{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Kun det du mangler :-P {{forumTopicSubject}}

Hej Hg.
Hvis du skal/skulle til Herning i løbet af ugen og kun måtte handle det du virkelig trænger. Hvad skulle du købe og Hvad ville det koste dig eksklusive billetter og transport? smiley

Her er det jeg behøver pt.
Nye ridestrømper. Fordi næsten alle jeg har er fyldt med huller smiley
Træktove fordi jeg kun har et tilbage da Tindur har ødelagt de andre smiley
Ny grime til Tindur da de andre næsten er slidt op smiley
Underlag da jeg kun har to stk og ikke kan vaske de så tit smiley
Nogle nye strigler da nogle af de er slidt op smiley
Stigbøjler da jeg behøver nogle sikkerheds bøjler da min fod har hængt fast i de jeg har og når jeg først skal bruge penge på stigbøjler kan jeg ligeså godt købe de jeg ønsker mig i stedet for at bruge penge på nogle nu og så købe disse senere..
Ny ridehjælm da den jeg har nu har fået mange slag efterhånden og jeg kan mærke at nu er det på tide at skifte ud..
Sikkerhedsvest da jeg burde have en pga min meget hoppende hest, og min familie har brug for mor i hel stand smiley
Nye ridebukser da mine er fulde af huller smiley

Det var hvad jeg har brug for pt. smiley det er jo selvfølgelig mere jeg skal have på sigt men intet der ikke kan vente smiley
De fire sidste ting på listen bliver nok ikke købt da jeg ikke har råd til de smiley måske ridehjælm.. Kommer an på hvor gavmild min mand er da det er ham der har ekstra penge denne mnd smiley
Jeg kunne have brugt 3500 kr. Det er prisen på alt på listen.. Men nøjes nok med lidt over 700kr. smiley

Hvad med Jer? smiley

Mvh TT


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kun det du mangler :-P
  • #2   2. mar 2015 jeg mangler intet det skulle da lige være en n y sadel til Dancer, men dem må vente.

  • #3   2. mar 2015 Jeg skal have stigremme, stigbøjler, et udelt bid og tøjler- Nemme og billige ting. smiley Mon ikke jeg finder et eller andet andet jeg kan bruge? smiley Hvis jeg kan finde et billigt dressur stævneunderlag, kunne det godt være jeg købte det.

  • #4   2. mar 2015 Sine - hvad skulle du have købt så? Er der intet der er nødvendigt? smiley
    Mvh TT


  • #6   2. mar 2015
    Hvis jeg kommer der op, så mangler jeg ridestøvler, overgangsdækken m. hals og egentligt ikke andet :o). Evt. noget tilskud til immunforsvaret/hoste/luftveje.

    Det aner jeg ikke hvad koster. Støvlerne er jeg en nærigrøv med, så selvom jeg pt. mangler nogle, vil jeg ikke give 3000 kr for et par.


  • #7   2. mar 2015 Jeg regner ikke med at komme hjem med ret meget.
    Jeg køber kun det jeg har brug for. Dvs. jeg ender max med:
    - en spand biotin (4 kg)
    - en spand loppefrø (der er vist et tilbud på dem dernede)
    - ridebukser, idet dem jeg har er slidt helt ned, men jeg mangler ikke så alarmerende, at jeg ikke kan undlade dem. Det er kun hvis jeg finder et ekstremt tilbud på nogle jeg kan lide.


