{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.308 visninger | Oprettet:

Opbevaring af mobil i byen {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal til fest på skolen i næste uge og derfra videre i byen. Denne gang er første gang jeg faktisk tager videre og ikke bare hjem i seng så jeg har ingen idé om hvad jeg lige skal gøre med min telefon når nu jeg tager videre

Hvad gør i med jeres?

jeg har overvejet og vendt den der med "bare put den i bhen" men da jeg skal have en sort bh og en sort gennemsigt blonde kjole ting tinger ud over (med højtaljet nederdel og biker støvler) er det altså ret tydeligt hvis jeg smider den i bhen¨

Om jeg kan magte at have den i min støvle ved jeg ikke.. Den kommer jo til at sidde lige på anklen og det kan jo godt gøre ondt når man skal danse...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opbevaring af mobil i byen
  • #1   20. nov 2014 Jeg er absolut ikke en taskedame, nærmere en lommedame (som mener at damebukselommer er alt for små). Men jeg har anskaffet en lille/mindre taske til fester, hvor jeg kan have pung, telefon og evt. en pakke lommetørklæder eller andet hvis det er nødvendigt. Jeg har dog ikke lige tjekket om min nye pung kan gå i.

• #2   20. nov 2014 Og jeg er slet ikke en telefon-i-bh-dame smiley

• #3   20. nov 2014 Men er den ikke i vejen hvis der skal danses?

Jeg tænker måske bare at en taske godt kan være nem for andre at gå i?

• #4   20. nov 2014 Altså, nu er jeg heller ikke den der kun går sådan rigtigt i byen. Det har mest været gymnasiefester. Jeg har danset med den før, og det kan lade sig gøre. Ellers så lægger jeg den tit ved nogle venner eller min venindes kæreste. Men det er jo også begrænset hvor mange der kan finde på at rende med ens taske til en gymnasiefest smiley

Og så har jeg erfaret, at det også handler om at tasken er lille nok.

• #5   20. nov 2014 Jeg har fundet mig en lille taske med en lang hank. Så hænger den ved hoften, generer ikke når jeg danser OG jeg smider den ikke væk smiley

En til fordel er at jeg kan have kleenex i hvis nu der ikke er papir tilbage på toilettet haha smiley Og selvfølgelig back up make up til når jeg har svedt hele lortet af på dansegulvet smiley

• #6   20. nov 2014 Jeg er mest en mobil-i-støvlen-dame, men du har nok ret i at den bliver irriterende i forhold til danseriet ^^'

• #7   20. nov 2014 bh'en er et hit hos mig.. Så ved ikke lige hvor du kan smide den henne af! smiley

• #8   20. nov 2014 Lene: problemet er nok også bare at BHen slet ikke er stor nok til at skjule en iPhone 5, også selvom jeg så havde noget ikke gennemsigtigt ud over smiley

Min veninde har en bæltetaske hun smider skråt over skulderen når det er.. Jeg ved ikke om det kommer til at se fjollet ud..

• #9   20. nov 2014 jeg har også en lille takse, skrå over skulderen og som hænger ned ved hoften, og den er heller ikke i vejen hos mig når jeg skal ud og svinge hofterne. Men normalt putter jeg den i min pung som er stor nok til min telefon, fordi jeg har en gammel nokia og ikke en stor klods som alle jer andre smiley

• #10   20. nov 2014
    Noget alla det her, også bare sat på den anden skulder end den hun har på billedet - men stadig så den hænger skråt. Så falder tasken ikke af selvom man danser.
    http://www.zalando.dk/guess-dolled-up-skuldertasker-sort-gu151h08i-q11.html

De kan fint være en mobil og pung.

Jeg gider ikke tænke på at det kan blive stjålet når jeg er i byen, så skulle der være hængelås på.

• #11   20. nov 2014 Jeg har en lille skuldertaske på eller en clutch, Der har jeg alle mine sager, og den er ikke generende, når man for eksempel skal straffe det dansegulv smiley

• #12   20. nov 2014 Jeg synes sjældent at tasker er det kønneste i verden. Men når jeg for én gangs skyld ingen lommer har på, så må jeg jo ofre lidt af skønheden smiley

• #15   20. nov 2014 Har af og til også givet min kammarat min telefon, da jeg alligevel sku med der hjem efter. Men det dumt, hvis man bliver væk fra hinanden! smiley
    Men bæltetasken er et kæmpe hit!

• #16   20. nov 2014 jeg har den altid i bh'en smiley

• #17   20. nov 2014 Jeg ville blive sindssyg af at have min mobil i BH'en ... smiley
    Jeg har min i en lille skuldertaske, der hænger ved hoften. Hvordan den hænger når jeg danser aner jeg ikke, er som helt for fuld til at tænke over det, men den har endnu ikke generet mig! smiley
    Det eneste jeg tænker over det er, hvis jeg står et sted med mange mennesker, så tager jeg den altid om foran mig (ved låret) og har evt. en hånd på den, bare så jeg ved hvor jeg har mine ting henne! smiley

• #18   20. nov 2014 Har en taske, der er på størrelse med en iphone 5, så den er så lille, at man ikke tænker over det, også har man styr på mobil og penge uden at skulle gemme dem alverdens mærkelige steder smiley

• #19   21. nov 2014 Tidligere havde jeg den altid i BH'en, men det kommer an på hvad for noget tøj jeg har på. Nogle gange ser det bare dumt ud, når den er i BH'en. :o)

Så nu bruger jeg næsten altid en cross body taske. Hvis jeg fx danser, tager jeg den tit op foran, så jeg bedre kan holde styr på den. Jeg har aldrig fået stjålet noget i den.

Indimellem har jeg også en clutch eller stor pung med, som jeg går med i hånden eller under armen. :o)

• #20   21. nov 2014 Jeg tror aldrig jeg har mødt nogen, der har den i skoen. Har man plads, er det da en fin idé. Der kan dog ikke være en mobil i mine stiletter. smiley

Jeg synes også det er meget upraktisk at have den i garderoben. Jeg kigger på min mobil 100 gange på en aften, for at se hvad klokken er, gå på de sociale medier, sms, ringe osv. og nogle gange bare for at få tiden til at gå, hvis der er lidt kedeligt. Og så koster det ofte 10 eller 20 kr. at få noget i garderoben, her hvor jeg går i byen, og det gider jeg ikke. :o)

Kommentér på:
Opbevaring af mobil i byen

Annonce