{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.488 visninger | Oprettet:

Stor barm? {{forumTopicSubject}}

Ja, det føles en smule grænseoverskridende det her, men sagen er at jeg godt kunne bruge jeres hjælp.
Jeg hat netop måtte købe nye bh'er da min daværende D-skål (købt i foråret) var blevet alt for lille. Nu ligger jeg så og flyder rundt på en mellemting mellem en stor F og en lille G.
Mit problem er at jeg faktisk ikke bryder mig om at have så store bryster. Jeg er 15, bliver 16 til april og har lige måtte købe G 70… Jeg går ikke længere i bluser og t-shirts som har for meget elastik og bliver faktisk utryg hvis jeg alligevel har været nødt til at tage en på i skole. Ikke fordi nogen af drengene opfører sig ubehageligt, men mere fordi jeg føler at jeg udstiller mig selv.
Please piger, har i en idé til hvordan jeg kan blive mindre utryg ved mig selv? Kender i nogen gode tøjmærker hvor jeg ikke behøver gå op i medium (som generelt er for stor) for at 'få plads til det hele' oppe foran?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stor barm?
  • #1   17. jan 2015 Gid man kunne tagge folk herinde.

• #3   17. jan 2015 Men altså... jeg er lidt i tvivl om, hvad du faktisk spørg om smiley
    Spørg du efter tætsiddende tøj, hvor din barm ikke kommer til at se enorm stor ud eller tøj, hvor du ikke behøver at komme op i en medium, før din barm kan være der? For altså... der er jo ikke noget ivejen med at gå i medium, eller large for den sags skyld. Jeg er fan af stort tøj, så selvom jeg sagtens kan være i en XS, så køber jeg da tit M eller L i stedet for smiley

• #4   17. jan 2015 Tror desværre du skal der op af smiley
    Har en veninde med samme problem smiley
    Enten må man gå med den str du normalt bruger og leve med kommentarne eller gå en str op smiley
    Det er surt ja men er det ikke bedre end og hører på kommentar og få blikke hele tiden?

• #5   17. jan 2015 Special lavede BH'er hjælper ikke på, om man føler sig tilpas i lidt strammere tøj. smiley

Jeg ligger også selv på en G-skål, og jeg hader det. Specielt fordi jeg ikke engang er 160 cm høj, så på en der er SÅ lille, ser de bare endnu større ud. Kjoler passer bare ikke, og man kan ikke gå i oversize bluser uden at skulle 2-3 størrelser op, for at være oversize.

Jeg er nødt til at gå i oversize bluser for at føle mig nogenlunde tilpas i min egen krop, med den barm jeg nu en gang har fået tildelt. Hvis jeg var slank og havde "normale" bryster ville jeg også være i en small, men jeg skal i de fleste ting op i en minimum M, selvom det er oversize, for at det sidder pænt.

• #6   17. jan 2015 Overvej dit valg af bh'er i stedet for dit tøj. I undertøjsbutikker har de altid decideret t-shirt bh'er. Rigtig mange af dem gør jo lige netop, at det ikke ser voldsomt ud. Derudover er du nødt til, bare at acceptere din krop. Det er ikke noget, at være flov over.
    Jeg har selv en stor barm, jeg kan nu sagtens finde tøj - både noget der fremhæver og noget der skjuler.

• #7   17. jan 2015 sports bher er super til og gemme dem lidt væk smiley
    hjælper på mig når jeg ikke lige mener de skal vises så meget smiley

• #8   17. jan 2015 Jeg bruger 80 C og jeg faktisk ret træt af den str jeg synes den er for lille i og med jeg er 17 og 170,5 så jeg føler mig ikke ret godt tilpas med min str generelt for jeg gider heller ikke gå med en push op som sidder helt på halsen af en. Jeg bruger M i de fleste trøjer men ærligt så er det lige før min mave fylder mere end min barm... smiley

• #9   17. jan 2015 Jeg render selv rundt med 75 D, og jeg er også 15. Mit største problem er skjorter, som skal købes større pga. barmen. Men nu har jeg lidt lært at leve med det, og det tror jeg også du må smiley

• #10   17. jan 2015 Gøtterup's foto: Du kommer da bare og får noget af min barm. Jeg ville ELSKE at have små bryster, gør og savner min a-skål fra 9'ende ^^'

• #11   17. jan 2015 Jeg har det på samme måde som dig - jeg ligger bare i den HELT modsatte ende og jeg er altså snart 20 smiley Jeg er så evindeligt træt af folk der tror de er små fordi de bruger b-skål. Det er bestemt ikke fedt, men man må jo bare lære at leve med det og indse, at kroppe ser forskellige ud og det er helt naturligt smiley

• #12   17. jan 2015 Jeg tilbyder frivilligt at tage en skålstørrelse fra dig! smiley
    Lige nu er jeg oppe i en vild og voldsomt 75-80 B-C alt efter bh'en.. Og jeg igang med et vægttab der forhåbentligt kommer til at sige minus 15 kg som en start, og nok desværre et minus på brysterne også. (og så tager jeg nok det hele på igen, for jeg er endelig glad for mine bryster).

