{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  voldsomt meget acne??
  • #1   11. dec 2014 Jeg har fået en creme af min mors kæreste, da han havde noget udslæt i panden altid, jeg kan lige se hvad den hedder derhjemme, men det er en han har fået på recept.. Den er rigtig effektiv, og du skal bare smøre et godt lag på de ramte steder inden du går i seng, da det godt kan brænde lidt, men allerede 2 dage efter kan du mærke en væsentlig forskel.. smiley

• #2   11. dec 2014 Så vasker du dit ansigt i varmt vand morgen og aften, og ser om det ikke tager det værste. Hvis ikke, så smut til lægen og spørg efter noget bumsecreme smiley

• #3   11. dec 2014 Accutin er den eneste vej frem. Tag til hudlægen.

• #4   11. dec 2014 Måske ikke så smart at vaske hovedet i varmt vand, da det åbner porerne og så bliver huden mere fedtet/bumset. Køb noget rensecreme, vask hovedet i lunkent vand, påfør cremen/vaskegelen og afslut med koldt vandt så du sørger for at få lukkt porerne smiley

• #5   11. dec 2014 Du tager til lægen og får en henvisning til hudlægen, som hjælper dig med den bedste behandling til dig! smiley

• #6   11. dec 2014 Har hørt at noget der hedder Oil Pulling skulle hjælpe på huden også, prøv at søg på youtube efter det, der er mange videoer hvor de forklare hvad det gør og hvordan man gør smiley

Ellers prøv at se på hvad du spiser, er det meget usundt eller spiser du sundt? smiley

og hvis intet virker så gør som de andre og tag til hudlægen smiley

• #7   11. dec 2014 Basiron - kan fås i håndkøb på apoteket. Ellers bed din læge om en henvisning til en hudlæge. Der er ingen hold i at "det er noget man vokser fra", eller "at det skal blive værre, før det bliver bedre". Det kan behandles!
    Evt P-piller...
    Undgå for så vidt mulig cola også light og for fed mad inkl. chips...
    Frisk luft og motion kan også afhjælpe.
    Mange acnear, kan hudlægen hjælpe dig af med.
    Held og lykke smiley

• #8   11. dec 2014 www.danishskincare.dk

Virker helt vildt godt! lidt dyrt, men pengene værd!! smiley

Udover denne daglige hudpleje har jeg recept på noget der hedder Clindoxyl - en creme man smør på 1 gang dagligt om aftenen gerne.. er meget kraftig og skal siges at det bleger tøj osv..

Men snak med din læge evt. spørg om du kan få henvisning til hudlæge hvis det er meget slemt.

Ellers sund kost og MASSER af vand!

• #10   11. dec 2014 Det bliver altså bedre med årerne. Jeg har havde hovedet fuld og bumser og sår da jeg var tidlig teenager og nu har jeg næsten ingenting,å. Jeg brugte basiron og det hjælp fantastisk (-:

• #11   11. dec 2014 Tænk over hvad du spiser/drikker - måske tåler du ikke mælk (laktose). Ustabilt blodsukkerniveau kan også komme til udtryk den vej, så lad være med at spise noget der laver store udsving (spis eks. masser af grøntsager, nødder og kød, lad derimod være med at basere din kost på varme kartofler/stivelse). Prøv det en periode smiley

• #12   11. dec 2014 Julie Wad Vester: Mente sådan set heller ikke, at hun skulle skolde sit ansigt vel? Mente selvfølgelig lunket smiley

• #13   11. dec 2014 Altså jeg har en vaskegel fra Avene som min mor har købt på apoteket. Kan klart anbefales :3

• #15   11. dec 2014 Jeg vil lige tilføje, at der er en stor forskel på at have bumser/uren hud, og at have akne. Ved slem akne, vil lunkent vand og bumse creme ikke virke - der er du nødt til at have de skrappe sager. Akne er jo store betændte bylder under huden, og man får meget større røde plamager af det. De kan ikke presses ud, og skal bekæmpes inde fra.

• #16   11. dec 2014 Basiron smiley

• #17   11. dec 2014 Først som sidst så få en tid hos din læge. Du kan hurtigt købe dig fattig i alle mulige produkter som du også risikere stresser din hud. Hvis det er meget slemt kan du komme på en antibiotika-kur som er piller du skal tage i et halvt år. Det er skrappe sager, men det hjælper virkelig. Dette er dog kun hvis det er rigtig acne du har, men det kan lægen jo vurdere.

• #18   11. dec 2014 Jeg har selv været plaget af akne både i ansigtet, på hele ryggen, brystet og skuldrene, og har også prøvet diverse cremer osv.
    Som der står længere oppe er Accutin vejen frem, men det skal du have på recept fra hudlægen. En behandling varer i 6 måneder, men så er det også væk! Jeg blev færdig for halvandet år siden, og har stadig pæn hud.
    Accutin er virkelig stærke sager, men det er enorm effektivt og holdbart smiley

profilbillede
  • #20   11. dec 2014 Nu har jeg fulgt med i denne tråd fordi jeg også lider en del af uren hud smiley
    Hvad er det der basiron i snakker om? Og hvor fås det?

• #22   11. dec 2014 Aloe vera propolis creme!!

• #23   11. dec 2014 Bettemus, tak for det! Det vil jeg helt sikkert se på smiley

• Sabrina G
    Sabrina G Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #24   11. dec 2014 Hej "The Dreamteam"
    Jeg ville undgå alt hvad der hedder hormoncreme. Det kan godt være at det virker for dig i en periode, men det gavner bestemt ikke din hud på længere sigt.!

I stedet skal du tænke over hvad du spiser og drikker. Og så skal du vaske dit ansigt morgen og aften - brug gerne intimsæben Vivag, den er VIRKELIG god og har hjulpet mig.

Krokodilleolie har naturlig antibakteriel effekt, og er også rigtig effektiv mod uren hud. Det tager lidt tid inden du kan mærke effekten, men den kommer med garanti - og så er det meget sundere end alle de hormoncremer på markedet.

Som det også nævnes, så er det en periode du lider af uren hud. Det skulle gerne dæmpes med tiden, især hvis du søger for at have en god hudpleje.
    Du kan få gode råd til hvad du kan gøre mod uren hud og acne her: http://cetina.dk/behandling-af-acne-dos-donts/

Kommentér på:
voldsomt meget acne??

Annonce