{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
970 visninger | Oprettet:

Jeg skal være bondekone!! {{forumTopicSubject}}

Sådan lød min forlovede's status opdatering igår:

?#?udvidersinhorisont?. Og jeg som troede livet var seriøst før Monique & jeg købte denne perle lidt udenfor Vejle, en oase på over 10.000kvd der rummer 170kvd beboelse i nyere stand og altan på begge sider, samt carport og ekstra bygning på 200kvd, egen vej og portlåge, og en dejligt bevokset have med frugttræer.

Nu kunne jeg jo godt bare lade jer vide nyheden uden konsekvenserne, og den udbrændthed der kan ligge i at budgettere på anderledes vis end vores trygge lejlighed i Vejle og sælge jer den sådan, "MEN" alt den energi der ligger i at udvide sin finansielle horisont og pludselig sætte sig ind i kurser, renter, belåninger, møder med advokat, tilstandsrapport. forsikringer, ejendomsskat, skattebidrag, renovation, ja selv skorstenfejning, og hvad der ellers høre til at blive husejer. Og en fremtid man ikke med 100% garanti kan forstille sig, giver både for mit vedkommende tyndskid og minus energi. Vi er ved at være i mål nu og overskudet melder sig, vi glæder os utroligt til at flytte ind 1-10 og bebo vores nye ejendom.
Håber i også kan glæde jer på vores vegne. Louis.....
_____________________________________________________

Og når det så er sagt så glæder jeg mig helt vildt til at få vores egen ejendom, især sammen med min forlovede. Der er selvfølgelig stald med plads til heste smiley

Håber i har en skøn dag derude smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg skal være bondekone!!
Kommentér på:
Jeg skal være bondekone!!

Annonce