Nej nej, hvad sker der for fyre :( {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Puha nu skal i høre min historie. Jeg begyndte at skrive med en fyr over fb, som jeg altid har syntes godt om (der skal understreges at vi ikke er og ikke blev venner over fb). Vi startede med at skrive godt sammen, han spurgte hvor jeg var fra, og skrev at han ikke har fundet han eneste ene endnu osv., og sådan kørte vores samtale videre i 2 uger, hvor vi så mødtes en til fest og vi snakkede sammen længe, en time cirka. Og han lagde virkelig an på mig og prøvede at imponere mig. Jeg spurgte ham til festen, hvorfor han ikke havde ansøgt mig endnu over fb, da jeg synes det var underligt, han sagde at han ik tænker over det men skal nok gøre det. Efter festen bliver vi ved med at skrive, og vi skriver rigtig godt sammen. Han virker rigtig interesseret (dog ikke venner over fb). Vi skriver uden at stoppe i en måned. Også skal han på ferie, uden han skriver det til mig ( han havde kun fortalt det til festen at han skulle), men ja.. Han smutter midt i en samtale og svarer mig ikke i et par dage, som bliver til 2 uger. Dog får jeg vide at han har været på fb. Jeg tænkte først, det kunne være dyrt for ham, men alligevel hvis han har virket så interesseret (mere end mig) så kunne han i det mindste have fortalt mig det. Da der næsten er gået tre uger, kan jeg se han har fået nyt billede, hvor man kan se han er på ferie, men så er der sjovt nok en pige der kommentere billedet af ham. Hos hende pigeren er der billedet af dem to sammen, kind mod kind, ikke en typisk ven/veninde billed. Han svarer hende og kan ændre billede, det gør mig sur at han ik kan svare mig. Så kan jeg se at han skrevet kommentar til hendes billede af dem to sammen, og skrevet: jeg vil finde dig og jeg vil...! Hun bor der, hvor han er taget på ferie hen. Nu er jeg så blevet rigtig sur og forvirret. Hvad gør jeg? Skal jeg være ligeglad? Hvordan kan han være så interesseret i mig og der tage billede kind mod kind en anden . Hvad ville han så bruge mig til og der kan jo være en grund til han ikke ansøgte over fb? Forstår ikke hvorfor han har holdt mig for nar, når jeg ik har gjort ham noget :s
feb 2006
Følger: 38 Følgere: 41 Heste: 4 Emner: 680 Svar: 7.842
Hvis nej kan du ikke tillade dig at være sur på hverken ham eller pigen
jul 2009
Følger: 90 Følgere: 93 Heste: 6 Emner: 193 Svar: 2.705
Spørg ham om han ikke kunne komme på nettet dernede osv. (Ja du ved han har været på, men så finder du også ud af, om han er det værd, ift. hvad han siger ;))
Tag den med ro, det kan være du har opfattet hans signaler anderledes end han ville det
jun 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 14
jun 2013
jun 2012
Følger: 109 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 107 Svar: 2.669
Dog af hvad jeg her forstået har han lagt lidt an på dig og i har skrevet godt sammen og snakket sammen ansigt til ansigt 1 gang:)
Kan godt forstå at du bliver lidt ked af det og sur, men håber det ordner sig. Lad vær med at hidse dig for meget op, vent på at han kommer hjem og kom langsomt ind på det uden at være sur(som jeg ikke syntes du burde være)
//Stephanie N M Poulsen
jun 2009
Følger: 61 Følgere: 79 Heste: 9 Emner: 88 Svar: 405
sep 2011
Følger: 71 Følgere: 51 Heste: 11 Emner: 166 Svar: 669
han svare ikke i weekenderne... men fortæller mig hvis jeg spørger hvad han skal lave, (som denne weekend skal han i byen med nogen venner og hans veninde kommer og sover hos ham da det hele der hjemme hos hende ikke går så godt, og han lovede mig at de ikke sov i samme seng og jeg stoler på ham... det er jeg nød til)
det jeg prøver at sige er at facebook ikke altid taler sandt! heller ikke fra billeder og hvad der er skrevet under osv... vent til han kommer på igen, eller skriv til ham han lige skal kontakte dig når han engang har tid... jeg mener selv at drenge og piger skal have fred til at nyde sine unge dage, SELVOM man har kæreste... så længe man forstår at holde det på et ordenligt plan
jun 2012
Følger: 109 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 107 Svar: 2.669
jul 2007
Følger: 26 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 484 Svar: 4.531
jul 2009
Følger: 20 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 13
jun 2013
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.656
jun 2013
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.254
Men altså i har intet lavet bare snakket så hvordan kan du være sur???
