{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.328 visninger | Oprettet:

Fravalgt studenterkørsel pga. Klasse. {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg går på hf på 2. År, og vi har selvfølgelig skulle bestille studentervogn til 2015..
Men da jeg går i en klasse, hvor der bare er 0 sammenhold, har jeg fravalgt at tage med på studenterkørsel, af den simple årsag at de kun ville komme pga gratis sprut og ikke for at fejre mig eller lign.
Jeg snakker med 2 uf af 15 fra klassen..
Skal have hue på, men vil hellere holde studentergilde med nogle som har betydning for mig.

Jeg havde ellers set frem til det, men sådan som sammenholdet er, ser jeg ingen grund til at bruge penge på noget, som i sidste ende ville være spild,,

Andre som også har fravalgt studenterkørsel?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fravalgt studenterkørsel pga. Klasse.
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #1   28. aug 2014 Og hvad så hvis sammenholdet er skidt? Inder studenterkørsel skal man nok have det hyle morsom alligevel.

Vores klasse var delt totalt op i grupper, nogen var ekstremt uvenner, havde været oppe og slåes, alligevel to alle med, og det var så fedt.

Det er dumt at melde sådan noget fra, det er en enkelt dag, og hvis du ikke gider de andre i din klasse, jamen så snak da bare med de to du nu engang snakker med..

• #2   28. aug 2014 Sammenholdet har været skidt også 1. År, hvorfor fejre med nogle der ikke engang snakker end en?

Kun 1 af dem skal med, og det er ikke som sådan vi snakker sammen, men nu var mit spørgsmål også om andre havde fravalgt det og ikke hvad i syntes om det. Jeg har taget et valg.

• #3   28. aug 2014 Jeg troede ikke man kunne vælge fra, fedt! smiley

• #4   28. aug 2014 Jeg overvejede kraftigt at framelde studenterkørslen. Jeg går i en klasse hvor sammenholdet egentlig er rigtig godt, det inkludere bare ikke mig (Et eksempel kunne være da vores lærer spurgte om der var nogen der regnede med at blive hjemme, og alle tøserne så kiggede direkte over på mig!). Jeg snakker med én i klassen på "fast" basis - han har så til gengæld meldt til, så det gjorde jeg også.

Det er én dag (to for mit vedkommende, da vi har nogle der bor meget langt væk), så det kan man nok godt lige overkomme. Så kan man også sige at man har prøvet det smiley . Om ikke andet, så vil det være pisse surt om nogle år at fortryde ikke at have været med smiley

• #5   28. aug 2014 Jeg kørte ikke studenterkørsel sammen med en god veninde. Vores klasse var også noget ged dårligt sammenhold, folk respekterede ikke hinanden osv.. Hun holdte tilgengæld en kæmpe studenter fest den aften, for dem der betød noget. Og der var jeg så med. Og det er det bedste jeg nogen sinde har gjort har aldrig fortrudt jeg ikke kørte med. For det var kun en brøkdel jeg rent faktisk lavede noget sammen med og som jeg kunne holde ud at høre på ;)!

• #8   28. aug 2014 Carina: ligepræcis det jeg tænker, jeg vil hellere fejre det blandt venner som betyder noget for mig og som ikke bare har en facade oppe at vende når man snakker til dem. Ved at jeg bare ville sidde og vente på at komme hjem, og det bliver akavet.

• #9   28. aug 2014 Tag med! Jeg afsluttede min 3 årige HHX i sommers, med en klasse hvor sammenholdet ikke blot var lige 0, det var faktisk nærmere i minus. Men studenterugen, og de dage vi var på studenterkørsel var de fedeste! Det vendte klassen 1000%!
    Og studentergilde er det jo ikke, blot fordi i er på studenterkørsel.
    Jeg blev student fredag, havde studentergilde for familie lørdag, og tirsdag kom vi på studenterkørsel smiley

• #10   28. aug 2014 Føler bare ikke for det, jeg har alligevel i sinde om evt at flytte skole, da jeg sys de er nogle k******* i klassen og utrolig snobbet og med fordomme,, de ser ikke ud over deres egen næsetip..

