{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

næsepiercing {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen smiley

Jeg skal have en næsepiercing imorgen. sagen er den skal skydes i..

Inden folk går amok. Jeg KENDER konsikvensen. jeg har læst og læst og læst og jeg har taget min beslutning smiley

men det er ikke knsikvensen der bekymre mig..

Når den skydes i er det jo en ørering som kommer i. hvis jeg senere hen vil have et næsesmykke i vil jeg gerne vise hvor stor en ørering MM i omkreds er så jeg ikke køber næsesmykker som er for STORE i omkreds..

jeg har ikke selv huller i ørene og derfor kender jeg ikke omkredsen på en ørering smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  næsepiercing
  • #1   12. jun 2014 Spørg den der skyder dem i?
    De ved det sku nok bedst smiley

• #2   12. jun 2014 okay iorden. vil jo bare være sikker smiley

• #3   12. jun 2014 puha jeg ville ikke turde få den skudt i.. Den ka jo evt ende med ikke at gå helt igennem.

Men pøj pøj for det ikke sker!
    ska os selv ha lavet næsepiercing i snart smiley

• #5   12. jun 2014 kan ikke lige svare på dit spørgsmål, men vil sige at jeg selv fik min skudt i for mange år tilbage, og havde ingen problemer overhovedet smiley

• #6   12. jun 2014 Jeg har selv en næsepiercing der er skudt i smiley og de ryger altså ikke hele vejen igennem smiley
    Der er en lille modhage på, så den ikke falder ud, og en sten eller lignende på ydersiden... Den er tykkere end alm øreringe, men når man skifter til alm næseringe/stifter så trækker den sig sammen, så det ikke er så voldsomt smiley
    Det gør ikke ondt at få lavet, syntes personligt at ørerne var værre! Og det regner jeg nu heller ikke noget! Jeg har fået piercet næsen 3 gange igennem livet, fordi jeg var en klovn til at få dem skubbet ud og mistet stiften, men den rette stift/ring, skal den nok blive der smiley

• #7   13. jun 2014 Anja men ved du om man kun bruge næsestave og ringe i 0.8 MM hvor piercingen er skudt i?

Jeg havde ikke samlet mod nok idag så venter lidt smiley

Min søster har også fået den skudt i og der har heller aldrig været noget...

Hvad mener i med den ikke bliver skudt helt igennem??

Jeg VED hvad konsikvensen er og har også sagt jeg aldrig vil have noget skudt i. men kan INGEN piercer finde tæt på som piercer i næsen..

• #8   13. jun 2014 At den ikke går helt igennem, at den bliver skudt i, men omme bag ved går den ikke igennem.

Synd du ik ka finde nogen der piercer næse smiley syntes det gør langt mindre ondt at få piercet end skudt i.

• #9   13. jun 2014 dvs. hvis den bliver skudt i går den ikke helt igennem og derved jeg jeg ikke bruge ring?? for så tar jeg gerne til vejle selvom det ligger fandens langt væk..

Det er nemlig ring jeg vil have i senere. og hvis det ikke kan lade sig gøre ved at få den skudt så venter jeg gerne smiley

• #10   13. jun 2014 Jo den går igennem hele det stykke, hvor der sidder en modhage på bagsiden, og en sten eller lignende på ydersiden, men ikke sådan at den går længere ind end beregnet smiley
    Ved ikke med målene.... Jeg har bare en tynd stav i med 90 graders buk! det er klart min yndlings smiley

• #11   13. jun 2014 Der er hul hele vejen igennem, så du i princippet kan sætte en helt alm ørering i smiley det var vist en bedre forklaring smiley

• #12   13. jun 2014
    Min er nu også skudt i også på Ørbæk Marked til 50 kr.
    Og ingen problem med den overhovedet.

Skudt i, modhage på indersiden i det smykke de skyder i. Dermed skulle smykket klippes i stykker med en tang, for at jeg kunne skifte det.
    Jeg kan kun bruge små bitte bitte stave fra Glitter - stav vil jeg nærmest ikke kalde det, for de er virkelig tynde. Også ringe også, men det er de der er til øre også nogle små da de man bruger til næsen er for små, mit hul sidder for langt oppe på næsen til at de duer.

• #13   13. jun 2014 Krikken
    Hvis man skifter den inden den heler helt, så kan man sagtens få dem med modhager ud, jeg skiftede min efter en uge, og har gjort det hver gang, og det har vist sig at være optimalt smiley kunne godt forestille mig, at den sidder fast, hvis man lader den hele helt, for hullet trækker sig sig sammen til den størrelse, som ringen har der sidder inde i huden! Er glad for at jeg ikke oplevede det som du gjorde... AV AV smiley

• #14   14. jun 2014 Min mor fik skudt i, og hendes gik desværre ikke helt igennem. så hun måtte selv presse den helt igennem ( av av )
    Men det er jo dit valg.
    jeg havde bare personligt valgt at få den piercet pga den risiko at den ikke går helt igennem smiley

• #15   14. jun 2014 Du kan også sagtens få en ring i med det samme.
    Jeg har samme tanke nemlig. skal også snart have ring i næsen, og jeg regner med at tage til tønder hvor jeg fik min navlepiercing også. og jeg har personlig erfaring at det gør mindre ondt at blive piercet end at få den skudt i smiley

Kommentér på:
næsepiercing

Annonce