{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Hvor ville jeg dog godt have et ridehus... {{forumTopicSubject}}

Kender i det. Man ville gerne ud og ride, men det regner, og du har kun udendørs ridebane til rådighed... Så står man og tænker hvor er der et ridehus?
Jeg kender 2 i området. 1 der ligger okay tæt på, og 1 andet der ligger et okay pænt stykke væk... Så tjekker man da lige hvad det koster med det første, også står der at man SKAL have en hest opstaldet der...
Så regner med at jeg skal ride ude i regnen igen smiley

- ville ikke have negative kommentar på den her, osv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor ville jeg dog godt have et ridehus...
  • #1   19. okt 2014 Jep, jeg kender det for godt d:.

• #2   19. okt 2014 årh ja hvis man lige havde et par mio til en ordenlig konstruktion, lækker fiberbund og vandingsystem . . . Det eneste ridehus ved mig ligger 15 -20 min væk i bil smiley suk. det er nogen gange hårdt at være rytter smiley

• #4   19. okt 2014 Jeg har haft hest opstaldet en del år hvor der kun var udendørs bane eller kun en kan at træne på.
    For et halvt år siden flyttede jeg hesten til en stald hvor der er ridehus og jeg nyder det så meget.
    Så kan det ikke være bedre når hesten også stortrives der smiley

• #5   19. okt 2014 Vores ridebaner er også oversvømmet og ponyen vil slet ikke andet end at skridte fordi ellers glider hun smiley Ridehuset ligger på rideskolen på den anden side af vejen, men hold da op det er dyrt! 900 kroner pr. halve år og så er det ikke engang sikkert vi må være der pga jeg træner bidløs...direkte latterligt smiley

• #6   19. okt 2014 Know that feeling!
    Selvom vi har et ridehus 15 min kørsel væk, er det bare sjældent, at tiden er til at køre derhen hver gang det regner - specielt fordi det regner hver dag i øjeblikket smiley Bare det at have et ridehus 100 meter udenfor stalden, vil være det rene luksus. Og det er noget jeg har drømt om de sidste 9 år, siden jeg fik min første hest!

• #7   19. okt 2014 900 kr er da ingenting jeg giver 325 i måneden..

• #9   19. okt 2014 Tjo, så er vi nogen der - når ridebanen står under vand - bare smider regntøjet på os selv og hesten, og så afsted. smiley

• #10   19. okt 2014 Linnea:
    Det gør vi andre også - men vi drømmer stadig om en tør, overdækket ridebane smiley smiley

• #11   19. okt 2014
    Jeg er også uden ridehus og selvom jeg i dag tog mig selv i at drømme om et ridehus, så var min skovtur nu alligevel ret fantastisk..

Sådan lidt regn og en oversvømmet bane, skal da ikke afholde mig fra at ride den Brune Musse..
    Så vi havde kondi-træning på skovstierne, fremfor dressur på banen smiley

• #12   19. okt 2014 Jeg har kun været foruden ridehus to gange.. I min tid i Australien, og 4 måneder hvor jeg red en hoppe i skoven i sommerperioden. Jeg har ellers altid haft ridehus og jeg elsker det! smiley

• #13   19. okt 2014
    Jeg er SÅ glad for at have fået ridehus den her vinter. Tænker nærmest dagligt over hvor lidt jeg ville have fået redet den sidste månedstid, hvis jeg ikke havde haft ridehus.

Det koster lidt ekstra, men det er okay.

• #15   19. okt 2014
    I min optik er ridehus en undværlig luksus, som jeg sagtens kan leve uden til gengæld for at min hest har alle sine nødvendige (+luksus) behov dækket til UG..

Fx store tørre folde, foldtid i ALLE døgnets lyse timer, stråfoder ad lib både på boks og på fold, boks der er 4,5x 6,5 M, 50x 70 bane med god bund og lys, hestevenlig OG kompetent håndtering og snorlige politik omkring hvad hestevenlig træning går ud på..
    Hvilket INGEN af ridestederne med ridehus i området kan tilbyde- uanset hvor meget jeg så er villig til at betale formuer i opstaldning..

Jeg får btw redet minimum 5 dage ud af 7 både sommer OG vinter smiley også er det jo "lovligt" at shoppe lækkert kvalitets ridetøj i rå og rigelige mængder både til hest og rytter smiley

• #16   19. okt 2014
    Jeg har opgivet noget af foldtiden til fordel for ridehuset, men det gør mig ikke noget med den hest jeg har og når jeg ved hun kommer ind til hø/wrap ad libitum.

Ville synes det var virkelig træls og få en hest der mister muskler, kondi og igen skal starte forfra med samling mm. til foråret - så jeg er så meget fan af ridehuset.
    Sådan en bane der enten er en stor mudderpøl eller bundfrossen kan jeg ikke bruge til noget.

• #18   19. okt 2014 Tak for alle svarene!:D
    Synes det er skønt at i alle kan holde den pæne tone og snakker meget pænt til hinanden! Skønt at se smiley
    Jeg udnytter vandpytterne på ridebanen, en god galopper igennem dem nyder min vandskærmte part meget smiley også kan man også lige hygge mere om hesten inde i stalden, med håndklæder og det hele fordi den er våd over det hele smiley

Kommentér på:
Hvor ville jeg dog godt have et ridehus...

Annonce