{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.191 visninger | Oprettet:

Hjælp til blogindlæg/ stil {{forumTopicSubject}}

Hej tøser. Sagen er den at jeg går i 10ende klasse og jeg var syg til min terminsprøve i dansk. MEN nu har jeg så fået det for som lektie til derhjemme.
Jeg er godt igang, men vil gerne høre jeres mening
Man skal skrive et blogindlæg som om man var på backpackrejse. Historien skal indeholde et eller flere bloginlæg, i historien skal der være noget med et møde om nogle der bor i en campingvogn. Jeg er ved at være flad for ideer, hvad der mere kan ske i blogindlæget?

Europa, her kommer jeg !

Som mange af jer nok har læst tidligere, er jeg taget på backpackerrejse, rundt i Europa.
Det er noget jeg har glædet mig til længe, og har været super spændt på.
Klokken er lidt over et om eftermiddagen. Jeg sidder i Andalusien, femten kilometer vest for Malaga. Jeg bliver nødt til at dele lidt af hvad jeg har oplevet hernede, med jer skønne følgere. Min kæreste og jeg ( som jeg rejser med ) har FUNDET det fineste lille hotel. Hotellet ligger i Maestra Ayala, i den gamle bydel.
I tirsdags besluttede vi os for at tage vores kamera med, og begive os ud i naturen ved Mestra Ayala. Det begyndte pludseligt at regne enormt meget, som vi gik der og tog BILLEDER.
På vej hjem mod hotellet får vi øje på en campingvogn, trukket af heste ! Jeg ville nok mere kalde det en prærievogn. Menneskene som boede i prærievognen råbte noget vi ikke forstod, men gav os håndtegn til at vi skulle komme nærmere. Det var en familie på fire som boede i den lille prærievogn. Far, mor og to piger. Moderen spurgte på forvrænget engelsk om vi ville havde noget at varme os på. De fortalte os at de SELV har valgt at bo som de gør.
Pigerne får hjemmeundervisning, og det fungere for dem. De fortalte også at det kan være hårdt at leve i selvvalgt isolation i et øde OMRÅDE, da de er efterladt til sig selv. Imens vi sad og drak te, fortalte de os hvordan det var at leve som de gør. Hvordan de er afhængige af at komme ind til nogle af de små byer ofte for at fylde deres vanddunke, og købe mad.
Imorgen er vi blevet inviteret på BESØG hos familien til middag, hvilket jeg vil se frem til.
Der vil blive opdateret efter vores besøg hos familien i den lille prærie/campingvogn trukket af heste.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til blogindlæg/ stil
Kommentér på:
Hjælp til blogindlæg/ stil

Annonce