  • #8   2. mar 2015 MANGLER et dækken, og nogle strigler. bemærk mangler står med stort, for kommer hjem med 100 andre ting ;D

  • #9   2. mar 2015 Jeg mangler ridebukser, da jeg har flere par der er slidt meget, men dette kan dog vente hvis jeg ikke finder nogen smiley
    Så mangler jeg tøjler, da de også er slidt meget.
    Hvide bandager, så jeg har flere par at bruge hvis jeg starter flere klasser på en dag,
    og nye sporeremme i brune, da jeg lige har købt nye træningsstøvler i brun og dermed gerne vil have nogle sporeremme der passer smiley


  • #10   2. mar 2015 Jeg har virkelig hårdt brug for nye ridebukser! smiley

  • #11   2. mar 2015 Jeg mangler nok i princippet ikke rigtig noget,
    Men jeg vil rigtig gerne eje et RBH underlag og nogle BR gamacher O:)


  • #12   2. mar 2015 Ridehjelm! Helt klart.
    Nye stigler. Mine er monster gamle, og ja, mangler nogle nye.
    Hovedetøj.
    Ridejakke (sommer/vinter)
    Det er hvad der står højest på listen. Derudover kunne jeg godt tænke mig nye sikkerhedstigebøjler og grimer/ træktov. Evt ridestøvler men nu må vi se hvad jeg kommer hjem med.


  • #13   2. mar 2015 Jeg mangler nye regndækkener til hele flokken (4 stk) da jeg åbenbart havde købt nogle halvdyre l***edækkener for 4-5 måneder siden. Så mangler jeg en børneridevest, en børneridehjelm, køre-lændedækner (2 stk - forskellige str.) en cob trense til min mands shetter da han ikke kan passe pony eller shetter o.0, en brun gjord str. 85 cm, 2-3 fleecedækkener i forskellige str.

    Jeg skal dog ikke til herning, men ville nok heller ikke kunne få halvdelen udover til fuld pris, så jeg venter hellere til roskilde, hvor jeg alligevel skal med og ikke betale bro smiley Hvis jeg skulle til herning er der jo til benzin, bro, overnatning (for langt at køre frem og tilbage samme dag synes jeg) og mad på vejen. Jeg ved jo ikke hvad tilbud de ville have, men det ville nok alligevel løbe op.Især fordi jeg nok ville falde for nogle nuttede ting som mine døtre kunne bruge til ponyerne smiley


  • #14   2. mar 2015 Dette er hvad jeg har skrevet på listen, indtil videre. smiley (minus de ting som jeg egentlig ikke behøver)

    Ridegjord med håndtag - Har godt nok en, men den er uden håndtag, og vil gerne have en med. smiley

    Underlag (kombi/dressur), orange, lime/pang grøn, lyseblå, kongeblå, sort - Har kun ét til lille fyren, en ulempe ved at gå ned i størrelse, ellers havde jeg ca 9... xD

    Fleece tæppe str 105 - Jeg troede 115 var småt nok.... smiley xD

    Bid (?) - Spørgsmålstegn fordi jeg endnu ikke ved, om Laban kan passe det jeg har, så det skal lige afprøves her en af dagene (bliver spændende, første gang han skal have bid i munden. smiley smiley )

    Strigler - Efter 10 år trænger en del af dem, til at blive skiftet ud. smiley

    Showshine/balsam spray - Så er det bare nemmere at holde styr på en lang man og hale... smiley

    Hovfedt - Er helt udgået efter min venindes hest væltede bøtten.. smiley xD

    Leggings - Er vokset en del i læg brede de sidste 6 år, så det er efterhånden svært, at få dem lukket. smiley

    Staldstøvler (?) - Kun hvis jeg finder et god tilbud, men de trænger til at blive skiftet ud... smiley

    Ridebukser - At have dem liggende under sengen, i et åbenbart fugtigt værelse, i et halvt år, er ikke en god kombi, de er fulde af mug... smiley

    Fleece trøje - Den gamle stumper og er svær at lyne op over barmen. smiley

    Strømper - De tynde er SLIDT! Og termostrømper er liiige varme nok om sommeren. smiley

    Sikkerhedsvest - Den er meget rar at have, hvis nu lille fyren vil lege rodeo når han skal i gang med, at lege ridehest. smiley

    Og så er der selvfølgelig alle de ekstra luksus ting, som ekstra trenser og pandebånd, bandager (især med glimmer (samler på dem... xD)), swarovski sten, til når jeg skal have lavet en trense til ham. smiley

    Men hvad det løber op i, har jeg INGEN idé om... smiley Har 1600 at gøre godt med, så det må slå til. smiley


  • #15   2. mar 2015 Jeg skal af sted smiley

    Jeg ville nok først og fremmest gå efter et underlag - jeg har kun et og jeg vil gerne have så jeg kan skifte og at jeg fx. Kan sende den ene til vask og så stadig har et.

