Fotoshoot - hvordan med billederne? {{forumTopicSubject}}
Jeg står og skal ud og lave mit første enlige fotoshoot her på torsdag. Jeg ved derfor ikke hvordan det er nemmest at hende jeg skal fotografere får billederne eftersom jeg skal ha dem kigget igennem og sorteret på min egen computer.
Eftersom jeg køre ud og laver fotoshoot er det altså også ikke muligt at køre ud og overføre billederne til pigen computer.
Jeg har derfor tænkt at hende jeg fotografere giver mig et USB-stik når jeg er der ude og så sender jeg det med posten når jeg har overført billederne?
Er det latterligt at gøre det på den måde. Jeg tænker at siden det er en ret god slat billeder der kommer så er det alt for kompliceret og indviklet og tidskrævende for begge parter at sende det via mail. Dropbox har ejg ikke og jeg er ærligtalt også den største skovl til det så det dur ikke
Hvordan er det nemmest at gøre sådan noget. Det er ikke dyrt eller eller noget at sende et USB stik som brev (porto for et almindeligt brev er vist kun 10 kr) og jeg kan ikke komme med en bedre idé selv
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Ville hellere have købt CD'er til formålet istedet for du skal beholde noget der er hendes, ville ikke stole på og få billederne :o)
maj 2012
Følger: 19 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 6 Svar: 246
maj 2012
Følger: 19 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 6 Svar: 246
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 41 Heste: 7 Emner: 349 Svar: 1.131
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 312 Svar: 2.013
Vi har nemlig en maaaasse CD'er både DVD og CD så det er muligt at gøre det på den måde
Det kan da være jeg bare skal få lært at bruge dropbox, jeg tænker også det er nemmest og hurtigst men jeg er en skovl til det (har prøvet det men gav op, har brugt min søsters en enkelt gang og det var... nærmest katastrofalt)
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.447
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 312 Svar: 2.013
Fotoshoot - hvordan med billederne?