{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

Hjælp til surprise party!? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg planlægger en surprise party til min kæreste 24 års fødselsdag i december. Vi bliver ikke ret mange, kun hans nærmeste venner og mig selv.

Hvordan ville du planlægge det? Jeg har aldrig været til et / planlagt et før, så modtager al den hjælp jeg overhovedet kan få!

Min kusine sir det ville være en ide med nogen lege til at få humøret op på min kæreste med. Men hvilke lege?

ALT er velkommen. Er helt på bar bund!!!

Skal der være pynt? Hvad ville være lækkert at spise?

Ja ALT. Kom med ALT I HAR!!

Please!?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til surprise party!?
  • #1   3. okt 2010 Jeg holdt for min for et par år siden.
    Jeg kørte om morgenen som jeg plejede havde allieret mig med svigerfamilien, aftalt vi skulle hjem og spise hos dem om aftenen.
    så jeg kørte ikke på arbejdet, men hjem til dem, og lavede mad. inden havde jeg naturligvis inviteret min familie hele hans familie venner og kollegaer krævede lidt at fikse deres tlf. numre, og finde frem til hvor mange som kom.

det var sommer så hele haven blev pyntet op med flag. jeg tog jo bare hjem efter og så gik vi derned omkring kl 18.00 og så var alle gæsterne der jo smiley så var der bare spisning hygge og snak.

Kommer jo and på dine gæster om der behov for underholdning.

• #2   3. okt 2010 jeg ved ikk helt hvor mange vi bliver. pt blir vi 6. det skal ikk være det store for han hader overraskelser hehe smiley min kusine foreslog jeg planlagde noget mad og bagefter nogen lege for at få ham lidt op i humør igen hehe. men så står man der hvilke lege smiley jeg overvejer lidt at gøre det nogen lunde sådan her: min mor kører og henter vennerne med toget så der ikk holder nogen biler. jeg blir hjemme just in case han kommer tidligere smiley vi bor ved siden af en skov så sku det ske går vi i skoven. min kæreste får bind for øjnene og jeg fører ham ind i stuen hvor alle står stille. han tar bindet af og alle råber surprise. så går festen ellers igang.

men ved ikk helt om hvor meget pynt osv der skal være? nogen forslag?

Kommentér på:
Hjælp til surprise party!?

Annonce