{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

TYVERI AF SADEL {{forumTopicSubject}}

Ja så var det sdr. felding rideklubs tur til og få besøg af tyve. Og de har stjålet 3 kvalitets sadler....ØV ØV
Så min datters springsadel prestige joy jumper 162 bom 32 er borte, sammen med bladegjord, stigbøjler, webbers, underlag og overtræk...alt.
Hvad hulan gør man mht forsikringen?
Jeg har købt den brugt, men den var vildt flot og næsten ikke brugt.
Har heldigvis gode billeder af den, og hvis jeg er heldig kan nogen tyde nummeret på sadlen som jeg har vedhæftet her.
Lægger de andre billeder ind på min profil

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TYVERI AF SADEL
  • #1   10. sep 2014 Efter nærmere studeren læser jeg tallene.
    1632 2109495

• #2   10. sep 2014 Jeg har også tænkt på, hvad man gør, i tilfælde af, at en sadel, man har købt brugt, bliver stjålet. Der er nok ikke meget at gøre, hvis man ikke ejer kvitteringen, for det er jo den, der kan bevise, at man rent faktisk har ejet sadlen.

Det lyder virkelig som noget lort - øv, at nogle ikke kan kende forskel på dit og mit. Det er bare slet ikke i orden. Håber du finder ud af det!

• #4   10. sep 2014 Jeg har et stykke papir fra tidligere ejer på at jeg har købt sadlen d 8 marts2014. Og prisen står der.
    Hun skriver at hun har fået den sammen med ponyen på billederne som så ikke kan passe den. Hun havde heller ingen kvit. Men at sadlen var fra 2009. Den var godt nok også som ny:-) snøft.... Men jeg kan bare ikke finde en brugt magen til, øv øv

• #5   10. sep 2014 Det skal meldes til politiet at i har haft indbrud og at sadlen med det nummer er bliver fjernet .

Det da utroligt man ikke kan havde noget i fred mere :/.

• #6   10. sep 2014 Jeg spurgte om hvilke "forholdsregler" man skulle tage i tilfælde af tyveri af brugt udstyr da vi skiftede forsikring, og der fik vi af vide at billeder var "nok", men prikken over i'et var at have et stykke papir på at" x har købt y af z til xxxx pris". Rigtig godt var det ved dyrere ting som en sadel, at få en vurdering fra en sadelmager, og så et stykke papir på hvad den var værd.

Kommentér på:
TYVERI AF SADEL

Annonce