{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemmelavet huller i ørene
  • #1   30. mar 2015 Ja det gør det. Og risikoen for infektion er tårn høj.

Hvis det var mig havde jeg ikke gjord det

• Tenna H
    Tenna H Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 36
    #2   30. mar 2015 Jeg ville heller ikke få "hjemmelavede" huller i ørerne. Helt rigtigt hvad betina skriver, for det første gør det ondt og for det andet så er der meget stor chance for infektion. Jeg ville selv være mest bange for infektionen, for det er meget meget smertefuldt smiley
    Så til en prof med dig, hvis du vil have huller i ørerne smiley

• #3   30. mar 2015 ehh jeg blev bedt om at gøre det ved mig selv for det ville guldsmeden ikke gøre når jeg havde haft huller i ørene

det er vel bare at holde hullet rent med rense væske og sørge for at man har rent udstyr når man laver hullet

nu ved jeg ikke om mit gjorde ekstra ondt fordi der var betændelse i i forvejen men det gjorde ondt men jeg er glad for at jeg gjorde det for før jeg fik lavet hullerne igen havde jeg nogle store "kugler" af betændelse i øreflipperne det har jeg ikke mere

men jeg havde betændelse efter jeg havde lavet hullerne igen men om det var pga det gamle betændelse ja det ved jeg ikke eller om det var pga guld øreringene ved jeg heller ikke nu bruger jeg nemlig kun sølv og der er ingen problemer

• #5   30. mar 2015 Yasmin aldrig gør det ved en guldsmed jeg fik det gjort ved en guldsmed første gang og jeg bøvlede med konstant betændelse i nok 2 år så groede hullerne sammen med betændelse i og så lavede jeg hullerne selv igen og bøvlede nok med det gamle betændelse i et lille stykke tid og så blev det nogle fine huller og her 7 år efter propper jeg bare øreringe i også selvom de ikke er renset uden problemer dog gør jeg det helst ikke men nogle gange er jeg blevet mød til det

• #7   30. mar 2015 vil også sige at hvis jeg skal have lavet flere huller i ørene så vil jeg tage til en pircer da jeg har hørt at hygiejnen er meget bedre end hos en guldsmed og hvis man selv laver dem

men jeg vil så også lede meget grundigt efter at det er en uddannet og en med meget erfaring og en som jeg har hørt andre anbefale

• #8   30. mar 2015 Har fået lavet dem 2 i hver flip og det gjorde lidt ondt men nu er det dejligt vi har render dem. smiley

• #9   30. mar 2015 Nej det gør det ikke. Laver personligt mine egne og har aldrig haft problemer og aldrig følt smerte. Samt jeg piercer andre og de har ligeledes aldrig haft problemer smiley

• #10   30. mar 2015 Jeg tænker også at på min 16 år fødselsdag ville jeg få en næsepiercing altså hjemmelavet smiley

(Det gik jo godt nu så hvorfor ikke?) :).:D

• #11   30. mar 2015 Du bliver afhængig smiley har pt 23 og har haft 26. Uderligere 3 er planlagt xD

Startede selv som 15 årig. Ud over to øreringe som 4 årig smiley

• #12   30. mar 2015 Ok smiley

• #14   30. mar 2015 Infektion er ofte ens egen skyld, altså det kan self. godt være udstyret hvis det er der lige fra dag 1 år, men ellers er det ens egen skyld..
    infektion i ørene kommer af at man ikke renser det nok, og der derfor kommer skidt i, det har intet med hvor det er lavet at gøre..

laver man det selv og sørger for at udstyret er rent jamen så er det heller ikke noget problem..
    problemet kommer hvis man ikke selv holder det rent, tro mig jeg har været der..
    fik lavet huller som 6årig tror jeg det var, og var rigtig dårlig til at holde det rent og ja pga. betændelse så gled de ud, helt bokstaveligt, de røg igennem brusk og det hele så jeg havde en rævne i hver øreflip..

anden gang jeg fik det lavet har jeg haft minimalt betændelse fordi jeg det første år var enormt omhyggelig med at holde det rent..

nå men en anden side af sagen, jeg ville personligt ikke få det lavet at en der ikke er "proff" ville ikke turde, ved en proff er det overstået på 2 sek. ved en ikke proff sidder de ofte med en nål, og kunne lige forestille mig smerten i det
    men jeg har os en lav smerteterskel og så synes jeg at 75kr som jeg gav for 2 huller, ingen smerte og pæne lige huller er billigt og vil jeg ti gange hellere gøre end hjemmelavet

• #15   30. mar 2015 Jeg har lavet 8 huller selv.. Synes ikke det gør ondt men det kan godt lave en klam lyd smiley
    Bare sørg for at bruge en steriliseret nål, så går der ikke betændelse i det smiley men kan jo også selv købe en hulmaskine som de bruger hos guldsmeden..

• #16   30. mar 2015 Ja, selvfølgelig kan det være farligt. Især at lave hjemmelavet næsepiercing!! Er du overhovedet klar over, hvordan det foregår? Hvorfor det skal være sterilt? Hvordan man rammer det præcise sted i næsevæggen? Det er SÅ! tæskedumt at gøre det derhjemme og du kan ende med en rigtig grim betændelse som ikke bare går over når du tager smykket ud.
    Hvem skal lave din næsepiercing? Er udstyret i orden? Ved du/hun hvad i laver og hvordan man piercer rigtigt - for det er IKKE bare at varme en nål op og stikke skidtet igennem næsen.

PLEASE kontakt en rigtig piercer hvis du vil have lavet næsepiercing, for ja, det kan være farligt at lave næsepiercing selv - og så ville jeg heller ikke lave øreringene selv.

• #17   30. mar 2015 Næsepiercing bør du nok få lavet hos en piercer. Ja for nogen går det fint, men det er altså bedst at få det lavet hos en professionel, for her er tingene altså sterile! Du kan få grimme infektioner ved at høre tingene selv, og disse kan altså resultere i en blodforgiftning.

• #18   30. mar 2015 Man gør det IKKE selv - og da SLET ikke når det gælder næsepiercinger også! Jeg kan selvfølgelig ikke sige til dig, at det må du ikke - jeg er ikke din mor. Men jeg vil STÆRKT fraråde dig at gøre det. Betal en professionel til at gøre det, det er altså pengene værd.

• #19   30. mar 2015 Ok næse piercing gør jeg ikke selv

• #20   30. mar 2015 Hvem er det, der laver huller i ørerne på dig? Bare fordi hun har lavet det på andre betyder det jo ikke, at hun kan lave det ordentligt. Er det i øreflippen eller skal du igennem brusk - altså fx. en helix?

• #21   30. mar 2015 Ja det gennem øreflipper og det gik godt altså hun havde udstyret smiley

Kommentér på:
Hjemmelavet huller i ørene

Annonce