{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.568 visninger | Oprettet:

Ponypigen
Ponypigen
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8

Selv skifte top på sin samshield? {{forumTopicSubject}}

Nu kan jeg ikke rigtig finde nogle steder hvor man kan få skiftet sin top til noget andet på sin samshield... Så jeg ville prøve selv smiley

Jeg fik sidste år i julegave en samshield basic læder, men har altid ønsket mig den med glimmer og fem sten.... smiley

Så jeg og min mor har snakket om at man kunne købe noget glemmer og lime på "læder området" med noget lim... Men vi kan ikke blive enige om om vi skal købe sort glemmer lim (hvor limet i forvejen er blandet med glimmeret) og så give det et lag lak på bagefter ovenpå glimmer limen eller om vi skal købe noget lim og så noget sort glimmer og så lime det på og et lak lag ovenpå.

Hvad ville i tro er bedst og har i andre forslag til hvordan man kunne gære det? smiley

(Jeg vil ikke have svar som "hvor er det dumt at du ville gøre det" eller lignende!)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Selv skifte top på sin samshield?
  • #1   9. okt 2014 Må indrømme at jeg SELV syntes at det er for dyr til at lave et "amatør" arbejde på den;)

Men ellers så spørg i din lokale rideudstyrs handler, erller en Proff

• #2   10. okt 2014 Man kan ikke skifte toppen på den smiley

Jeg havde afleveret den i butikken igen, og så havde fået et tilgodebevis istedet.

Så kunne du jo selv have sparet de sidste penge sammen og så have købt den som du gerne vil have smiley

Men du kan få den skiftet ved Samshield, der er bare pisse dyrt!

• #3   10. okt 2014 Personligt syntes jeg hjelmen er for dyr til at prøve at gøre det selv på

• Ponypigen
    Ponypigen Tilmeldt:
    dec 2013

#4   10. okt 2014 Hende med ponyjræet tak smiley

Til de to andre har jeg ikke brug for at høre jeres mening.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #5   10. okt 2014 Jeg havde ikke købt en så dyr hjelm for så at, forsøge mig med at ændre den. - hvad hvis det bliver grimt?
    Så er den lige til at smide ud..

(Og hey, alle må komme med deres mening)

• Ponypigen
    Ponypigen Tilmeldt:
    dec 2013

#6   10. okt 2014 Hvis alle kommer med deres mening er der jo ikke andet en ligegyldige svar smiley og alle elsker at folk skal høre på lige netop deres mening..

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #7   10. okt 2014 Ponypigwn: hvis du ikke gider folks mening så lad hver med at opret et forum emne..

Forum er til at ytre sin mening

• #8   10. okt 2014 Ponypigen: Jeg gav dig da et svar:o?

• #9   10. okt 2014 Og ponypigen, jeg ElSKER når folk læser mine meninger, da jeg nogle gange gar ret:P

• #10   10. okt 2014 Men, hun kan vitterligt ikke bruge jeres svar til noget. Selvfølgelig må folk svare hvad de vil, men at sige hun ikke må oprette er forum emne, bare fordi hun gerne vil høre hvordan, hun skal gribe det an, og ikke nødvendigvis "har brug for" at vide, hvad I synes.

Det kunne jo være der rent faktisk var nogen, som kunne hjælpe med brugbare svar til hendes projekt.
    Ikke fordi selv jeg havde gjort det, selvom jeg gerne ville have den med glimmertop (-;

Og til emnet:
    Hvad med både glimmerlim og glimmer? Ellers start med glimmerlimen, og hvis det ikke er nok, kan du altid give en gang lim + glimmer ovenpå (-:

• #11   10. okt 2014 Katrine, når man siger " jeg vil ikke høre jeres meninger, jeg vil kune have svar" så starter man da også en lille debat??:)

og vis man har råd til bare et "prøve" sig frem på en hjelm der måske koster 5-6000kr så syntes jeg personligt st man skal gå til en proff.

• #12   10. okt 2014 Problemet med at gøre det selv, er at der ikke er meget lim som er beregnet til læder. Og benytter man derved en lim som ikke kan bruges på læder, ja så er hjelmen ødelagt.

• #13   10. okt 2014 Ida
    Det er da klar hun kun vil have brugbare svar. Det jo ikke en debat om forkert behandling af en hest, hvor man burde gribe ind.
    Hvis jeg bedte om anbefalinger om køb af dressurhest, så ville det også være meget irrelevant, hvis jeg fik svar om, at jeg skulle vælge en hygge-pony, fordi det var billigere og mindre risikabelt (okay, skidt sammenligning, men håber du forstår).
    Jeg er også selv for, at man skriver hvad man vil i forums, som trods alt er åbne for alles ytringer, men nogle gange må man også gerne overveje relevansen for sit svar (-:

Desuden koster hjelmen ikke 5-6.000, men 4.000 for ny uden tilbud (-; bare sådan ligegyldig info.

• #14   10. okt 2014 katrine,
    jeg må indrømme at jeg ikke forstår hvorfor hun så ikke byttede den da hun fik den eller solgte den, istedet for at sku prøve selv. for 4000 er altså også en slags penge efter min mening. og jeg anbefalede hende jo også at gå til en proff.

• #15   10. okt 2014 Ida
    Helt sikkert, meget enig. Det havde da også været optimalt i den perfekte verden, men det har åbenbart ikke været muligt ellers har hun måske først senere fundet ud af, at hun hellere ville have den anden (-:
    Men ellers kunne du jo bare spørge om det, i stedet (-:

• #16   10. okt 2014 Lim og glimmer hver for sig, det tror jeg bliver pænest smiley

• Ponypigen
    Ponypigen Tilmeldt:
    dec 2013

#17   12. okt 2014 Tak for lidt brugbare svar smiley

Kommentér på:
Selv skifte top på sin samshield?

Annonce