{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.629 visninger | Oprettet:

Jeg bider mig i kinden... {{forumTopicSubject}}

Jeg har en RIGTIG dårlig vane med at jeg bider mig i kinden når jeg keder mig, jeg har søgt på Google, efter løsninger på at stoppe, men har endnu ikke fundet noget... Derfor prøver jeg nu her..
Jeg bider mig i kinden når jeg: Rider, keder mig og når jeg koncentrer mig meget om noget.
Nogen der kender en måde at stoppe på?
På forhånd tak smiley
Kh Cecilie. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg bider mig i kinden...
  • #2   8. aug 2014 Jeg gør det også..
    Hvor lang tid bliver du ved? Altså, er der en grænse, hvor du kan sige til dig selv "nu stopper jeg", eller bliver du ved i uendeligheder?
    Jeg kan sagtens sige til mig selv, at nu vil jeg stoppe, når jeg bider mig i kinden.

Men jeg har en anden vane, hvor jeg bider og river huden af på mine læber. Specielt om vinteren, hvor de bliver tørre, er det slemt. Og der bliver jeg ved, til alt huden af væk. Inden da kan jeg ikke stoppe. Heller ikke selvom er render blod ned af mig - jeg stopper ikke, før huden er væk.
    Den vane kan jeg virkelig ikke komme af med, og min familie hader den!

• #3   8. aug 2014 Det har jeg også altid gjort.. indtil jeg en dag bestemte mig for at nu skulle det være slut, og så har jeg ikke gjort det siden smiley
    - Det var dog ikke første gang jeg bestemte mig for det, men var vidst mere fast besluttet der smiley Så der er vidst ikke andet at gøre, end at tage sig sammen og sige at nu skal det være slut smiley

• #4   8. aug 2014 Jeg kan stoppe vis jeg virkelig siger stop til mig selv, men jeg har en tildens til at, jeg lige skal bide tre gange mere...
    Jeg bider og river også tør/løs hud af fra mine læber, indtil der ikke lige er noget jeg kan få af.

• #5   8. aug 2014 Jeg gør præcis det samme... Desværre.
    Det er enormt irriterende. -.-

• #6   8. aug 2014 Jeg gær det også næsten hele tiden smiley det giver nogle kæmpe sår i min mund, som sviger og bløder. Det er virkelig træls, men jeg kan bare ikke stoppe.... Jeg husker mig selv hele tiden på jeg ikke må, men fanger mig selv gang på gang i at gøre det alligevel smiley prøv med tyggegummi, det hjælper nogle gange. Jeg foretrækker dog at tygge på sten ( altså sten fra frugter. Ligsom dem der er i kirsebær, fresker og sådan ) smiley det hjælper i hvertfald mig, fordi jeg tygger i noget andet, og når det så er hårdt ( de sten der er i frugter ) sætter min tanker mere fokus på at få den bidt igennem smiley men du kan jo prøve det smiley

• #7   8. aug 2014 Hader dårlige vaner smiley

• Signe
    Signe Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 68 Følgere: 65 Svar: 41
    #8   8. aug 2014 Jeg gør det også. Virkelig irriterende smiley

• #9   9. aug 2014 jeg gjorde det også, men ligesom mit neglebidderi er jeg næsten også helt stoppet med det. Jeg gjorde det at jeg tog en køkkenelastik om hånden og hver gang jeg bed i kiden så løftede jeg op i elastikken og slap igen, så jeg fik en "straf" til sidst så ville jeg gerne af med den køkkenelastik igen og så tog jeg mig sammen smiley

• #10   9. aug 2014 Jeg gør det også når jeg skal koncentrer mig, opdager det først når jeg har fået sår smiley
    Det er irriterende med de dårlige vaner..

Kommentér på:
Jeg bider mig i kinden...

Annonce