jeg er fuckt, dansk eksamen på torsdag. {{forumTopicSubject}}
jeg er virkelig brug for jeres hjælp!!
Jeg skal op i dansk mundtig her på torsdag.. og jeg ved ikke hvordan jeg skal starte.. og hvordan jeg begynder? Jeg har ikke gidet dette. og min lærer har hjulpet mig SÅ meget. så vil jo gerne vise hende jeg kan det her shit xD
Men det værste er. jeg er skide nervøs til eksamner. jeg kan ikke huske en skid når jeg går ind. og ikke mindst ved jeg ikk hvad der kommer mig i møde.
Samt. hvad skal jeg sætte fokus på når jeg har om emnet kærlighed?
Min novelle er Chicken, hvis nogen har læst den. Hjælp gerne!!
- Og ja folks. jeg er dum i mit hovede at jeg ikke har forberedt mig. men hvis i kendte min situation kunne i nok også forstå det. dog ikke noget jeg vil snakke om så lad os holde os til emnet
Håber en super sød og sej person vil hjælpe!!
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 29 Emner: 13 Svar: 19
jun 2012
Følger: 36 Følgere: 28 Heste: 1 Emner: 44 Svar: 344
Jeg har selvfølgelig startet mine andre eksamer med at give hånd og sige hej og så har mine lærere bare sagt du kan bare begynde når du er klar"
Jeg husker meget bedre hvad jeg skal sige hvis jeg øver og øver og øver (både med og uden noter):)
Hvad har du perspektiveret til i din synopse?
okt 2011
Følger: 55 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 38 Svar: 518
Derefter kan du begynde med hele din analyse og det du har skrevet på din synopse
Du må gerne have noter med inde (det måtte vi i hvertfald til dansk) bare de ligger ved siden af en og at man ikke hele tiden kigger ned på dem eller læser op fra dem!
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.975
husk på, det også er okay lige at nævne for din lærer at man er meget nervøs, ikke at det får en betydning i forhold til det du siger, men det kan berolige dig lidt, at du står ved det, og har nævnt det
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 74 Svar: 796
sep 2005
Følger: 68 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 4.277
Synes meget afhænger af stemningen.
Har også haft en biologi eksamen, hvor min lærer og jeg brugte de første 3 min på at snakke om, hvor godt vejr det var..
aug 2010
sep 2005
Følger: 68 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 4.277
Jeg ville lige sige at mht. samtalen om vejret, så var det faktisk min lærer, der startede den samtale. Jeg var drøn nervøs og ville bare have det overstået.
Men jeg synes, at det er en god start at komme ind ved godt mod og hilse på pænt på lærer og censor. Det skaber en god stemning.
At jeg under min tyskeksamen valgte at smøre tykt på, var fordi jeg vidste, at min lærer kunne tage det. Og det vurderede jeg også hurtigt, at censor kunne.
aug 2010
jeg er fuckt, dansk eksamen på torsdag.