{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

Fyre, som kan spille guitar.... {{forumTopicSubject}}

Hej piger!

En fyr, som jeg har noget kørende med, og jeg har diskuteret emnet: fyre, som kan spille guitar. Han har bl.a. spurgt om det virkelig er rigtigt at alle piger tænder på fyre, som kan spille guitar... Og så blev jeg nysgerrig!
Jeg er selv før faldet for en fyr, fordi han kunne spille guitar og synge til, men jeg vil ikke sige at jeg som sådan tænder på det.
Hvad med Jer? Hvad tænker I? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fyre, som kan spille guitar....
  • #1   4. dec 2014 altså..
    det er da charmerende hvis han kan, men lægger ikke så meget vægt på lige præcis det.
    Bare han er sød, dejlig og ligeså mærkelig som jeg er smiley

• #2   4. dec 2014 Det er ikke noget jeg decideret falder for, men jeg synes helt klart at det er super lækkert!
    Min gamle flirt/rigtig gode ven, er for vild til at spille guitar, og han har en helt fantastisk sangstemme.. Må da indrømme at jeg mere havde lyst til ham efter jeg hørte det ;D

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #4   4. dec 2014 overhovedet ikke.. syntes ikke det er særlig mandigt smiley

der imod er der andre ting der er mere tiltrækkende smiley

• #5   4. dec 2014 Jeg synes kreativitet er et mega turn on.. Om det så er musik, kunst/maling/tegning eller andet.. En fyr der er kreativ og har noget at gå op i er lækkert!

Min kæreste spiller en smule guitar og laver elektronisk musik. Det er fedt at se ham give den gas og være glad for det han har lavet.. Og så er han den sødeste mand i hele verden smiley

• #7   4. dec 2014 Musikere er et normalt turn on, men kommer HELT sikkert også an på fyren smiley

Mødte en fyr igang som kunne spille guitar men hans personlighed var så afskyelig så han var et klart turn off smiley

• #8   4. dec 2014 Næ, egentlig ikke xD

• #9   4. dec 2014 Jeg har et eller andet med musikere... der er intet lækrere end en fyr der kan spille på et instrument og/eller synge!
    Men det kommer selvfølgelig an på fyren og den musik han spiller - hvis han spiller rock, så er jeg solgt smiley

De eneste drenge jeg har datet indtil videre var musikere; en trommeslager og en guitarist smiley hehe..

• #10   4. dec 2014 Mega!
    Min søde kæreste spiller (elektrisk) guitar, og ser bestemt ikke værst ud i bar overkrop mens han "jammer".
    Guitar (og hans trænede krop) var klart noget af det, jeg først faldt for, inden jeg lærte ham at kende (-:

• #11   4. dec 2014 jeg kan sagtens falde for en fyr der kan sidder og jamme lige så stille på en guitar, der er noget blidt over mænd der kan spille og synge

• #13   5. dec 2014 Hvis han kan synge og spille guitar, så er han som regel noget for mig.. Det er dog ikke ens betydende med, at alle fyre/mænd der kan dette hopper jeg på.
    Men det er generelt bare charmerende :)!

Kommentér på:
Fyre, som kan spille guitar....

Annonce