{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rødt hår.. Træt af det!!
  • #1   30. aug 2014 Rød hårfarve er det, der er allersværest at få ud - især hvis det er blevet farvet rødt af flere omgange. Der kan sagtens gå flere år. Det bedste råd jeg har til at få røde undertoner væk, er at farve striber i håret en gang om måneden over flere måneder. Men har man først haft rødt hår én gang, så er det ret svært at komme af med de varme undertoner igen smiley

• #2   30. aug 2014 Ikke lav striber mens der stadig er røde pigmenter i!
    Farv det i tonen 4.0
    Jeg havde rødt hår i 2 år. og blev træt af det, fik et tip af min frisør og så farvede jeg det brunt.
    Men en 4.0. første gang har det lidt rødt skær, men anden gang er det næsten væk.
    Efter anden gang lavede jeg lyse striber i. og har ikke fået pisgult hår eller lyserødt eller andet, men en dejlig gyldenblondt smiley
    Held og lykke med det.

• #3   30. aug 2014 Det skal vokse ud af håret. har selv farvet mit hår rødt og alt dkulle vokse ud... Men før man før man farver sit har så tænkt på konsekvenserne...

Vis du prøvee at farve noget i andet end sort, vil det bkive grønt
    Mvh PP

• #4   30. aug 2014 farve noget andet i end sort? Og så bliver det grønt??

Spøjst. Det har jeg kun set med blond hår hvis man farvet det forkert smiley

• #5   30. aug 2014 ej undskyld PP. men det er noget sludder og vrøvl.
    Ens hår bliver ikke grønt af at farve det når det har været rødt.

• Melissa S
    Melissa S Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 1 Svar: 3
    #6   30. aug 2014 Jeg fik lavet mit hår fra rødt til blond hos en frisør, over flere gange. Hun startede med at trække hårfarven ud, med sådan noget stads der lugter grimt, og derefter puttede hun flere og flere lyse striber i - hvilket resulterede i blond, men meget ødelagt hår smiley

Men jeg ville nok bare farve det mørkebrunt/sort over flere gange smiley

• #7   30. aug 2014 Melissa en brun i tonen 4.0 nemlig. Der er ingen røde undertoner i smiley

Men ligefrem at din frisør trækker farven ud? puha smiley
    Mit er lidt ødelagt efter jeg afblegede, men ikke sådan vildt smiley det bare lige spidserne der skal af

• #8   30. aug 2014 FInt, Så jeg er bare et éngangs uheld angående hårfarve eller HVAD??

• #9   30. aug 2014 PP det må du være.
    Og skriv ordentligt smiley

Det kommer helt an på hvilken hårfarve du har brugt. hvis det har været sådan en billig en, så er det klart.

• #10   30. aug 2014 Julie, jeg skriver da ordenligt?

Gik hos en prof, så det var vis ikke problemet??

• #11   30. aug 2014 Den måde du skrev det sidste på var meget aggressivt.

Så må din frisør jo have brugt en forkert formular.
    For jeg ved at når du farver dit hår fra rødt, til brunt, så bliver det ikke grønt eller får grønt skær.
    Men hvis hun har lavet en fejl i formularen, så kan du have været en af dem der gik hjem med grønt skær/hår smiley

• Melissa S
    Melissa S Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 1 Svar: 3
    #12   30. aug 2014 Julie - jeg har været meget ond ved mit hår generelt. Først var det mørkebrunt, så blond, så brunt, så rødt, og så blond igen smiley (min egen farve er en kedelig leverpostej) så det har det ikke så godt længere smiley

• #13   30. aug 2014 Julie, når man er ræd håret skal man farve siit hår en mørkere farve, ellers vil de blive grønt..

Fik jeg afvise af en Proff

• #14   30. aug 2014 PP: Så undre jeg mig over, at jeg kunne gå fra knald rød til platin blond, uden grønt hår eller gule toner.

Jeg afblegede mit selv, og fik en flot ginger farve, hvorefter jeg gjorde det igen og brugte en masse lilla shampoo, så fik jeg en pæn blond, hvor jeg så farvede med en platin blond farve, igen med en lilla shampoo smiley

• #16   31. aug 2014 Rød og sort er noget juks at trække ud, hvis man har permanent farvet det i lang tid, men det KAN lade sig gøre med noget tålmodighed og forsigtighed..