    Et pandebånd..? Jeg har intet.

    Jeg vil så gerne have en sidepull! Jeg er så træt af hele tiden at skulle pille biddet af og på for at ride bidløst.. Så det er helt sikkert noget jeg vil kigge efter!

    Der er egentligt ikke rigtigt noget jeg sådan virkelig mangler. Mest er det for at få lidt mere i beholdningen men også fordi at noget har jeg stadig lidt brug for.


  • #16   2. mar 2015 Altså jeg mangler jo virkelig intet, tværtimod
    Men jeg har da et par ting jeg vil kigge på dernede

    Et baucherbid til min unghest
    Showshine
    Og så skal jeg da lige se på noget rbh udstyr dernede hvor jeg håber de har nogle af de gamle farver med


  • #17   2. mar 2015 Mangler stalddækken 300-400g og stævnejakke.
    Prisen ved jeg ik, for jeg har ik noget max på stævnejakken, ska bare finde en jeg føler mig tilpas i.
    Men ku det holde sig under 3000, ville det være lækkert.
    Så er der self alle de ting, jeg ik vidste jeg manglede.


  • #18   3. mar 2015 Jeg mangler regn, overgang og vinterdækkener til begge mine så det skal jeg have, grimer, og dressur underlag og så skal jeg selv have ridebukser og en jakke med DV logo på hvor jeg så vil have broderet begge damers navne på. og så skal jeg ud og kigge på hingstene

  • #19   3. mar 2015 Håber på at kunne finde en 100g liner på tilbud, da det nuværende snart ikke kan hænge sammen længere smiley Derudover mangler jeg et par ny (vandtætte!) staldstøvler og en ekstra grime smiley

    Mangler ikke så meget andet, jo et nyt vinterdækken men det bliver ikke i denne omgang smiley


  • #20   4. mar 2015 Jeg kommer ikke i år, men jeg mangler et par ting.
    Jeg mangler en pad.
    Et bid.
    Træktove.
    Stigeremme.
    En grime, da Pan har ødelagt sin ene og kun har en tilbage, som er ved at være godt slidt.


  • #21   4. mar 2015 Mangler nok ikke noget, så jeg ser blot om der er noget som frister smiley
    Det eneste jeg "mangler" er et overgangsdækken og det mangler jeg så alligevel ikke da jeg har et Rambo duo og vil heller ikke købe dækken i Herning, det må vente til Store hestedag eller Tikas hestival smiley

    Men køber et grime/træktov sæt der ovre, det er aldrig en dårlig ide at have rigeligt med foldgrimer og trækketove smiley

    Af pris betaler jeg kun for mit forbrug der ovre, kæresten gav mig billetterne i julegave og det er da også ham der betaler for brændstof smiley


  • #22   4. mar 2015 Jeg mangler som sådan ikke noget, men jeg har på min liste skrevet:

    Grimer - Dusty er stor fan af grimeleg.
    Pandebånd - et til min dressurtrense og et til min springtrense.
    DV underlag - trænger til et nyt at skifte med.
    Evt. nye bandager i en fancy farve.

    Jeg har desværre ikke så mange penge at handle for i år... (Er så dårlig til at spare op smiley )


  • #23   4. mar 2015 Kom da lige i tanke om noget jeg "mangler" smiley Nemlig et acavallo gel nakkebeskytter, Marko bliver nemlig nemt slidt bag ørene, og elsker acavallo's produkter så han skal selvfølgelig have en nakkebeskytter fra dem smiley

Kommentér på:
Kun det du mangler :-P

Annonce