• #11   28. aug 2014 nu har jeg ikke selv været student.. men kender flere, hvor de fx er blevet tilbudt og køre med naboklassen, fordi de har haft et bedre forhold til den klasse end deres egen klasse...

men syntes du skal gøre det du følger mest for, det er at holde et gilde for dem der betyder noget for dig, eller tage med klassen, gør det der gør dig gladest

• #12   28. aug 2014 jeg er HF enkeltfags student (2013)og havde timer med flere forskellige hold, jeg kendte faktisk ikke nogen af de andre som blev studenter. Alligevel er jeg idag rigtig træt af jeg aldrig har fået muligheden for studenterkørsel.
    Selvom ingen af enkeltfags studenterne rigtig kendte hinanden, så ved jeg vi kunne have fået en rigtig fed dag.
    Vi havde jo nemlig noget fælles at fejre..

Fik jeg muligheden for at komme med på sådan en tur så gjorde jeg det, for jeg føler ikke jeg blev "rigtig" student.
    Jeg var heller ikke i byen i studenterugen, så jeg fik huen på og så var det lige som det. smiley

• #13   28. aug 2014 Jeg vil selvfølgelig tage i byen og fejre det, men føler bare ikke for studenterkørsel,både pga klassen men os fordi jeg ikke føler for at drikke og meningen med det, vil gerne ud at fejre med bytur osv

• #16   28. aug 2014 Gør hvad du føler for ..
    Jeg tager en fuld HF på VUC, og det er enkeltfag, altså forskellige hold. Nogle af mine hold er endda fjernstudie, og jeg kommer aldrig til at møde de andre elever. Der bliver heller ikke planlagt studenter kørsel, og jeg har det helt fint med det. Jeg vil også hellere nøjes med at fejre det med mine venner og familie.

• #17   28. aug 2014 Jeg var på studenterkørsel. Og hold nu kæft, hvor var det fedt! Jeg glemmer der aldrig, tager gerne sådan en tur igen. Alle problemer i klassen var glemt, alle havde en fest, også dem der ikke drak - vi kørte i hestevogn igennem byen, hvor alle vinkede, fløjtede og hilste på os - samt vi råbte, sang, skrålede og skålede til dem. Ude på landet var vi i lastbil og det var mindst ligeså hyggeligt. Det var seriøst 2 helt specielle dage, jeg aldrig vil bytte for noget!

• #18   28. aug 2014 jeg respektere fuldt ud din holdning, man skal ikke smide penge efter noget man ikke har lyst til bare fordi det er en latterlig tradition.
    jeg har både været med på studenter kørsel og svendegilder, og som udgangs punkt har svendegilderne helt klart været de fedeste, da folk ikke har været der fordi de skulle, men fordi de havde lyst.
    vores studenterkørsel var også hat og briller, og vores klasse havde heller ingen sammenhold og en masse små kliker.
    i bund og grund er jeg mere glad for de fester der blev holdt da jeg tog min faglærer end min boglige uddannelse.

• #20   28. aug 2014 Jeg valgte at tage med- jeg snakkede ikke med nogle i klassen ud over det i skolen.. Jeg valgte både at holde studentergilde (med familie og venner) og tage med på turen.. ?? havde det fedt alligevel

• #21   28. aug 2014 jeg kørte med de første 3 timer hvor det var hyggeligt (til trods for at jeg ikke var vildt glad for min klasse), men da vi nåede hjem til mig og folk var begyndt at blive ret så fulde, så steg jeg af og blev tilbage smiley

fortryder hverken at jeg tog med, eller at jeg stod af smiley

Kommentér på:
Fravalgt studenterkørsel pga. Klasse.

Annonce