{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

Surprise party {{forumTopicSubject}}

Halløj unge, og ældre mennesker. smiley

På lørdag holder jeg en surprise fest hos min mor, bestående af 15 gæster inkl. os, hvilket hun trænger til efter en masse stress med flytning til udlandet, og vi pr. nu desværre ikke har noget hus at bo i fast. Hun trænger derfor at få slappet af, hvilket jeg vil gøre mit bedste for at hun får. Hun tror hun får arrangeret en lille tøsemiddag.

Jeg har godt styr på hvad maden består af.
Kort opsummering er at gæsterne ankommer kl. 19, mens min mor ankommer 10 min senere så alle er her, og så starter vi med lidt tapas, noget pool hygning, musik og snak. Derefter får vi gambas pil-pil til forret, og paella samt en lille buffet til hovedret.
Dessert består af citronfromage, brunsviger og muffins.

Min mors dag starter dog med at hun mødes kl 9:30 med en veninde på en strand og derefter skal ud og spise frokost, og få massage. Hjem og hvile en lille time inden hun skal gøre sig klar og komme afsted igen.
Dagen inden skal hun ud og svømme med søløver om aftenen sammen med mig. (Hvilket passer rigtig godt med massage den efterfølgende dag...)

Jeg overnatter hos min veninde fra fredag til lørdag inden vi får købt ind og kommer herhjem og pynter.

Jeg har egentligt tænkt mig at pynte bordene med hvid dug, og så kommer der nogle farverige balloner og en hængesnor med balloner og "HAPPY BIRTHDAY" sign. En maske til alle gæsterne, og trutteting samt en masse farverige dimser til at sprede ud over bordet og noget lys i midten til når det begynder at blive mørkt om aftenen og udelyset ikke er godt nok.

Og self. er der drikkevarer samt vin og øl til de voksne ( og overnattelses muligheder..).

Jeg har aldrig nogensinde holdt noget før - og hellere ej kender jeg nogen som har skulle stå med det før helt alene, uden sin forældre eller familie, så jeg spørger egentlig jer.

ER DER NOGET JEG MANGLER?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Surprise party
  • #1   10. sep 2014 Min mor bliver desuden 48 og har ikke fået fejret sin fødselsdag som sådan de sidste.. hvad, 10 år ihvertfald.

Det skal derfor fejres, men de helt specielle ting må gerne gemmes til hendes 50 års smiley

• #2   10. sep 2014 Sikke en dejlig datter din mor har smiley
    Det lyder til du har præcis styr på de vigtige detaljer, og det må være det vigtigste. jeg holdte selv surprice fest for min mor sidste fredag. dog lidt flere gæster og lokaler, da det var hendes 40 års jubilæum, og hun havde fået medalje af dronningen.
    men det jeg sørgede for var gæster, mad, heri også natmad, rigeligt drikkevarer, vin, øl m.m og så borddækning.
    men det lyder til du har fint styr på det. super dejlig gave til din mor smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #3   10. sep 2014 Sikke en fantastisk datter din mor har! Hun må være så glad og lykkelig for en datter der tænker så meget på hende..

Har du sørget for RIGELIGT med drikkevare?

• #4   10. sep 2014 Jeg køber ikke for meget ind i vin, da folk så hellere må overleve på sodavand. Jeg regner med at købe en 6 sodavand eller 7 til folk, og så må man overleve på vand.

Det er nok også at foretrække i 32 graders varme om aftenen hernede smiley

Kommentér på:
Surprise party

Annonce