{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Pasning af barn hos hesten {{forumTopicSubject}}

Pasning.. Jeg har jo en hest som jeg gerne vil til at igang med da den skal tilrides i foråret,,men pt er det nærmest umuligt da manden arbejder 12 timer hver dag (pt arbejdet 9 dage i træk) men selv når han har normal vagtplan er det ikke så tit jeg kan komme afsted uden børn..
Har jo den lille og så storesøster på 15 måneder hjemme, og når de er med kan jeg max strigle hesten (men står den bagerst på folden kan jeg ikke hente den da folden er næsten 500 m lang og så langt kan jeg jo ikke gå fra børnene) ..
Tænkte om man mon kunne finde en ung pige der kunne tage med i stalden og gå rundt med ungerne i vognen og se på dyrene mens jeg tager mig af hesten ? Vi snakker ca 30 min reel pasning pr gang måske 2 gange om ugen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pasning af barn hos hesten
  • #1   3. sep 2014 Det tror jeg SAGTENS du kan! Der er SÅ mange unge piger som søger et job, især unge hestetøser ville dette være et ideelt job for jo. Eller job og job. Måske man kunne aftale en bette skilling, eller at de får noget andet igen, som at få lov at ride (hvis dette er muligt)

Så tror jeg ikke det ville blive et problem smiley

• #3   3. sep 2014 jeg står med det samme problem.
    jeg har søgt og søgt efter en barnepige der ville tage med i stalden og passe min datter en time eller to ad gangen imens jeg makker hest.

jeg fandt kun en, og hun ville have det samme i timen som en uddannet pædagog får for at se efter en hel børneflok. det er lige i overkanten synes jeg!

• #4   4. sep 2014 Det er vigtigt at I er indstillet på at betale pigen for hele den tid hun bruger på det. Ikke kun for 30 min smiley

• #5   4. sep 2014 Vi har en del børn, hvor det er en ung pige, der følger dem til ridning smiley

• #6   4. sep 2014 Lige et sidespring. Men hvor bord du Janne k? smiley

• #7   4. sep 2014 Jeg tænkte også enten en der allerede er i stalden (selv har hest) eller også betale transport + løn eller løn fra hun tager hjemmefra til hjemme igen..

Tine: Hesten er kun 2,5 år og ikke tilredet..

• #8   4. sep 2014 nu ved jeg ikke hvor du står opstaldet.. men på fx rideskoler er der næsten ALTID et sød pige, eller en mor der med glæde vil holde øje med børnene

jeg kendte engang en, der tog babyen med ud i stalden, og passede det ind sådan at hun kunne ride mens babyen sov, og blev der så et eller andet stod der alligevel altid en eller anden på sidelinjen der med glæde tilbød og holde øje med barnet

• #9   4. sep 2014 TS, nej okay, det var også bare et alternativ til betaling smiley

• #10   4. sep 2014 Det tror jeg sagtens du kan! smiley du kan jo sætte en seddel op i stalden, lave en annonce her inde eller på facebook smiley
    Det ville da helt klart være noget for mig f.eks., hvis ikke jeg døjede med knæproblemer pt. smiley

• #11   4. sep 2014 sagtens, jeg har en søn og da han var lille havde jeg hesten stående på rideskolen, de unge piger derude forgudet min søn, så jeg nåede nærmest ikke ind på gårdspladsen før de kom løbende og ville se ham, mange gange var det næsten en ære for dem at få lov til at lige at se efter ham imens jeg hentede hesten, eller hvis jeg lige skulle lave et eller andet med hesten.
    jeg er slet ikke i tvivl om at man nok vil kunne finde en der ville synes det var noget så hyggeligt

Kommentér på:
Pasning af barn hos hesten

Annonce