891 visninger
|
Oprettet:
næsepiercing {{forumTopicSubject}}
Hey allesammen
Jeg skal have en næsepiercing imorgen. sagen er den skal skydes i..
Inden folk går amok. Jeg KENDER konsikvensen. jeg har læst og læst og læst og jeg har taget min beslutning
men det er ikke knsikvensen der bekymre mig..
Når den skydes i er det jo en ørering som kommer i. hvis jeg senere hen vil have et næsesmykke i vil jeg gerne vise hvor stor en ørering MM i omkreds er så jeg ikke køber næsesmykker som er for STORE i omkreds..
jeg har ikke selv huller i ørene og derfor kender jeg ikke omkredsen på en ørering
jan 2008
Følger: 65 Følgere: 60 Heste: 2 Emner: 14 Svar: 145
De ved det sku nok bedst
aug 2011
Følger: 95 Følgere: 86 Heste: 7 Emner: 278 Svar: 3.160
aug 2010
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 257
Men pøj pøj for det ikke sker!
ska os selv ha lavet næsepiercing i snart
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.975
apr 2008
Følger: 36 Følgere: 32 Heste: 8 Emner: 30 Svar: 376
Der er en lille modhage på, så den ikke falder ud, og en sten eller lignende på ydersiden... Den er tykkere end alm øreringe, men når man skifter til alm næseringe/stifter så trækker den sig sammen, så det ikke er så voldsomt
Det gør ikke ondt at få lavet, syntes personligt at ørerne var værre! Og det regner jeg nu heller ikke noget! Jeg har fået piercet næsen 3 gange igennem livet, fordi jeg var en klovn til at få dem skubbet ud og mistet stiften, men den rette stift/ring, skal den nok blive der
aug 2011
Jeg havde ikke samlet mod nok idag så venter lidt
Min søster har også fået den skudt i og der har heller aldrig været noget...
Hvad mener i med den ikke bliver skudt helt igennem??
Jeg VED hvad konsikvensen er og har også sagt jeg aldrig vil have noget skudt i. men kan INGEN piercer finde tæt på som piercer i næsen..
aug 2010
Synd du ik ka finde nogen der piercer næse
aug 2011
Det er nemlig ring jeg vil have i senere. og hvis det ikke kan lade sig gøre ved at få den skudt så venter jeg gerne
apr 2008
Ved ikke med målene.... Jeg har bare en tynd stav i med 90 graders buk! det er klart min yndlings
apr 2008
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Min er nu også skudt i også på Ørbæk Marked til 50 kr.
Og ingen problem med den overhovedet.
Skudt i, modhage på indersiden i det smykke de skyder i. Dermed skulle smykket klippes i stykker med en tang, for at jeg kunne skifte det.
Jeg kan kun bruge små bitte bitte stave fra Glitter - stav vil jeg nærmest ikke kalde det, for de er virkelig tynde. Også ringe også, men det er de der er til øre også nogle små da de man bruger til næsen er for små, mit hul sidder for langt oppe på næsen til at de duer.
apr 2008
Hvis man skifter den inden den heler helt, så kan man sagtens få dem med modhager ud, jeg skiftede min efter en uge, og har gjort det hver gang, og det har vist sig at være optimalt
aug 2010
Men det er jo dit valg.
jeg havde bare personligt valgt at få den piercet pga den risiko at den ikke går helt igennem
aug 2010
Jeg har samme tanke nemlig. skal også snart have ring i næsen, og jeg regner med at tage til tønder hvor jeg fik min navlepiercing også. og jeg har personlig erfaring at det gør mindre ondt at blive piercet end at få den skudt i
næsepiercing