Håndhest søges til langtur {{forumTopicSubject}}
Davs til alle jer dejlige hestefolk
Jeg er igang med planlægningen af en langtur jeg skal starte her til sommer. Jeg regner med at være afsted i 2 måneder, fra ca. slut juni til slut august. Turen skal forgå i Sverige, med start i Malmø, hvorefter jeg rider mod Stockholm og derefter mod vest til den Norske grænse og til sidst syd på igen. Det bliver ca 1.600 km i alt
Jeg glæder mig ufatteligt meget. Jeg er dog ved at komme frem til den konklusion, at jeg nok bliver nødt til at have en håndhest/pakhest med…Og det er her problemet ligger, da jeg har nemlig kun én hest til turen, den anden kan ikke komme med da den skal fole i august.
Derfor henvender jeg mig til Danmarks (efter min mening) største hesteforum for at høre om der er nogen herinde der har en hest eller større pony de vil låne ud til formålet?
Jeg kan stå for dens træning op til turen (hvis den ikke er i form) og jeg sørger for at den bliver passet med smed og får boots på til turen. Den bliver ikke overanstrengt, det bliver skridt stort set hele vejen og oppakning kommer ikke over de 50kg.
I kan kigge forbi min facebook side og se hvilke forberedelser jeg gør mig: https://www.facebook.com/langtursridning?ref=aymt_homepage_panel
tak for jeres tid,
vh
Katarina
maj 2008
Følger: 183 Følgere: 400 Heste: 8 Emner: 629 Svar: 4.372
Er det noget du gør alene eller sammen med andre?
okt 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Og det er kun mig der skal afsted indtil videre, kan ske den helt rigtige person dumper ned fra himlen og vil med, men det er usandsynligt
nov 2012
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 4 Emner: 126 Svar: 1.996
God tur!
maj 2008
Følger: 183 Følgere: 400 Heste: 8 Emner: 629 Svar: 4.372
okt 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
aug 2007
Følger: 56 Følgere: 71 Heste: 1 Emner: 80 Svar: 1.314
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 44 Heste: 3 Emner: 107 Svar: 366
Jeg vil blot sige, at jeg synes, det er fantastisk, at du tager på sådanne ture. Har "liked" din facebookside og vil glædeligt følge med i det, du slår op. Jeg synes det er kanon spændende. Meget inspirerende. Jeg har faktisk aldrig tænkt det som en mulighed, men det kan da være, det en dag bliver noget, jeg vil gøre.
Måske jeg en dag kontakter dig for at hoppe på en af dine ture????
Ønsker dig held med turen - og held med at finde en håndhest.
feb 2009
Følger: 27 Følgere: 32 Heste: 7 Emner: 54 Svar: 1.282
Håndhest søges til langtur