{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stævne, skide nervøs.
  • #1   18. sep 2012 Konkurrer som du træner og træn som du konkurrere. Sørg for at du ikke rider anderledes til stævnet end du gør under træningen.

    Først og fremmest skal du være i god tid med opsadlingen så du ikke kommer til at stresse med det. Inden du sider op på hesten for at varme op tager du en DYYYYYB indånding med lukkede øjne, så du kan mærke det helt ned i maven. Hvis du føler dig meget stresset kan du tage flere dybe indåndinger. Så sætter du dig i sadlen, men inden du rider frem og begynder opvarmning, tager du lige en dyb indånding mere eller måske flere hvis du har brug for det.
    Når så du bliver kaldt ind på banen giver du dig lige to sekunder til at stoppe hesten op og tage en dyb indånding én gang til.
    Det gør jeg altid og det virker!
    Hvis du har øvet programmet ordentligt så glemmer du det heller ikke hvis du er helt afstresset. Nervøsiteten må gerne være der, men det må stressen ikke.

    Håber du kan bruge det til noget smiley


  • #2   18. sep 2012 Mange tak, jeg ville prøve det.

  • #3   18. sep 2012
    Lad være med at sæt forventningerne for højt :o).
    Dvs. istedet for at fokusere på at være bange for at glemme på programmet så fokuser på at i skal ud og hygge jer. Også er det ligemeget hvordan det går.


  • #4   18. sep 2012 Tak for støtten.
    -Mine forventninger er heller ikke særlig høje, bare jeg kommer igennem hele programmet, med eller uden fejl er ligemeget. Bare jeg gennemføre det, for det gjorde jeg ikke til sidste stævne, så det er mit mål.


  • #6   18. sep 2012 Mange tak.

  • #7   18. sep 2012 Skal også selv starte stævne her i weekenden. Mine forventninger er helt i bund, og jeg har samme problem som dig. Jeg er sindsyg bange for at glemme mit program, og har kun øvet det en gang, hvor jeg red forkert. Jeg har en gang til at øve det igennem igen, hvis min ridelære siger ja til det. Men glæder mig, og tænker at det nok skal bleve hyggeligt for både mig og Vasja. ! smiley
    Held og lykke!


  • #8   18. sep 2012 Jeg er sådan set ikke rigtig bange for at glemme programmet, men at der er alt muligt andet jeg skal tænke på, og så huske programmet samtidig.. Det er mit problem. Håber da din ridelære siger at du må øve det i en ridetime, hvis du ikke har fået øvet så meget, dog er det faktisk nogle gange nemmere ikke og øve så meget, for så får man højere forventninger.

Kommentér på:
Stævne, skide nervøs.

Annonce