{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lån af sadel..Kontrakt.
  • #3   25. jun 2014 Jeg ville personligt aldrig hverken låne eller udlåne en sadel for hvem skal så betale for slitagen og hvem afgør hvad der er almindelig slitage og hvad der kommer af "forkert" brug....det er helt klart et af de udlån hvor man uanset hvordan man aftaler det, ender med at en føler sig snydt på den ene eller anden måde....
    Så hvis det absolut skal være så skriv ALT ned....hvem der skal betale for almindelig slitage og præcis hvad der opfattes som almindelig slitage, hvem der skal betale for ridser som ikke er slitage etc....hvem afgør om sadlen ikke er blevet vedligeholdt ordentlig med pudsning og derfor sprækker i læderet osv....

• #4   25. jun 2014 Har lavet et udkast som I kan se her smiley Det er snak om en bomløs sadel smiley

https://www.dropbox.com/s/nb91e45egi238am/Kontrakt%20ved%20sadell%C3%A5n..docx

Mvh TT

• #6   25. jun 2014 Der er ikke snak om køb af sadel. smiley Det er min gode venindes sadel. Hun kommer næsten aldrig ud at ride og jeg behøver en sadel i den første del af tilridningen så derfor spurgte jeg om jeg måtte låne den imod at hun fik betalt. For at vi begge to er enige og at der ingen grund til at blive uvenner så vil jeg gerne have en kontrakt på det smiley

Mvh TT

Kommentér på:
Lån af sadel..Kontrakt.

Annonce