Hvis det kan trøste noget, så synes jeg generelt at en stor barm kan være rigtig pæn, og du er ikke den eneste der er generet af din barms størrelse - jeg er bare den anden vej rund. Har altid måtte høre for hvor forholdsmæssigt for stor min røv er, og hvor små mine bryster ser ud i forhold til.

Kan du ikke tage et sykursus og så sy de der standart t-shirts etc lidt ind i siderne, så pasformen er bedre? Jeg har selv tøj, der nææææsten sidder godt som jeg overvejer lige at give et nyk ind i f.eks. taljen eller lignende for at få det helt rigtigt. smiley

• #13   17. jan 2015 Hippie, jeg har desværre en ret kort overkrop, så når jeg bliver nødt til at gå op i str M bliver fleste bluser alt for posede og lange. Så generelt bare noget kønt tøj hvor jeg måske stadig kan komme ned i min egentlige størrelse som er XS-S.

Rynkellen, det var egentlig en super god idé det der med at sy bluserne ind!

Og til alle jer andre (jeg skriver på telefon, så har ikke lige overskud til at svare alle personligt)
    Det er rart at høre at jeg ikke er den eneste som kæmper med diverse problemer i den ene eller den anden ende af skalaen

• #14   17. jan 2015 Jeg bruger 80F og synes ikke jeg har problemer med at finde tøj der skjuler størrelsen lidt, samt bh'er der ikke får dem til at se ligeså store ud.. De bh'er kommer så ikke med mig hjem, for jeg elsker mine store bryster og har slet intet problem med at vise dem frem.. Faktisk måtte de godt rykke 1-2 størrelser op, hvis de nu havde lyst til det..

Oversize tøj kan jo godt skjule dem lidt uden at man ser helt forkert ud.. Eller toppe der er løse ved brysterne, men stramme ved maven..

• #15   17. jan 2015 Melanie, jeg må indrømme at jeg er lidt af en fisk (noget af en underdrivelse) i en tøjbutik. Har du bemærket nogen specielle mærker som især er som du beskriver?

• #16   17. jan 2015 Altså, sports BH'er gør dem jo altid mindre smiley

• #17   17. jan 2015 Jeg ser alt muligt i H&M, Gina Tricot og lignende smiley Og så er det til at betale..

Og så har jeg en kjole fra Rosemunde, som godt nok er lidt halvdyrt, men den har et ret flot fald ved brysterne, så der ikke kommer så meget fokus på min barm, men stadig er flot og sidder ordenligt smiley Man kan også finde meget godt i genbrugsbutikker.. Min Rosemunde kjole er derfra og jeg har en anden kjole fra samme genbrug, som også har samme effekt smiley

• #18   17. jan 2015 Mette, problemet er at jeg kun har én sportsbh jeg kan passe - og da den bruges til idræt er den ikke altid så velduftende smiley
    Generelt har jeg det også bedre i normale bh'er da jeg syntes de støtter bedre - men tak for rådet, det kan også bare være mig som ikke har fundet det rette endnu smiley

• #19   17. jan 2015 Melanie, det lyder til at jeg må en tur ned i nærmeste genbrugsbutik og se mig lidt omkring smiley

• #21   17. jan 2015 Sabina, vi har heldigvis en god butik ikke langt her fra (endelig en fordel ved kbh) hvor jeg har fået hjælp til valget af bh, så jeg er sikker på den passer.
    Jeg vil prøve at snakke med dem om de mon kan hjælpe på en eller anden måde smiley

• #23   18. jan 2015 Sweaters og hoodie's! er dine bedste venner smiley

• #24   18. jan 2015 Jeg bruger selv størrelse 65H+, så jeg kan fuldstændig sætte mig ind i hvordan du har det. Du kan evt. kigge inde på www.lace.dk - det er det eneste sted at jeg kan få bh'er, og derinde laver de også halve størrelser, så en 70FF ville måske være et optimalt valg for dig smiley Det afhænger også meget af hvordan du klæder dig, og hvilke bh-modeller du vælger. Hvis du vælger at gå i meget poset tøj vil du også komme til at virke "voldsom", så vælg tøj som er lidt løst, men stadigvæk ikke så du drukner smiley

• #25   18. jan 2015 MMS: mange tak, det vil jeg tage et kig på smiley

• #27   18. jan 2015 Jeg er 22 år, 160cm høj og vejer ca. 52 kg..
    Jeg bruger 70H, og jeg hader store bryster, kan slet ikke fordrage mine.
    Men jeg er heldigvis blevet godkendt til en brystreduction og brystløft på Rigshospitalet her i uge 5... Jeg glæder mig som et lille barn! smiley

• #28   18. jan 2015 Louise: så slemt er det heldigvis ikke her hos mig, mine 170 gør det en smule mindre voldsomt, men jeg forstår dig udemærket så det er heldigt du har fået muligheden smiley

Kommentér på:
Stor barm?

Annonce