{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.625 visninger | Oprettet:

Næsepiercing {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen!
Jeg fik i dag lavet en næsepiercing, pierceren var professionel. Jeg sagde, at jeg senere ville have en lille ring i, som man næsten ikke lægger mærke til. Men han har givet mig en KÆMPE ring i, han siger, at man ellers ikke senere kan få end anden ring i, hvis man bare starter med en sten. Men jeg skal konfirmeres D. 24. April, og ihvertfald IKKE med den her! Ved i hvor lang tid der går unden den kan skiftes? OG!-Må man bruge næsespray, hvis man lige har fået lavet en næsepiercing? Tak på forhånd

Har sat et billede ind, så I har en ide ;))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Næsepiercing
  • #2   31. mar 2016 Det hele gik simpelhen så hurtigt, fordi jeg ikke tænkte på andet end nålen! Og så tænkte jeg ikke lige på det i situationen smiley

• #3   31. mar 2016 ved ikke om det 100% det samme

Jeg fik lavet snakebite og måtte ikke skifte piercinger i 2 måneder, jeg fik også store ringe i smiley Det gjorde hele helings processen nemmere at jeg havde store i, da der var plads til de kunne blive hævet.
    den dag i dag er jeg self skiftet ned på mindre.

• #4   31. mar 2016 Okay. Den er simpelhen grim synes jeg! Især til min konfi! Pis, hvis man først må om så lang tid! :((

• #5   31. mar 2016 Har aldrig set andre få sådan en stor ring i næsen, alle dem jeg kender har da bare fået skudt sådan en lille en i? smiley
    Jeg kan ikke hjælpe dig, men synes du skal prøve at ringe til ham der lavede den og stille spørgsmålene smiley

• #6   31. mar 2016 start smykker er altid grimme smiley

Er igen ikke 100% sikker på om det er samme helings tid :3 da snakebite sidder i mund smiley
    Min piercing forhandler skriver at helings tid på næsepiercing normalt ligger på 3 mdr. eller "Som et minimum bør din næsepiercing hverken væske, være øm, hævet eller andet når du skifter den"

• #7   31. mar 2016 Okay. Tak smiley

• #8   31. mar 2016 Fik os sådan en stor grimmert i, dengang jeg blev piercet. kan ikke helt huske hvor længe der gik, før jeg måtte skifte, men der gik mere end en måned ihvertfald smiley

• #9   31. mar 2016 Det ender sikkert med, at jeg må tage den ud, jeg skal ihvertfald ikke have den i til min konfirmation!

• #10   31. mar 2016 Det er noget pjat at man ikke kan få en ring i senere hvis man starter med sten. Min næsepiercing fik jeg skudt i (ligesom øreringe) det betyder at hullet er mindre end hvis man får det gjort hos en piercer, så jeg ved ikke hvor nemt det er for dig nu at få den skiftet til en sten fordi hullet måske er for stort, ved du hvor stort hullet er? nu er min kun 0.8 mm og jeg har en lille ring i og har haft det i næsten 2 år smiley

• #11   31. mar 2016 Ved dsv ikke hvor stor den er...

• #12   31. mar 2016 Kan du få hjælp til at måle det? jeg vil tro den er 1.2 mm det fik jeg i hvert fald at vide dengang jeg skulle have min at det var normalt det der blev piercet med (derfor jeg valgte at få skudt i) men jeg ville gå ind til (en anden) piercing butik eller bare en stor guldsmed (smykkebutik) der laver huller og forklare dem situationen med at du snart skal konfirmeres og høre om de kan skifte den.. nu ved jeg ikke hvor tyk en ring du regner med at ville have i når det er helet, jeg ville jo foreslå 0.8 mm eller højest 1 mm fordi det ser mest diskret ud smiley

• #13   31. mar 2016 Det har jeg også tænkt mig. Jeg kan ikke måle. Men har lige læst på nettet, at man kan få sin piercer til at skrifte den smiley

• #14   31. mar 2016 Ja, hvis ham der lavede piercingen ikke lød til han ville gøre det så find en anden, og så næste gang du skal have lavet en ting som piercing så undersøg grundigt først hvor du tænker det er bedst og snak med nogen forskellige om det så du kender dine valgmuligheder smiley og held og lykke med den, og din konfirmation smiley

• #15   31. mar 2016 Om det er en sten eller ring, når den bliver lavet er sagen fuldstændig lige gyldig, det har ingen betydning for det næste smykke du vil have i. Jeg har selv over 15 piercinger forskellige steder på kroppen og laver dem også selv. Og min egen næsepiercing fik lavet med en sten, men har idag en ring i.
    Jeg plejer normalt og skifte efter 14 dage, men det det komme selvfølgelig an på din krop om den heler hurtig smiley Du kan sagtens benytte næsespray uden betydning.. Men forstår dig, at du på ingen måde vil konfirmeres med den satan i næsen smiley

• #17   31. mar 2016 Jeg fik helt samme slags ring i. Men selvom du synes den er grim, så please, lad den hele af sig selv, blodet og skorpen skal også bare skylles naturligt af når du er i bad. Er den ikke helet til din konfirmation så må du jo tage den ud, men du skal regne med at du måske ikke får en pæn heling og du kan i værste fald også få en byld. Jeg vil virkelig på det kraftigste fraråde dig at pille den ud inden den er helet!!
    Så du ikke ringen før du blev piercet? Jeg snakkede med ham om det først, hvor han sagde at skulle jeg have ring i så var det dén han viste mig jeg skulle have. Om det er rigtigt at man ikke kan skifte til ring hvis man starter med sten, det ved jeg ikke - men han piercede mig med en ring fordi jeg netop ville have en ring smiley

• #19   31. mar 2016 hvis jeg var dig ville jeg bare gå med den indtil min konfirmation også skifte der.

Men jeg er også typen der er dårlig til at overholde det med tiderne xD fik øreringe i, de var skiftet 3 dage efter eller samme aften og min helix havde jeg også ude allerede samme dag

• #20   31. mar 2016 Tusinde tak for alle jeres råd! Jeg regner med at tage derind igen og spørge hvad jeg kan gøre. Jeg så den godt først, men havde ikke forestillet mig det ville være SÅ vildsomt! smiley

• #21   31. mar 2016
    Jeg kan ikke få andet end sten fra Glitter, i mine næsepiercing.
    Alt andet er hullet for lille til, pænt irriterende faktisk.

Husker ikke hvornår jeg skiftede, tror bare det var da jeg ikke var for øm. Min far klippede ringen over med en bidtang :b.

• #22   31. mar 2016 Så er jeg egentlig meget glad for, at jeg har fået den her, så jeg kan bruge flere end så få! smiley

• #23   1. apr 2016 Sådan noget burde du nok have undersøgt forinden smiley Jeg fik også sådan en kæmpe en i fra start og der går altså 3 mdr før såret er helet korrekt - så du må ikke skifte den før. Årsagen til start smykkerne er store er fordi der skal være plads til hævelse og samtidig giver det faktisk et pænere hul og du vil kunne bruge langt flere forskellige smykker.

• #25   2. apr 2016 Jeg fik ikke min lukket ordenligt da jeg fik den lavet, og tabte den efter 14 dage. Så fik jeg en ny i, men fik også en stor knop ved siden af hullet. Den var øm i 1/2 år og der gik ligeså lang tid før knoppen var væk.

Kommentér på:
Næsepiercing

Annonce