve at lave en lille oversigt over hvilke udgifter du vil få..

• #6   8. jul 2011 Vi bor i en 3 værelses lejlighed på 90 m2 midt i vejle, her giver vi 4000 kr. med vand og varme. =)

Jeg er på SU og min kæreste arbejder. =)

• #7   8. jul 2011 jeg bor selv i lejlighed. Jeg har valgt en ungdomsbolig, så jeg har 34 m2 i Bjerringbro til 2300,- med alt om måneden. Jeg har et afløserjob på plejehjemmet og er på SU.. Så med to heste og egen bil må jeg nøjes med min lille lejlighed - men det nu også hyggeligt smiley

• #8   8. jul 2011 jeg gir 9500 kr inkl. aconto varme. minus tv og minus bredbånd. Det er for 110 m2 i Solrød Strand.

Du skal nok kigge efter en etværsels lejelighed eller en studenderbolig. Et kollegieværelse er nok det aller billigste.
    For du skal vel have dig en uddannelse, ik ?.
    Du vil muligvis få boligsikring af kommunen, hvis du søger dette.

• #9   8. jul 2011 Fik ikk skrevet at jeg er på SU smiley

• #10   8. jul 2011 Jeg betaler 3600 uden tv og internet for en 2-værs. i Aalborg centrum. Er på SU og arbejder ca 10 timer om ugen, men har kun lige til mit forbrug. Min mor betaler alt hvad der hedder hest.

• #11   8. jul 2011 Jeg er husejer.
    Hver 14 dag bliver der overført 4500kr til budget kontoen, fra budget kontoen bliver alle forsikringer, el, vand, varme, telefon, internet, fagforening og afdrag/lån på huset trukket.

Jeg har arb og ardejder 37 timer om ugen

Kommentér på:
lejlighed

Annonce