Måske du skuffet fordi at havde lagt mere i det end ham men det jo endelig ikke hans skyld..
Du har ingen ret til og være sur på pigen eller ham..
Men jah det rigtig øv for dig da du tydeligvis har lagt mere i det hele end ham
sep 2011
jeg ved hvilket forhold han var i før, og jeg ved hvorfor de to ikke er sammen mere... og ja jeg er bare lidt "løser" omkring regler og rammer i et forhold... for mig handler det ikke om at der skal være regler og rammer, men om at man kan tænke selv! og vide at der er konsekvenser ved alt der bliver gjort... hvis ikke man kan tænke selv eller har brug for at vide der er regler, ja så ved jeg ikke helt hvor moden man er i hovedet?
mange andre piger ville aldrig finde sig i det som jeg beskrev meget kort der... men jeg er noget ved siden af de andre, og dummer mig sku tit, men aldrig om jeg vil forbyde min kæreste at hjælpe sine venner/veninder! de skal sku også være der den dag jeg ikke er der mere, så nej det vil jeg ikke stå i vejen for... og den dag han vil begynde at stå i vejen for mine venskaber (hvis han gør!) så er det til at forklare ham at jeg ikke gjorde det, jeg troede på ham... og nu er dte hans tur til at gøre det samme....
FORHOLD HANDLER OM TILTRO TIL HINANDEN! at man kan slippe kæresten fri i byen uden at være nervøs for hvad han/hun laver.... det er der sku ikke mange der kan!
og så vil jeg også heller han kommer og fortæller mig hvis han bliver mig utro... end at jeg selv skal finde ud af det og blive mere ked af det! sandheden betyder så meget i et forhold!
nov 2008
Følger: 83 Følgere: 82 Heste: 3 Emner: 218 Svar: 3.188
Santos: Det kan da ikke være rigtigt at du skal være ked af det hver weekend pga. din kæreste. Selvom du siger du er anderledes end andre og har et andet syn på forhold, bliver du jo stadig ked af det, forskellen er vel bare at du ikke reagere på det.
Jeg savner da min kæreste hvis jeg ikke høre fra ham, snakker eller skriver nok med ham hver dag. Men kan da sagtens slippe ham i byen og selv sove trygt om natten
Men nu flytter vi sammen, så der skal vi nok opdage om hinanden er kommet hjem
sep 2011
kan desværre ikke skrive/ ringe til ham med mobil ptt da den ikke virker og jeg venter på at få den hjem igen, så det forgår over skype de fleste af vores samtaler, så nej den kan han jo heller ikke være bundet til... der er visse omstændigheder lige nu der gør det lidt letter svært ar ændre på tingene... og nej jeg vil bestemt ikke blive i et forhold hvor hver weekend er der ingen kontakt til ham, men derfor kan man godt give tingene en chance
nov 2008
Følger: 83 Følgere: 82 Heste: 3 Emner: 218 Svar: 3.188
Det er bare vigtigt for din egen skyld, at føle efter hvad du virkelig føler, og ikke spille sej og usårlig bare fordi det ville passe ham at have et sådan et forhold
jun 2013
sep 2011
Nej nej, hvad sker der for fyre :(