{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Stank af dødt dyr kommer og går? {{forumTopicSubject}}

Igår lugtede der pludselig voldsomt at dødt dyr i vores køkken. I løbet af dagen blev lugten kun værre og værre, og om aftenen var det slet ikke til at holde ud.
Vi tjekkede skabe og skraldespanden, og fandt ud af, at der hvor lugten var stærkest, var fra skabet med tallerkner.
Da der intet var at se, måtte lugten komme inde fra væggen, altså gik vi ud fra at vi havde en død mus/rotte i væggen.
Omkring midnat forsvandt lugten så pludselig - Der var intet at sniffe. Idag stak jeg næsen i skabet med tallerkner, og intet.

Nu her til aften er lugten så kommet igen, hvilket jeg slet ikke forstår? Det lugter virkelig som et dyr der er gået i forrådnelse.
Troede egentlig at det var en død mus der var blevet spist, eller noget, siden lugten pludselig forsvandt, men da den nu er kommet igen, har jeg ingen bud.

Nogen herinde der har oplevet lignende, og måske har bud på hvad det kan være? Vi måtte bestille en pizza igår, fordi jeg hverken selv kunne holde ud at stå i køkkenet, og ej heller ville byde manden det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stank af dødt dyr kommer og går?
  • #1   5. jul 2014 Måske ligger der et eller andet og rådner et sted? I en ventilation eller noget?

• #2   5. jul 2014 Jeg skal måske lige tilføje, at igår, da jeg var ude at gå, lugtede der voldsomt at gnaver. Og nu her idag, da vi kom hjem fra Amber, var samme lugt og så kraftig at vi kunne lugte det, selvom vi kørte i bilen.

Lugten er mellem vores gård og en stor kvægfarm for enden af vejen (ca. 100 meter).

Lugten har aldrig været før, og synes det er mystisk at begge kommer på samme tid. Jeg kunne nemlig heller intet lugte, da jeg var ovre hos naboen for at hente wrap, og det var ca. samme tid som lugten i væggen forsvandt.

• #3   5. jul 2014 Det er varmt. Måske ligger en dø ko og venter på at blive hentet. ?

• #4   5. jul 2014 hvis nu der ligger en død ko og venter på daka, og i den her varme puster de sig hurtigt og og kan i løbet af meget få dage komme til at lugte VOLDSOMT. og hvis så lige vinden er i den rigtige retning, kan I jo nok lugte det..

ellers har I noget skov og eng rundt omrking jer?

Kommentér på:
Stank af dødt dyr kommer og går?

Annonce