{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

Line L
Line L
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 14

Nej nej, hvad sker der for fyre :( {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley
Puha nu skal i høre min historie. Jeg begyndte at skrive med en fyr over fb, som jeg altid har syntes godt om (der skal understreges at vi ikke er og ikke blev venner over fb). Vi startede med at skrive godt sammen, han spurgte hvor jeg var fra, og skrev at han ikke har fundet han eneste ene endnu osv., og sådan kørte vores samtale videre i 2 uger, hvor vi så mødtes en til fest og vi snakkede sammen længe, en time cirka. Og han lagde virkelig an på mig og prøvede at imponere mig. Jeg spurgte ham til festen, hvorfor han ikke havde ansøgt mig endnu over fb, da jeg synes det var underligt, han sagde at han ik tænker over det men skal nok gøre det. Efter festen bliver vi ved med at skrive, og vi skriver rigtig godt sammen. Han virker rigtig interesseret (dog ikke venner over fb). Vi skriver uden at stoppe i en måned. Også skal han på ferie, uden han skriver det til mig ( han havde kun fortalt det til festen at han skulle), men ja.. Han smutter midt i en samtale og svarer mig ikke i et par dage, som bliver til 2 uger. Dog får jeg vide at han har været på fb. Jeg tænkte først, det kunne være dyrt for ham, men alligevel hvis han har virket så interesseret (mere end mig) så kunne han i det mindste have fortalt mig det. Da der næsten er gået tre uger, kan jeg se han har fået nyt billede, hvor man kan se han er på ferie, men så er der sjovt nok en pige der kommentere billedet af ham. Hos hende pigeren er der billedet af dem to sammen, kind mod kind, ikke en typisk ven/veninde billed. Han svarer hende og kan ændre billede, det gør mig sur at han ik kan svare mig. Så kan jeg se at han skrevet kommentar til hendes billede af dem to sammen, og skrevet: jeg vil finde dig og jeg vil...! Hun bor der, hvor han er taget på ferie hen. Nu er jeg så blevet rigtig sur og forvirret. Hvad gør jeg? Skal jeg være ligeglad? Hvordan kan han være så interesseret i mig og der tage billede kind mod kind en anden . Hvad ville han så bruge mig til og der kan jo være en grund til han ikke ansøgte over fb? Forstår ikke hvorfor han har holdt mig for nar, når jeg ik har gjort ham noget :s

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nej nej, hvad sker der for fyre :(
  • #1   16. jun 2013 Har i lovet hinanden noget om at skulle være kærester osv?
    Hvis nej kan du ikke tillade dig at være sur på hverken ham eller pigen smiley

• #2   16. jun 2013 Tag en slapper.. Det kan være han har opfattet jeres 'ting' anderledes end du smiley

Spørg ham om han ikke kunne komme på nettet dernede osv. (Ja du ved han har været på, men så finder du også ud af, om han er det værd, ift. hvad han siger ;))

Tag den med ro, det kan være du har opfattet hans signaler anderledes end han ville det smiley

• Line L
    Line L Tilmeldt:
    jun 2013

#3   16. jun 2013 Nej har vi ikke. Men han har virket rigtig meget interesseret og skrevet alt muligt sødt, så håb havde jeg. Altså i det mindste havde jeg fortjent at få det af vide.

• Line L
    Line L Tilmeldt:
    jun 2013

#4   16. jun 2013 Ja, det har I også sikkert ret i. Men det er da også mærkeligt at smutte fra en samtale vi havde og ikke svarer igen ?

• #5   16. jun 2013 Vil sige at i jo ikke blev "mere" en venner, han har jo ingen forpligtelse til dig:) Hvis i "officielt" var kærester eller sådan et større forhold end digitalt forhold ville det være en anelse groft;)
    Dog af hvad jeg her forstået har han lagt lidt an på dig og i har skrevet godt sammen og snakket sammen ansigt til ansigt 1 gang:)
    Kan godt forstå at du bliver lidt ked af det og sur, men håber det ordner sig. Lad vær med at hidse dig for meget op, vent på at han kommer hjem og kom langsomt ind på det uden at være sur(som jeg ikke syntes du burde være)

//Stephanie N M Poulsen

• #6   16. jun 2013 Wow? Er i gift? Min kæreste tager da billeder med hans veninder, og inden vi bestemte os for at binde os, date vi begge andre. Så stille og rolig, giv ham 3 dage, skriver han ikke, så find en anden hvis du føler for det