Min veninde havde rødt hår i nogle år og gik stille og roligt i gang med at gå tilbage til blond.. Det tog noget tid med en masse striber indtil hendes hår var pænt blond.. Det klarede hun så også uden at ødelægge håret og resultatet er blevet rigtig flot smiley

Jeg gik fra sort til platinblond og havde nul tålmodighed.. Jeg voldsmadrede mit hår og skidtet faldt af.. Men blond blev det da. Det har så taget 4 år at rette op på det skøre hår jeg endte op med :b

Mht. grønt hår har jeg kun oplevet det da jeg gik fra blond til brun for 10 år siden. Der fik det et grønt skær, som gik væk, da der blev smidt en varmere brun i (med en smule rød). Har ikke hørt om grønt hår når der er farvet fra rød til lys. Det problem havde min veninde ihvertfald ikke og mit hår fra sort til blond blev bare orange.. Lignede carrot top i noget tid smiley

• #17   31. aug 2014 Det er en fordel at den røde farve er falmet så meget men ja det tager tid at få rød ud!
    Jeg gik fra rød til sort da jeg var rødhåret så der blev bare "farvet over" så jeg har efter 3/4 år STADIG røde pigmenter i mit hår til trods for jeg gik semiblond sidste år. Så nu er planen at vokse det ud smiley
    Er født med lidt men mine spidser er praktisk talt rødebrune og havde mørkebrunt i smiley

• #18   31. aug 2014 Jeg valgte at farve mit hår igen, selvom jeg godt kunne lide den rød/brune farve jeg havde fået.
    Nu er jeg rød/blond og elsker det haha!
    Jeg går så bare og overvejer at farve det støvlillat med noget Pink i, bare for at være sådan totalt anderledes, men det er så en anden side af sagen d:

Og jeg oplevede ikke at jeg fik grønt hår af det :b

• #19   31. aug 2014 Vis det kun er mig der har oplevet, skal nok lade være med at fortælle om MINE erfaringer angående rødt hår

Så må i da undskylde at jeg blandede mig...
    - PP

• #20   31. aug 2014 Undskyld PP men syntes du overreagere meget og går i angrebs position smiley

• #21   31. aug 2014 Julie. Det gør jeg da ik?

• #22   31. aug 2014 Gider ikke tage den med dig.
    Jeg har min mening om det der, og jeg syntes du gør smiley

• #23   31. aug 2014 Julie, Jeg siger da bare at jeg syndes at det er syndt at folk snakker ned på mine erfaringer? Det er da ikke at gå til angreb... Så jeg lave smilies for ikke virke angribende eller?

• #24   31. aug 2014 Der er ingen der snakker ned på dine erfaringer.
    Jeg prioriterede bare at så må din frisør have lavet en fejl i hendes formular.
    Men at du ligefrem skriver med store blokbogstaver uden nogen har gjort dig noget, så jo, det virker aggressivt.
    Du må da selv om du vil skrive smileys smiley

• #26   31. aug 2014 Så igen, der må have været en fejl i formularen eller der er blevet købt en forkert farve hjem.
    Men det kommer så også an på ens hår smiley

• #27   31. aug 2014 Julie. Nu snakkede jeg så med flere personer om det, OG blok bogstaverne viste at det var mine erfaringer og ingen andres

• #28   31. aug 2014 PP tror godt folk kan se når du skriver, at det nok er dine erfaringer.
    Men vi stopper den her, for gider ikke spilde min søndag på det her.
    Fortsat god dag til dig smiley

• #29   31. aug 2014 Julie, Markerede bare bogstaverne?

• #30   31. aug 2014 jeg tog mig tid at spørge i en matas forretning.. der skal mindst 4 hårfarver/affarvninger i mit hår før jeg kan få min ønskede farve.. så det vil blive snart ligeså dyrt som hvis jeg skulle gå til frisøren.. så nu har jeg købt en hårfarve som hedder gyldenbrun. en nr 61 fra schwarzkoff. og så håber jeg på det bedste smiley

Tro mig.. det kan sgu nemt ske man får grønt hår/grønt skær af røde pigmenter!!
    Min veninde havde pang-lilla hår. vi puttede en schokolade brun i og bom-bom så lignte hun en omvandrende gulerød! Orange udgroninger og grønt hår!

det røde er mit eget hår og det sorte er extensions smiley

Kommentér på:
Rødt hår.. Træt af det!!

Annonce