{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Billigere alternativ fase 3 brogaarden {{forumTopicSubject}}

Jeg har en unghest på 4år, som træner 4 gange om ugen og er ikke vokset færdigt. Pt får hun 2,3kg fase 3 dagligt og synes det er halv dyrt, nogen der kender til et produkt der er billigere, men det skal fungere godt til ungheste og have et godt indhold af protein og ikke for højt stivelses indhold.
15kg fase 3 koster 189kr ' en sæk holder 6 dage.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billigere alternativ fase 3 brogaarden
  • #1   19. apr 2015 Prøv at søge på horselux produkter?? De har flere gode produkter af det du søger, til hvert sit formål og prisen og mængden af produkterne er meget fine.

• #2   19. apr 2015 Vi er super glade for vores Pegasus value mix, den minder utrolig meget om Fase 3 fra Brogaarden. Vi har selv brugt fase 3, men er nu skiftet til Pegasus mix, som er stort set det samme. Pegasus er af samme producent som Spillers. Det super god kvalitet, meget billig og lav på stivelse og høj på proteiner og fibre. Vi bruger det på alle vores heste her hjemme, incl unghestene. smiley

15 kg koster 130/140 kr hos vores foderbutik.

• #3   2. jan 2016 En sæk holder 6 dage? smiley

• #4   2. jan 2016 Det nærmest Horselux produkt er nok Horselux Plus, som koster 130 kr pr 15 kg, og hvor en 600 kg hest i alm ridning skal have 1,5 kg dagligt.

Horselux plus er lidt lavere i stivelse, sukker og protein end fase 3.

Jeg bruger selv Horselux plus til mine to heste på M-niveau - og de fungere rigtig godt på det, og er arbejdsvillige uden at være knald i låget smiley
    Min dv'er som ikke kan holde huld på plus'en alene, får også 1 kg maxi Rice - et risklidprodukt, som er lav i stivelse og sukker, men høj i FE.
    Begge heste får mellem 9-12 kg hø med høj FE ved siden af.

Mvh Charlotte

Kommentér på:
Billigere alternativ fase 3 brogaarden

Annonce