• #7   16. jun 2013 min kæreste er lidt efter en anden pige på hans facebook... hvilket jeg slet ikke er tilfreds med... men jeg kender også lidt en anden historie end den han fortalte mig da jeg spurte hvem hun var... men uden for facebook er det kun mig der er interessant osv...
    han svare ikke i weekenderne... men fortæller mig hvis jeg spørger hvad han skal lave, (som denne weekend skal han i byen med nogen venner og hans veninde kommer og sover hos ham da det hele der hjemme hos hende ikke går så godt, og han lovede mig at de ikke sov i samme seng og jeg stoler på ham... det er jeg nød til)

det jeg prøver at sige er at facebook ikke altid taler sandt! heller ikke fra billeder og hvad der er skrevet under osv... vent til han kommer på igen, eller skriv til ham han lige skal kontakte dig når han engang har tid... jeg mener selv at drenge og piger skal have fred til at nyde sine unge dage, SELVOM man har kæreste... så længe man forstår at holde det på et ordenligt plan smiley

• #9   16. jun 2013 Men hvis du er usikker påham så lad vær med at gør mere ud af det:) så er han ikke noget for dig.

• #10   16. jun 2013 Helt enig med Lykke smiley Har selv oplevet det flere gange - du skal bare være glad for at han nåede at stoppe sig selv inden du blev såret smiley Been there, done that - never going back again:)

• #11   16. jun 2013 OMG "Santos!<3", men - og undskyld mit direkte sprog - hvor dum er du lige?? Ved ikk hvor gammel du er, men det er da helt hen i hampen du vil finde dig i sådan en kæreste du har der. Det skriger langt væk, du kan da kun fortjene bedre end det.. Skynd dig videre søde pige smiley

• Line L
    Line L Tilmeldt:
    jun 2013

#12   16. jun 2013 Tak for jeres svar alle sammen. Jeg kan helt sikkert bruge dem alle til noget og I har nok alle ret. Jeg havde bare brug for at høre det fra andre og lade andre øjne se på historien. Dog må jeg lige indrømme, at jeg synes det er mærkeligt at han i det mindste ikke fortæller mig det. Vi har skrevet rigtig meget sammen, og i alt den tid fremhævede han selv sig rigtig godt, men vi blev aldrig venner over fb ( der må vel være en grund til at han ikke ansøgte).

• #13   16. jun 2013 Hvorfor ansøgte du ham ikke over fb? Fyre tænker virkelig ikke over sådan noget.. Min kæreste gennem 4 år har virkelig lavet meget "lort" som jeg tolkede som at han var på vej væk eller ikke var interesseret, men virkelig - han tænker bare ikke over det..

• Line L
    Line L Tilmeldt:
    jun 2013

#14   16. jun 2013 Jamen jeg tænkte, han er jo fyr og "burde" vel være interesseret i at se andre billeder af mig til at starte med. Måske er det også mig, der tænker lidt for meget over det. Jeg tror bestemt heller ikke han svarer mig tilbage, efter han tog på ferie midt i en samtale, hvor han sagde han ville til USA med mig som sin partner. Underlig fyr og ikke værd at samle på.

• #15   16. jun 2013 Hvorfor skulle han ville se andre billeder af dig?? han har set dig live..???

Men altså i har intet lavet bare snakket så hvordan kan du være sur???

Måske du skuffet fordi at havde lagt mere i det end ham men det jo endelig ikke hans skyld..

Du har ingen ret til og være sur på pigen eller ham..

Men jah det rigtig øv for dig da du tydeligvis har lagt mere i det hele end ham

• #16   16. jun 2013 Katrine K - fordi jeg har en lidt anden holdning til et forhold end de fleste! jeg gider ikke et forhold hvor man skal tjekke op på personen gang på gang... og ja jeg bliver da ked af det hver weekend når man slet intet høre fra ham... men det høre med! og ja jeg har snakket med ham om det og gør det igen... han er en lort ja! men det har jeg altså også været!
    jeg ved hvilket forhold han var i før, og jeg ved hvorfor de to ikke er sammen mere... og ja jeg er bare lidt "løser" omkring regler og rammer i et forhold... for mig handler det ikke om at der skal være regler og rammer, men om at man kan tænke selv! og vide at der er konsekvenser ved alt der bliver gjort... hvis ikke man kan tænke selv eller har brug for at vide der er regler, ja så ved jeg ikke helt hvor moden man er i hovedet?

mange andre piger ville aldrig finde sig i det som jeg beskrev meget kort der... men jeg er noget ved siden af de andre, og dummer mig sku tit, men aldrig om jeg vil forbyde min kæreste at hjælpe sine venner/veninder! de skal sku også være der den dag jeg ikke er der mere, så nej det vil jeg ikke stå i vejen for... og den dag han vil begynde at stå i vejen for mine venskaber (hvis han gør!) så er det til at forklare ham at jeg ikke gjorde det, jeg troede på ham... og nu er dte hans tur til at gøre det samme....

