{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

Køreprøve imorgen O: {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Jeg skal til køreprøve imorgen. Jeg har været igang med kørekortet i over 6 måneder grundet fordi min lægeerklæring havde problemet med at komme igennem systemet. smiley (Ikke et godkendelses problem, heldigvis)

Men jeg vil da høre jer, som har været til køreprøve, hvordan i har oplevet køreprøven. Hvad har I lavet af øvelse og kørsel, og hvor lang tid tog det osv.

Har i nogle gode tips til køreprøven? Jeg er som sådan ikke nervøs nervøs, men er da alligevel lidt bange for at jeg dumper. (Men er alle ikke det?)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køreprøve imorgen O:
  • #1   11. jan 2015 Ikke andet end at øve sig, øve sig og øve sig. Teorien skal sidde fast smiley

• #2   11. jan 2015 Lad som om at du er ude og køre en helt normal lektion med din kørelærer. Det hjalp på mig.
    Slap af, og orienter dig godt. - jeg dumpede min første prøve fordi jeg holdt for hajtænder, det var nada udsyn og da jeg skulle til at køre måtte ham der skal godkende en (kan ikke huske hvad de hedder) hugge bremsen fordi der kom en bil jeg ikke havde set. Og selvfølgelig var det lige inden vi skulle til at køre hjem, så det var godt nok sur røv.
    Anden gang kørte jeg.. 15-20 minutter og så var det hjem.

Jeg skulle ikke det store, bare køre rundt, køre forlæns ind i en parkeringsbås og så tog vi lidt teori om hvad der skal til for at dækket er godkendt osv.

• #3   11. jan 2015 Jeg tog mit kørekort i Århus, kl 15.30, hvor ALLE mennesker i Århus har fri og vil hurtigt hjem smiley
    Jeg gik i stå 2 gange - var SÅ nervøs. Jeg blev dyttet af, fik fingeren, blev presset bag på af de andre biler. Alt i alt, en virkelig ubehagelig køreprøve - men bestod.

Det eneste jeg kan sige er at tage en dyb indåndning inden i kører afsted, og så tag tingene med ro. Hvis du går i stå, så få starten bilen hurtigt op og kom afsted - lad endelig være med selv at gå i stå og bliv sur (kender flere der er dumpet på det grundlag). Lad være med at lade dig påvirke af alle de andre i trafikken - hvis du overholder farten, så kan du ikke gøre mere end det. (kender også flere der er dumpet fordi de har kørt for hurtigt, fordi bilen bagved at lagt og presset på)

• #4   11. jan 2015 Okay, tak! smiley

Jeg har øvet parkering og opstart på en bakke, hjemme ved mig selv idag. Imorgen skal jeg have 2 lektioner før prøven hvor vi repeterer diverse.

Jeg skal op kl 1015, så der er heldigvis ikke så mange mennesker! smiley

• #5   11. jan 2015 Bare tag det med ro, så skal det nok gå smiley Jeg havde også problemer med min lægeerklæring, og der fik derfor også omkring 6 måneder før jeg kunne komme op.
    Jeg dumpede første gang fordi jeg trådte på speederen på vej hen til et kryds der var rødt (var ret langt fra, syntes lidt sagkyndig var en sur mand der bare manglede noget at brokke sig over smiley ), anden gang bestod jeg. Jeg skulle køre kl 7, fra ballerup til hillerød og lidt rundt, puha der var meget trafik, skulle igennem "chokoladekrydset", som bare er fyldt med mennesker smiley Fik også mange dyt og fingeren fra nogen, men jeg bestod.
    Du skal bare tænke at du kører med din kørelærer, og hyggesnak gerne hvis det får dig til at slappe af smiley

• #6   11. jan 2015 Jeg kørte kun 10 minutter også sagde den køresagkyndige at jeg skulle køre tilbage, jeg har sikker på jeg havde dumpet! Men næ nej, jeg bestod. Den køresagkyndige sagde at jeg kørte fantastisk og ingen fejl havde lavet smiley
    Det var faktisk en god oplevelse..

• #8   12. jan 2015 Jeg vil bare lige opdatere om at jeg bestod min køreprøve! smiley

Vi tøffede rundt omkring 30 minutter. Var i midtby, motorvej, motortrafikvej og lidt andet. Jeg var lige ved at komme til at overhæle en lastbil højre om (Ved ikke lige hvad der skete for det... >.<) Men jeg opdagede min fejl før jeg overhovedet nåede hans bagende. smiley Og det nævnte sagføreren overhovedet ikke?! Kun at jeg skal bruge mit bakspejl lidt mere.

Så alt i alt en god prøve! smiley Selvom jeg var så sikker på at jeg dumpede...

• #9   12. jan 2015 Stort tillykke :)!

• #10   12. jan 2015 Tillykke med det smiley

Kommentér på:
Køreprøve imorgen O:

Annonce