{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

Forelskes dilemma! HELP {{forumTopicSubject}}

Hej piger og drenge.

Det er sådan at jeg er startet på efterskole for snart 14 dage siden. Jeg har skrevet meget med en der hedder Sebastian i 4 måneder inden vi startede, vi havde aldrig mødt hinanden. Ikke før nu, hvor vi er startet.
Men vi snakker super godt mig og Sebastian, og jeg er blevet forelsket i Sebastian..
Og igår aftes skrev vi sammen, og han kunne mærke jeg var trist, og ville have at jeg skulle fortælle ham hvad der var galt. Han sagde "hvis du fortæller mig hvad der er galt, så fortæller jeg en hemmelighed". Han startede og fortalte at han er forelsket i en der gik på efterskolen sidste år. (han er 2. års elev.) Og det gjorde mig endnu mere ked af det, jeg sagde bare at jeg var trist fordi at min far havde skrevet at min hest var halt. Det er min hest ikke, men er bare så bange for at det ødelægger vores forhold, at jeg fortæller ham at jeg virkelig godt kan lide ham..

Bør jeg fortælle ham det, eller skal jeg lade være?

Hjælp :(((

Kram den fortvivlede forelskede Mette smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forelskes dilemma! HELP
  • #1   20. aug 2014 Jeg synes du skal fortælle hvad du føler, også selvom han evt ikke føler det samme. Jeg er selv gået igennem næsten det samme, og det tog mig ca 2 1/2 år før jeg fortalte ham hvad følte smiley det fortryder jeg, for han tog det pænt. Så jeg synes du skal tale med ham(eller skrive til ham hvis det er nemmere) og se hvordan han tager det smiley og du får alt muligt held og lykke med herfra, og jeg håber det går fint smiley skriv evt gerne hvordan det gik, hvis du siger det smiley

• #2   20. aug 2014 Er bare bange for at han synes det er for tidligt, at jeg føler sådan for ham. Så tænker at jeg giver det til efter weekenden, og kigger på det der. smiley

• #3   20. aug 2014 Jeg er lidt i modsat grøft.... Jeg synes ikke at du skal fortælle ham noget. Ikke så længe at han taler åbent med dog om at han er forelsket i en anden.
    Vent lidt, og se hvordan tingene idvikler sig hen af vejen.
    Hvordan kom i til at tale samnen fær i startede på skolen?

• #4   20. aug 2014 God idé smiley håber det går godt smiley

• #5   20. aug 2014 Rebecca - Vi har en gruppe på facebook for alle der skal gå på efterskolen, og da han var 2. års elev, havde jeg nogle spørgsmål og spurgte ham om dem, og så kom vi til at skrive sammen om vores interesser, og vi har fælles interesser, så hurtigt kom vi til at skrive sammen smiley

• #6   20. aug 2014 Gør det! Jeg har utallige gange fortrudt, at jeg ikke har fortalt drengen det. Så tag chancen. Måske ved han slet ikke, at du tænker på ham på den måde, så derfor tager han andet valg. Hvem ved? smiley
    Jeg har mange gange sagt til mig selv, at jeg skulle vente en uge mere, men det kommer der ikke noget bedre ud af. Der kan ske rigtig mange ting på en uge, og især på en efterskole... Så derfor synes jeg bestemt, at du skal sige det, næste gang i er sammen. smiley

Kommentér på:
Forelskes dilemma! HELP

Annonce