{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
369 visninger | Oprettet:

Fotoshoot - hvordan med billederne? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal ud og lave mit første enlige fotoshoot her på torsdag. Jeg ved derfor ikke hvordan det er nemmest at hende jeg skal fotografere får billederne eftersom jeg skal ha dem kigget igennem og sorteret på min egen computer.

Eftersom jeg køre ud og laver fotoshoot er det altså også ikke muligt at køre ud og overføre billederne til pigen computer.

Jeg har derfor tænkt at hende jeg fotografere giver mig et USB-stik når jeg er der ude og så sender jeg det med posten når jeg har overført billederne?

Er det latterligt at gøre det på den måde. Jeg tænker at siden det er en ret god slat billeder der kommer så er det alt for kompliceret og indviklet og tidskrævende for begge parter at sende det via mail. Dropbox har ejg ikke og jeg er ærligtalt også den største skovl til det så det dur ikke

Hvordan er det nemmest at gøre sådan noget. Det er ikke dyrt eller eller noget at sende et USB stik som brev (porto for et almindeligt brev er vist kun 10 kr) og jeg kan ikke komme med en bedre idé selv

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fotoshoot - hvordan med billederne?
Kommentér på:
Fotoshoot - hvordan med billederne?

Annonce