{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
282 visninger | Oprettet:

Sende Xperia 1e tilbage? {{forumTopicSubject}}

Har i slutning af sommerferien 2014 fået en Xperia 1e som virkelig er dårlig. Den hakker, lukker ned af sig selv, har problemer med at tastaturet i beskeder lige pludselig stopper med at virke. Den har dog fået et par skrammer udadtil, men ikke noget med betydning for brug. Kan man gå ind og få en ny? (IKKE en af samme model). Min mor har også en Xperia - anderledes model - med nøjagtig de samme problemer. Gider det ikke mere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sende Xperia 1e tilbage?
  • #1   22. sep 2014 Altså du kan ikke bare gå ind med din tlf og forlange en ny gratis. Du kan vælge forhandleren skal sende tlf ind til reperation ellers kan du vel bare købe en ny,

• #2   22. sep 2014 Jeg gider da ikke sende den ind, få den repereret, for at den 99,9% sikkert har de samme problemer som inden jeg sendte den. Har hørt fra så mange med de telefoner, at de har de samme problemer. Så må de snerpe sammen og få kigget på deres telefoner inde fra producenten. Det er mere det.

• #3   22. sep 2014 Ja men så må du jo prøve at kontrakte sony i stedet. Forhandleren har jeg mener det er 2 gange til at reperere tlf og hvis det ikke bliver lavet kan du derefter forlange penge retur eller en ny tlf (af samme model)

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #4   22. sep 2014 Nej du kan ikke bare få en anden telefon.

Du kan gå ind med den, og de kan sende den til rep.

Men hvis du allerede nu ved at de sender den retur med samme fejl, (hvilket de selvfølgelig ikke gør), så må du jo enten leve med det, prøve at gendanne den, eller købe en ny smiley

• #5   22. sep 2014 Med computere, man har købt inden for 2 måneder (eller lignende), kan man i hvert fald få gratis til reparation, hvis der sker sådan noget. Du kan jo i hvert fald prøve at få den til reparation, så. Du er jo trods alt ikke sikker på, at den kommer tilbage med fejl - det plejer mobiler oftest ikke at gøre, når de har været til rep smiley

• #6   22. sep 2014 Nu er det jo en meget billig telefon - ofte får man, hvad man betaler for..
    Men udover det, så nej. Du kan ikke bare kaste den tilbage i butikken og forlange en ny. Du kan sende den til reparation eller sælge den.

• #7   22. sep 2014 Tror jeg har fået formulereret mig forkert. Det jeg ville var, at sende den ind med en klage og så købe en anden ny telefon. Ved godt jeg ikke bare kan gå ned og sige at jeg vil have en ny.

Fra hvad jeg har hørt fra folk, så har de sendt dem tilbage og fået dem repareret, men det har ikke hjulpet. Så nej, jeg mener ikke at de ikke laver noget på den og bare sender den tilbage.

Ja, den et billigt mht hvad den er lavet af, men styresystemet er nøjagtigt det samme som i de dyre modeller, så der burde ikke være forskel og det er der heller ikke, da jeg som beskrevet har hørt flere klagere om dette problem også på de dyre modeller.

Nu må I ikke misforstå mig (: håber det giver lidt mere mening.

• #8   22. sep 2014 Hmm, når den har tegn på brug (skrammer osv), så tror jeg ikke du kan få hele beløbet refunderet. Hvis du ikke vil have den til reparation er det eneste du kan gøre jo at sende den ind med en klage og se, hvad de vil gøre ved det smiley

Kommentér på:
Sende Xperia 1e tilbage?

Annonce