FORHOLD HANDLER OM TILTRO TIL HINANDEN! at man kan slippe kæresten fri i byen uden at være nervøs for hvad han/hun laver.... det er der sku ikke mange der kan!
    og så vil jeg også heller han kommer og fortæller mig hvis han bliver mig utro... end at jeg selv skal finde ud af det og blive mere ked af det! sandheden betyder så meget i et forhold!

• #17   16. jun 2013 Jeg vil sige at du da lige så godt kunne have ansøgt ham, eller have spurgt ham om I skulle ses osv. Det behøver jo ikke være drengen der gør det.Ligestilling til mænd og kvinder smiley Hvis I ikke havde mere sammen end det, har han da lov til at lave hvad han vil med andre.

Santos: Det kan da ikke være rigtigt at du skal være ked af det hver weekend pga. din kæreste. Selvom du siger du er anderledes end andre og har et andet syn på forhold, bliver du jo stadig ked af det, forskellen er vel bare at du ikke reagere på det.
    Jeg savner da min kæreste hvis jeg ikke høre fra ham, snakker eller skriver nok med ham hver dag. Men kan da sagtens slippe ham i byen og selv sove trygt om natten smiley Den eneste "regel" som egentlig er uskrevet, er at vi lige sender en sms til hinanden når vi er kommet hjem, og evt. også når vi tager fra byen. Dette er vel egentlig bare fordi der kan ske mange slemme ting i byen, og høre man næste dag om et knivoverfald, er det rart at vide at ens kæreste var kommet hjem.
    Men nu flytter vi sammen, så der skal vi nok opdage om hinanden er kommet hjem smiley

• #18   16. jun 2013 jeg vil give dig ret Laura&Safir<3 jeg reagere ikke på det nu, men jo jeg reagere på det, men jeg ser ingen grund til at banke ham i hovedet fordi jeg blev ked af det eller bekymret.. måske bare savnede at høre fra ham.. han er ligesåvel som jeg ikke vant til at være i et forhold (været single et stykke tid) og da forholdet ikke er mere end næsten 14 dage gammelt tager det tid at vænne sig til det hele...
    kan desværre ikke skrive/ ringe til ham med mobil ptt da den ikke virker og jeg venter på at få den hjem igen, så det forgår over skype de fleste af vores samtaler, så nej den kan han jo heller ikke være bundet til... der er visse omstændigheder lige nu der gør det lidt letter svært ar ændre på tingene... og nej jeg vil bestemt ikke blive i et forhold hvor hver weekend er der ingen kontakt til ham, men derfor kan man godt give tingene en chance smiley

• #19   16. jun 2013 Okay så giver det jo lidt mere mening smiley
    Det er bare vigtigt for din egen skyld, at føle efter hvad du virkelig føler, og ikke spille sej og usårlig bare fordi det ville passe ham at have et sådan et forhold smiley

• Line L
    Line L Tilmeldt:
    jun 2013

#20   16. jun 2013 Ja, I har sikkert også ret. Tror bare det er mig, som er blevet skuffet. Jeg synes dog stadig han burde have fortalt mig det, for han kunne se at lagde lidt mere i det. Vi har skrevet i næsten 2 måneder sammen, Så han kunne godt have sagt at han smutter på ferie, i stedet for at ikke svare i et par uger og midt i en samtale. Men han er vidst også hjemme nu. Synes det er mærkeligt at han kan stoppe det hele pludselig. De beskeder han skrev til mig var også lange og han interesserede sig hvordan det var gået med min eksamen, og skrev at han giver mig held osv. Synes bare det mærkeligt, men ja har nok bare lagt mere i det end han.

• #21   16. jun 2013 det gør jeg slet heller ikke, ellers kunne jeg jo lige så godt være single og slippe for alt den bøvl det giver at have kæreste (tid, følelser og hvad der ellers høre til ) smiley

Kommentér på:
Nej nej, hvad sker der for fyre :(

Annonce