7. dec 2011 Følger: 187 Følgere: 255 Heste: 7 Emner: 763 Svar: 2.235
Stank af dødt dyr kommer og går? {{forumTopicSubject}}
Igår lugtede der pludselig voldsomt at dødt dyr i vores køkken. I løbet af dagen blev lugten kun værre og værre, og om aftenen var det slet ikke til at holde ud.
Vi tjekkede skabe og skraldespanden, og fandt ud af, at der hvor lugten var stærkest, var fra skabet med tallerkner.
Da der intet var at se, måtte lugten komme inde fra væggen, altså gik vi ud fra at vi havde en død mus/rotte i væggen.
Omkring midnat forsvandt lugten så pludselig - Der var intet at sniffe. Idag stak jeg næsen i skabet med tallerkner, og intet.
Nu her til aften er lugten så kommet igen, hvilket jeg slet ikke forstår? Det lugter virkelig som et dyr der er gået i forrådnelse.
Troede egentlig at det var en død mus der var blevet spist, eller noget, siden lugten pludselig forsvandt, men da den nu er kommet igen, har jeg ingen bud.
Nogen herinde der har oplevet lignende, og måske har bud på hvad det kan være? Vi måtte bestille en pizza igår, fordi jeg hverken selv kunne holde ud at stå i køkkenet, og ej heller ville byde manden det.
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 74 Svar: 796
dec 2011
Følger: 187 Følgere: 255 Heste: 7 Emner: 763 Svar: 2.235
Lugten er mellem vores gård og en stor kvægfarm for enden af vejen (ca. 100 meter).
Lugten har aldrig været før, og synes det er mystisk at begge kommer på samme tid. Jeg kunne nemlig heller intet lugte, da jeg var ovre hos naboen for at hente wrap, og det var ca. samme tid som lugten i væggen forsvandt.
aug 2007
Følger: 272 Følgere: 270 Heste: 15 Emner: 8 Svar: 664
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.399
ellers har I noget skov og eng rundt omrking jer?
Stank af dødt dyr kommer og går?