{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  anbefal et spejlreflekskamera
  • #1   13. mar 2015 Billedestabilisator har intet med motivets bevægelse at gøre. Det modvirker at du ryster på hånden, så du kan gå lidt op i lukkertiden.

I den prisklasse er der ikke den store forskel på mærkerne. Tænk over om der er et bestemt mærke der ville være en fordel i forhold til at låne objektiver af andre. Ellers vil jeg sige: Smut ned i en fotobutik og prøv lidt af hvert, for som sagt er de meget ens. Så det handler om hvilket der ligger bedst i din hånd og hvilket der har den bedste software og knapplacering til dig.
    Og gå efter Canon, Nikon eller Sony, da de er de mest udbredte og nemmeste at finde tilbehør til.

• #2   13. mar 2015 Nikon D5100 var det jeg fik anbefalet, og jeg havde de samme kriterier du har smiley

Er super glad for det, det er utrolig begyndervenligt samtidig med at det er smart smiley

Tager super gode heste-i-bevægelse billeder smiley

• #3   13. mar 2015 hønen: okay tak har misforstået begrebet smiley

lene: takker smiley

• LT
    LT Tilmeldt:
    mar 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #4   13. mar 2015 Jeg har et canon eos 100d smiley Det tager også rigtig fine heste billeder!

• #6   13. mar 2015 Jeg har fået anbefalet et Nikon D3200 som jeg også har forelsket mig i. Jeg er i gang med at spare op, men det er umuligt når man forkæler sine heste så meget hele tiden..

• #7   14. mar 2015 Canon EOS 1100D, eller Canon EOS 1200D.
    De er begynder venlige, og virker rigtig fint.
    Har selv haft 1100D.
    Super nemt at benytte, og tager gode skarpe billeder. smiley

• #8   14. mar 2015 mange tak alle sammen nu ved heg hvor jeg skal starte med at kigge jeg mener det er ikke helt nemt at overksue alle de kamera der finder når man ikke rigtig ved noget om det smiley

• #9   14. mar 2015 Jeg har er Pentax som jeg er rigtig glad for!
    Men som der også bliver sagt, så gå ned i en fotobutik og prøv dig frem - vil anbefale Photocare. Jeg var i Photocare da jeg skulle have mit, og jeg fik en super service! Fik kamera, ekstra objektiv, taske, stativ, pudse/rensegrej, fremkalde tilgodebevis og et begynderkursus for 5000. Det svarer til at det meste var gratis pånær kameraet smiley
    Jeg sagde også er jeg var nybegynder og gerne ville have et godt allround kamera. Det vil jeg også anbefale dig, og sp vær lidt fræk og pres prisen ned smiley

• #10   14. mar 2015 det vil jeg gøre vi har nemlig en photoare i byen smiley

• #11   14. mar 2015 Jeg har også oplevet god service i Photocare - og at de er til at handle med smiley

Kommentér på:
anbefal et spejlreflekskamera

Annonce