{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

Hestebremse fælde - nogen der har prøvet ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle hg'er
Er der nogen herinde der bruger / har kendskab til hestebremsefælden ?
Tænker på den der består af en sort boldt med en tragt over , virker den i praksis ?
Har jo ikke lyst til af smede 12-1400,- efter sådan en hvis den ikke virker

Eller er der andre gode ( vel afprøvede ) ideer mod disse flyvende bidende jumboer ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestebremse fælde - nogen der har prøvet ?
  • #1   16. jun 2014 har ikke prøvet det men købte sidste år fluedækken i biltema - til stor lettelse for ponydrengen (vores store gik i forvejen med eksemdækken) smiley

• #2   16. jun 2014 Jeg har intentioner om at prøve at lave en selv. Tænker at så avanceret er den ikke. Har en stor bold, som jeg planlægger at male sort, og så kan jeg vidst lige evne at lave en trakt og noget de kan drukne i også. smiley

• #3   16. jun 2014 smiley hun går i løsdrift året rundt , og jeg har det sådan lidt smiley hvis hun skal gå med dækken året rundt , + det er næsten håbløst af skridte af uden de er over hende , hun er sort og mere "jagtet" end de andre 3 på stedet

• #5   16. jun 2014 Den skulle virke kanont.søg inde på joras.dk i forum.
    Ved at flere har lavet deres egen udgave,med suces
    Men det er ikke en bremsefælde,men en klægfælde(ved godt de kalder det bremsefælde)bremse er de der tykke nogle der ligger gule æg på heste.klæg er støvgrå aflange og bidder så det gør nas smiley

Kan desværre ik ligge billed,men søg hestebremse og regnklæg så er man ik i tvivl om forskellen

• #6   16. jun 2014 Lige netop det at hun er sort er klægmagnet.derfor bold er sort.det blir varmt klæg tiltrækkes når så den ser at det ik er et dyr,flyver den lige op,for at spotte et dyr,men fanges da i toppen af fælden

• #8   16. jun 2014 Camilla.ik mod klæg.de lugter sig ik frem til ofret men sér det

• #9   16. jun 2014 smiley hvor er i bare gode herinde
    Problemet er især nogle store bevingede bæster , 3-4-5 cm lange og lyder som en jumbojet , hved ikke hvad de er for nogle men smiley
    Klægen er det ikke den der er ca. 1 cm og grå smiley
    Kunne være man skulde lege Ole opfinder og selv prøve og se om det virker smiley

Kommentér på:
Hestebremse fælde - nogen der har prøvet ?

Annonce