{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Unicorn H
Unicorn H
Tilmeldt:
12. jun 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

Nervøs for stævne :( {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til et stævne og er rigtig nervøs. Hvis vi laver en fejl så står der nogen piger og kigger som fra start var misundelig over jeg fik en pony. Altså det er også lidt større piger på cirka 15 og de taler bare så nedladende bag efter. De har ikke deres egen pony og så kunne de ikke forstår jeg fik en smiley hvad kan man gøre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nervøs for stævne :(
  • #1   12. jun 2014 Du kan ikke gøre andet end dit bedste! Lad pigerne snakke alt hvad de vil, de er jo bare misundelige! smiley Hvilke klasser skal du starte, og hvor gammel er du?

  • Unicorn H
    Unicorn H Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #2   12. jun 2014 Jeg er 13 og skal starte 30/40 smiley vi har ikke redet udestævner før og er ikke så rutineret

  • #3   12. jun 2014 Jeg er sikker på at det nok skal gå fint, og tit opfører ponyen sig meget bedre end man forventer. Hvordan ved du at pigerne er der hvis det er et udestævne?

  • #4   12. jun 2014 Ignorer dem, de er ikke værd at bruge krudt på. Ellers snak med arrangøren af stævnet om, at der ikke skal stå folk ved ind/udgangen til banen, fordi de taler grimt om dig, det vil arrangøren sikkert godt kunne forstå smiley

    Havde det været mig, så havde jeg ladet dem tale ud, og sluttet af med et "misundelse er en grim ting" og så redet videre derefter.


  • #5   12. jun 2014 Nårrrh, mener du at der er udendørs.. Eller hvad? smiley

  • Unicorn H
    Unicorn H Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #6   12. jun 2014 Ja det også udendørs det er de fleste nu men ved de kommer da jeg kan se på startlisterne og ved at de kommer bange for at se deres rideskole venner ride smiley

  • #7   12. jun 2014 ØV syne altid det er så ærgerligt sådan noget!
    Jeg synes du skal gøre dit bedste! Hvis jeg bliver nervøs inden jeg skal ind på banen tager jeg nogle dybe vejrtrækninger, og sig til mig selv "du kan godt det her" Om ikke andet så er det i hvert fald for mig selv en personlig sejr. Du skylder ikke de tøser noget! Held og lykke! smiley


  • #8   12. jun 2014 Lad være med at tænk på dem, som du selv siger, er de nok bare misundelige. Og hvem siger man skal være den bedste rytter for at få hest? Mange får en pony inden de overhovedet kan sige hest.. Og som de andre siger, bare ignorer dem, og slap af. Det skal nok gå! smiley
    Held og lykke med det, bare hvis dem hvad dig og din søde pony kan! smiley


  • #9   12. jun 2014 Jeg tager mig selv indover som ofre her!
    Jeg kender godt dette da jeg sad også stævne begyndte vi og snakke om folks ridning og blev hurtigt enige om at der var en der red mega grimt og sagde det så højt hun lige kunne hører det man kunne tydeligt se hun blev ramt af dette men i en tøseflok griner du bare og går videre! smiley
    Jeg ville den dag i dag have ønsket at hun var stoppet op og spurt os hvad vi mente med det? Problemet var nok at vi alle ikke red så kønt som hende og en flok på 10 kan jo hurtigt nedgøre en der er bedre! Jeg har det virkeligt skidt over jeg var med til dette! Og ved de tøser stadig gør det den dag i dag jeg er bare blevet taget med en over da jeg har fået redet mig selv så langt op at de nu er misundelige.
    ;Misundelse er en grim ting. Men jeg har slev været sådan, den dag i dag har jeg lært og holde min kæft jeg griber ind ved og gå direkte til personerne hvis jeg ser noget jeg syntes er uacceptabel så hun kan forklare mig hvorfor hun gør sådan! smiley
    Tænk over de pisse misundelige og de skal bare holde kaje for du kan det shit her! smiley


  • #10   12. jun 2014 Selfølgelig Held og lykke håber det kommer til og gå godt! smiley

  • #11   12. jun 2014 En ting er i hvert fald sikkert. Jeg var gået helt ned over sådan noget, for det er noget at det jeg er mest bange for, at folk snakker grimt om mig bag min ryg... smiley

  • #12   12. jun 2014 Hvorfor gå op i hvad nogle misundelige tøser synes? Det er da vigtigst hvad du selv synes ..

  • #13   12. jun 2014 Lisa-Maria:
    Enig, enig men det kan være svære end man lige umiddelbart tror, at lade misundelige tøser være misundelige tøser og bare "gå forbi", desværre smiley


  • #15   13. jun 2014 Hippie
    Ikke sværere end man selv gør det til smiley og det må vel også ligge i at man føler man skal bevise noget for dem, og så er det jo ikke længere bare misundelige tøser, men nogle man går lidt op i smiley


  • Unicorn H
    Unicorn H Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #16   13. jun 2014 Jeg føler ikke jeg skal bevise noget. Jo over for min hest men ikke dem da! smiley

  • #17   13. jun 2014 Bare lad dem snakke og gør dit bedste! smiley

  • #18   13. jun 2014 Så vær ligeglad med dem. Det dummeste ej kan gøre er at tage til stævne hvis du gør op i at nogle tøser står og kigger på. Så kan du lige sø godt blive hjemme. Det handler om at gøre det til en god oplevelse for hesten, og det er svært hvis du har alle mulige andre tanker i hovedet smiley

Kommentér på:
Nervøs for stævne :(

Annonce